• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik haat 1 april.


    wat was dit ookalweer

    Als één iemand ook maar één grap met mij uit durft te halen vandaag, vermoord ik die persoon met liefde. Waarom moet 1 april nou weer op een doordeweekse dag vallen. Uhg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van dit rooster.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oké geen reactie, ook prima.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een 7 voor mijn Duits mondeling! Ik sluit Duits dus af met een 7,2 voor mijn examens. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Whatsapp schreef:
    Ik haat 1 april.

    Anders ik wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Anders ik wel.

    En ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omdat jij vannacht zo nodig dát moest kijken kan ik nu zeker tot etenstijd hier alleen zitten? Verdomme, luie zak dat je der bent.


    I'm your little ray of pitch black.

    Studiedate, studiedate
    In de bieb
    Filosofie
    Met m'n chick.

    /end of poem.
    En MAW kon een heeel stuk slechter ^^.


    i put the fun in funeral

    Het is 1 april. Wanneer krijg ik het bericht dat de twee tentamens die voor vandaag gepland stonden een grapje waren? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kinderachtig van je.

    Volwassen gedrag, lastig hé?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Volwassen gedrag, lastig hé?


    Your make-up is terrible

    Dullahan schreef:
    Kinderachtig van je.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Én er heeft weer iemand zelfmoord gepleegd door voor de trein te springen. Ik vind dat alleen erg voor de machinist en de reizigers.
    Ik snap dat mensen dan geen andere optie zien, maar om nou zoveel mensen er problemen door te laten krijgen..

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 12:22 ]