• Ladies and gentlemen, boys and girls, get ready for this!


    Wat?
    Omdat iedereen vindt dat het forum dood is kwam ik op dit ideetje, de Quizlet doe-avonden zijn een soort spel en activiteit avonden. Verschillende activiteiten zijn bijvoorbeeld truth or dare, word wars, raadspelletjes, kortom een avond waarop Quizlet weer wat levend moet zijn.

    Wanneer?
    Ik had gedacht aan één keer in de week, ik stel voor dat we vanavond al eens iets doen en vanaf volgende week elke vrijdag.

    Activiteiten?
    Weet jij een leuke activiteit? Meld het aan me en ik zet het in het topic!

    Wanneer vindt welke activiteit plaats?
    Voor vanavond heb ik een poll voorzien, je kunt dus stemmen op een aantal activiteiten en degene met de meeste stemmen wordt gedaan. Voor de komende ''edities'' zal ik een agenda opstellen.

    Hoe laat dan?
    Om half zeven.

    Wat als ik dit niet leuk vind?
    Ween, ween, ween!

    Abonnementen:
    Een abonnement kost tien euro p.p. per jaar. Kidding ofcourse, het is lekker gratis!

    • Jarne || Debbaut
    • Fabiënne || Melitta
    • Natas || Lothbrok
    • Sylvie || Florrie
    • Megan || Hawking
    • Amber || Markey
    • Gail || Herrera
    • Femke || Sirimiri
    • Jolijn || SPECS
    • Linde || RAB
    • Fanny || Aire
    • Lisa || Lisa
    • Kim || Dullahan
    • Tamara || Whatsapp
    • Britt || Hecuba
    • Serenata || Loïs
    • Belle || Blodsvept
    • Marie || Crucifix
    • Sam || Yoda
    • Jip || Wiarda
    • Marthe || Stelmaria
    • Kyle || Padeladelalala
    • Evelien || Yggdrasill
    • Anne || vonKrolock
    • Inge || Square
    • Sofie - Khan
    • Yolanda || Cwtch
    • Savannah || Philia
    • Yong Qing || Dotan
    • Bianca || FoxAngel
    • Sharon || HalfBloodPrince
    • Leah || Tywin
    • Eva || DarkGothic


    Ideeën voor de avonden:
    • Movie Nights
    • Cards against humanity
    • Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

    Regels:
    • De huisregels van Quizlet
    • Heb respect voor elkaar!
    • Heb plezier!
    • Voor Truth or Dare
          • Voor de 'dare' opdrachten is het enkel toegestaan om dingen uit te halen bij deelnemers.
    • Geen kwetsende dingen!
    • Je laat weten dat je meedoet. Hoe laat je dit weten? Wees origineel!:Y)
    • Iedereen mag meedoen, geen vriendjespolitiek!
    • Als er tien minuten zijn verstreken, mag er een andere user worden gekozen.

    Agenda:
    29-03-2015 (ZO) Truth Or Dare!

    De credits voor dit idee gaan naar de almachtige Jarne.

    Belangrijke mededelingen!

    Hallo,

    Ik zie dat de meerderheid voor ik zie, ik zie wat jij niet ziet! Gaat, dus dat gaat hem morgen worden! Doen jullie gezellig mee? Weer hetzelfde, gelieve aan te melden zodat we weten wie meedoet!(:
    Daarbij kan het zijn dat ik morgenavond pas later er ben, dus wie wil het dan voorlopig in goede banen leiden? Ik hoop Fabiënne, maar als zij niet kan, wie wilt?(:
    (Ja, Jarne. Fabiënne zal het overnemen tot je terug bent. (cat))

    En wat de datum betreft, wacht ik nog even af.

    VERGEET JE NIET AAN TE MELDEN ALS ORGANISATOR.==)

    groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 19:12 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 april 2015 - 12:09 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Khan schreef:
    Ik ga slaapjes doen, aflevering is afgelopen. Tot de volgende keer!


    Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Zijn jullie allemaal serieus? Ik zit non-stop op Quizlet, maar dan één (drie keer eigenlijk in de week) avond, anderhalf uur, ga ik trainen voor atletiek. En dán is het de Doe-Avond. (cat)

    Zet mij er maar bij, ik zal zien wat ik kan doen. :'D Yong Qing word ik genoemd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Ah, laten we gemakkelijk beginnen. Doe maar truth. :'D


    Heb je ooit al eens een blunder gemaakt tijdens het bèta-readen? Zo ja, welke blunder was dat?

    Wauw, zo origineel. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dotan schreef:
    Zijn jullie allemaal serieus? Ik zit non-stop op Quizlet, maar dan één (drie keer eigenlijk in de week) avond, anderhalf uur, ga ik trainen voor atletiek. En dán is het de Doe-Avond. (cat)

    Zet mij er maar bij, ik zal zien wat ik kan doen. :'D Yong Qing word ik genoemd.


    I've laughed harder than I should have.:')
    &look who's still not a sleep.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Dotan schreef:
    Zijn jullie allemaal serieus? Ik zit non-stop op Quizlet, maar dan één (drie keer eigenlijk in de week) avond, anderhalf uur, ga ik trainen voor atletiek. En dán is het de Doe-Avond. (cat)

    Zet mij er maar bij, ik zal zien wat ik kan doen. :'D Yong Qing word ik genoemd.


    Hi jij bent geweldig doei


    Spinning around, I'm weightless.

    Melitta schreef:
    (...)

    Heb je ooit al eens een blunder gemaakt tijdens het bèta-readen? Zo ja, welke blunder was dat?

    Wauw, zo origineel. :')


    Haha, heel origineel, ja. :3
    Om heel eerlijk te zijn kan ik echt niets verzinnen. Ik heb een paar keer per ongeluk een code verkeerde getypt waardoor mijn hele antwoord werd gequote in plaats van een klein stukje tekst, maar dat valt te verwachten na drie en een half jaar handgetypte codes. Ik zal vast een keer iets heel stoms hebben gezegd of een vreselijke typfout hebben gemaakt terwijl ik mensen juist vertel dat ze dat moeten voorkomen, maar ik heb het in ieder geval zelf niet gemerkt. Of verdrongen, wie weet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dotan schreef:
    Zijn jullie allemaal serieus? Ik zit non-stop op Quizlet, maar dan één (drie keer eigenlijk in de week) avond, anderhalf uur, ga ik trainen voor atletiek. En dán is het de Doe-Avond. (cat)

    Zet mij er maar bij, ik zal zien wat ik kan doen. :'D Yong Qing word ik genoemd.


    Dan ben je nu ook meteen aan de beurt, want in ieder geval weet ik dat je nog wakker bent. :3 Truth or dare?
    Edit: Oké, nm, nu ben je toch offline, haha.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 23:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stop er mee voor vandaag.


    16 - 09 - '17

    Is er nog iemand die meedoet? Misschien is dit anders een goed moment om te stoppen, want volgens mij slaapt zo ongeveer iedereen onderhand. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dotan schreef:
    Zijn jullie allemaal serieus? Ik zit non-stop op Quizlet, maar dan één (drie keer eigenlijk in de week) avond, anderhalf uur, ga ik trainen voor atletiek. En dán is het de Doe-Avond. (cat)

    Zet mij er maar bij, ik zal zien wat ik kan doen. :'D Yong Qing word ik genoemd.


    ATLETIEK, HEUJ.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga dadelijk ook maar eens slapen, maar ik denk ook dat er niet veel mensen meer meedoen nu het zo laat begint te worden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oké, dan stop ik ook. Goedenacht Q'ers. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil ook graag deelnemen, maar kan pas vanaf vrijdag meedoen. Dan heb ik gedaan met mijn examens. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Florrie schreef:
    Ik stop er mee voor vandaag.


    & Weltrusten iedereen!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Slaapwel iedereen ^^


    -