• Ik zit al een tijdje met een idee in m'n hoofd voor een rpg, maar voor ik hem zou verder uitwerken, wil ik toch even kijken of er interesse voor zou zijn


    Het draait allemaal om een speciale unit, die eigenlijk officieel nog niet bestaat, genaamd Sixth Echelon

    Sixth Echelon zit in zijn laatste maanden van training, wanneer hun voorgangers, Fifth Echelon allemaal worden vermoord door een internationaal
    terroristisch netwerk. Zonder het afwerken van hun training worden ze het veld in gestuurd om de boel op te lossen, gezien ze nu zelf nog steeds de beste
    zijn en zich niet heel veel aantrekken van de regels die geheime diensten en legers wel tegenhouden.

    Ik denk niet dat het een heel grote RPG wordt. De meeste rollen zullen voor het team en hun informanten zijn. Misschien dat er ook zullen zijn voor de slechteriken, maar daar ben ik nog niet helemaal uit (hangt ook een beetje af van de interesse)

    Mocht de uitleg je een beetje vaag lijken, het idee komt eigenlijk van de Splinter Cell game-reeks.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"