• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mensen knuffelen in de trein... right.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tidal is liefdadigheid waar miljonairs het meest om geven, namelijk hun eigen bankrekening.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe ga ik nou in hemelsnaam deze studio omtoveren tot een leuke Spaanse casa? Alleen omdat je vrienden een themafeestje willen?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Je bent een lichtpuntje in mijn leven. Nu moet ik er nog eentje in het jouwe worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Singular schreef:
    Je bent een lichtpuntje in mijn leven. Nu moet ik er nog eentje in het jouwe worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Denk dat ik nog maar een tijdje wacht met een nieuwe suggestie. Volgens mij spam ik met die dingen O:

    ~

    Je bent een schatje. Nevermind, toch niet zo.
    Heel slim om een dubbele uitlaat op je scooter te zetten. Ik hoop dat je aangehouden wordt en de ander er onder moet zetten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 18:41 ]

    Ondertussen is het al tot het punt gekomen dat ik niet meer zelf keuzes kan maken en ik steeds anderen om hulp moet vragen. I am so pathetic.


    kindness is never a burden.

    Wat een idioot gezeik.


    26 - 02 - '16

    Ik kom steeds dichterbij mijn doel en ik ben best wel trots op mezelf. :')


    Caution first, always.

    Sommige gamers hebben niet zoveel inzicht.

    Ik hoop zó erg dat ik geen slaap apneu heb, maar helaas lijkt het er wel enorm op dat ik het heb :/


    26 - 02 - '16

    Lol, nah.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Damn it.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I'm so glad I have you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Just be nice, pls.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan