• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niet gezond dat ik de hele dag rond loop met hem in mijn hoofd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oké, correctie: be nice and don't hack asexuality.org. Kom op zeg, er zijn duizenden betere doelen dan een website van een non-profit bedoeld om informatie te verspreiden. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, correctie: be nice and don't hack asexuality.org. Kom op zeg, er zijn duizenden betere doelen dan een website van een non-profit bedoeld om informatie te verspreiden. (no_chears)


    Dat is best wel zielig (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat moment dat blijkt dat je beste vriendin je afzegt, omdat ze met een andere vriendin afspreekt. Ook nog op het laatste moment, terwijl ik altijd mijn dinsdagavonden vrij hou voor haar. Soms hè? Soms vraag ik me echt af waarom ik überhaupt moeite doe om vriendschappen te onderhouden. Het lijkt net een grote poppenkast en ik ben de act waar om gelachen wordt. Fuck my life.


    26 - 02 - '16

    Mijn hoofd is niet gemaakt voor school. Ik wil oprecht huilen en pas onder mijn bed vandaan komen als het jaar weer over is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mijn hoofd is niet gemaakt voor school. Ik wil oprecht huilen en pas onder mijn bed vandaan komen als het jaar weer over is.


    Know the feel
    *kruipt weer terug in boeken*


    i put the fun in funeral

    Nog even The Force Unleashed II spelen... #Verslaafd


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    Oké, correctie: be nice and don't hack asexuality.org. Kom op zeg, er zijn duizenden betere doelen dan een website van een non-profit bedoeld om informatie te verspreiden. (no_chears)

    Omg, wat? :l Wat een assholes. :l


    Caution first, always.

    Wow mijn afweersysteem is kuuut. Ik geef nooit meer mensen een knuffel of een kus of wat dan ook, want in ben zo'n beetje constant verkouden erdoor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik begin steeds meer te twijfelen of ik die opleiding wel wil doen :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Volgens mij beteken ik niets voor jou.


    26 - 02 - '16

    Ghosthunter schreef:
    (...)

    Dat is best wel zielig (cat)

    Merrill schreef:
    (...)
    Omg, wat? :l Wat een assholes. :l


    Yep. >< En het slaat nog nergens op ook, want het is een zwarte pagina met wat Arabische tekst waarin blijkbaar "no to terrorism!" wordt gezegd. Want aces zullen het Witte Huis uiteraard bombarderen met cake. Duh. :')
    Edit: Inmiddels is de site weer online.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 22:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Yep. >< En het slaat nog nergens op ook, want het is een zwarte pagina met wat Arabische tekst waarin blijkbaar "no to terrorism!" wordt gezegd. Want aces zullen het Witte Huis uiteraard bombarderen met cake. Duh. :')
    Edit: Inmiddels is de site weer online.

    Frick, dan hebben ze mijn plannen wel doorgehad. :')
    Maar goed dat het is opgelost. Wat een onzin. :l


    Caution first, always.

    Toch grappig dat ik geschiedenis studeer en ik in mijn hele tweede jaar nog niets over geschiedenis heb geleerd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    Toch grappig dat ik geschiedenis studeer en ik in mijn hele tweede jaar nog niets over geschiedenis heb geleerd.


    Dat vind ik knap haha. Ik had het idee doodgegooid te worden met geschiedenis van geschiedenis in het tweede jaar.


    OFT-OT: Omg je bent veel te leuk stop dit please voor dat ik er te diep inzit en aah gvd


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.