• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I feel lonely. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    I feel lonely. :/


    You're not alone.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Don't you dare being dead mister Ramon! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    You're not alone.


    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jugendstil schreef:
    (...)

    Dat vind ik knap haha. Ik had het idee doodgegooid te worden met geschiedenis van geschiedenis in het tweede jaar.


    OFT-OT: Omg je bent veel te leuk stop dit please voor dat ik er te diep inzit en aah gvd


    Ja, dat vind ik ook. Ik krijg alleen maar theorie; historische theorie, economische theorie, sociologische theorie... En dan leren hoe je een goed essay schrijft. Ze leiden 200 studenten op tot historici, maar er zal maar één zijn die een baan bij de universiteit krijgt. Ik heb het idee dat ik mijn tijd hieraan verspil.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil dat het 24 april word... En 22 april helemaal... Waarom gaat de tijd zo verschrikkelijk langzaam?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ineens herinner ik wat Q allemaal uithaalt met 1 april. Ben benieuwd of ze vandaag iets doen. :3

    Eeeeeeeeeen laptop uit!


    -

    Blij dat mijn mondeling examen naar mijn gevoel wel goed ging. : ) Nu afwachten op de punten en zien of ik gelijk had.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ugh, hier zit ik dan om 3u40 in de nacht en ik moet morgen nog de hele dag voor mijn examen leren. I'm gonna fail life....


    Take me to wonderland

    Slapeloosheidsessie productief maken door toch nog maar even door te werken aan mijn essay. God, wie had verwacht dat ik ooit zo gemotiveerd zou zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vandaag gaat zo'n kutdag worden.

    +

    Ik ga niet eens moeite doen om in dat topic te reageren. Zo flauw.


    Vandaag zou je 21 zijn geworden :'(
    Miss you....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Misschien kan ik gewoon zeggen dat ik spontaan aan een heeeel zeldzame vorm van geheugenverlies lijd en spontaan ben vergeten hoe ik uit bed moet komen. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WHOEHOE JARIG!!*O**O**O* #nojoke


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!