• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sacramental schreef:
    Hell, I don't even need to know you anymore.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Rot lekker op dan.


    Caution first, always.

    Júist ja.

    Alleen al door het kijken het kijken van thrillerfilms, word ik gemotiveerd om een betere conditie te krijgen en te oefenen met messen werpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan de pijn even stoppen alsjeblieft?


    <3

    Oké, een van mijn beste vriendinnen heeft een date in de planning en ik voel me eerlijk gezegd een beetje treurig dat ik geen dates heb. :') Ben ik dan echt zo afschrikwekkend?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Soms zou ik heel graag een egel zijn zodat niemand me vreemd aan zou kijken als ik me oprol tot een bal als verdedigingsmechanisme tot ik me er weer klaar voor voel om met andere wezens om te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iparis schreef:
    Alleen al door het kijken het kijken van thrillerfilms, word ik gemotiveerd om een betere conditie te krijgen en te oefenen met messen werpen.


    Hm — ik denk dat ik gewoon ga oefenen met de blender.


    Het spijt me.

    Colonel schreef:
    (...)

    Hm — ik denk dat ik gewoon ga oefenen met de blender.


    Nah, een blender is niet echt makkelijk mee te nemen, en dan moet je wel een stopcontact in de buurt hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie de fuck denk je dat je bent dat je even kan lullen aan iedereen dat ik lesbisch ben? :'D


    wat was dit ookalweer

    Iparis schreef:
    Alleen al door het kijken het kijken van thrillerfilms, word ik gemotiveerd om een betere conditie te krijgen en te oefenen met messen werpen.


    Waarom denk je dat ik aan hardlopen doe? 8D Naast een mogelijke zombie apocalyps


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat ik aan hardlopen doe? 8D Naast een mogelijke zombie apocalyps


    Ik denk dat ik bij een zombie apocalypse niet eens de moeite zou doen, want ik weet dat ik het toch niet zou redden (':

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 22:41 ]


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik bij een zombie apocalypse niet eens de moeite zou doen, want ik weet dat ik het toch niet zou redden (':


    Jawel. ;o Je leert genoeg van TWD. 8D


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Jawel. ;o Je leert genoeg van TWD. 8D


    True, maar ik zou gewoon zodanig bang zijn dat ik niet zou kunnen schieten op een zombie of hem doodsteken of whatever. I'd shit my pants (':

    OT: Ik hoop maar dat je me niet wakker maakt om twee uur of morgen krijg je te maken met een heel erg boze zus.


    kindness is never a burden.