• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Na veel gespam heb ik haar nog steeds niet kunnen overtuigen te blijven. Meh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Na veel gespam heb ik haar nog steeds niet kunnen overtuigen te blijven. Meh. :c

    Wait, is ze al direct weggegaan? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Wait, is ze al direct weggegaan? :/


    Nu is ze op bespreking. Misschien komt ze vanavond nog even lang als afsluiter.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah Nikki, dit is echt fucked up. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Ah Nikki, dit is echt fucked up. :/


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry, ik weet niet of ik dit moet geloven? Het is nog steeds 1 April..


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Sorry, ik weet niet of ik dit moet geloven? Het is nog steeds 1 April..


    Huh. Volg je wel? Vorige topic gelezen? Dit is doodserieus. Mitchell is nu ook al verminderd...
    Het is niet dat dit van de ene op de andere dag gebeurde, hé. Het kwam ook voort uit een 1 april grap, dat dan ook de druppel was. Obvious dat het dan ook 1 april gebeurt, shit happens.
    Zat er al aan te komen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Huh. Volg je wel? Vorige topic gelezen? Dit is doodserieus. Mitchell is nu ook al verminderd...
    Het is niet dat dit van de ene op de andere dag gebeurde, hé. Het kwam ook voort uit een 1 april grap, dat dan ook de druppel was. Obvious dat het dan ook 1 april gebeurt, shit happens.
    Zat er al aan te komen.


    Ik bedoelde het niet gemeen ofzo maar ik geloof vandaag gewoon helemaal niks ;)

    Nee ik heb het vorige topic niet gelezen, sorry


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het niet gemeen ofzo maar ik geloof vandaag gewoon helemaal niks ;)

    Nee ik heb het vorige topic niet gelezen, sorry


    Naja ik ken Nikki al wat langer dan vandaag, en dus weet ik dat het geen aprilgrap is, helaas. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Naja ik ken Nikki al wat langer dan vandaag, en dus weet ik dat het geen aprilgrap is, helaas. :/


    :(


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Sorry, ik weet niet of ik dit moet geloven? Het is nog steeds 1 April..

    Hmm, ik snap je reactie ergens wel, maar het is al een lange tijd dat het contact niet zo goed is tussen de moderators en Nikki (waaronder ook andere users). Dit grapje heeft zo de emmer bij haar doen over laten stromen en ik denk niet dat zij hier dan ook een grapje van maakt. Maar dat zijn dan mijn gedachtes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Hmm, ik snap je reactie ergens wel, maar het is al een lange tijd dat het contact niet zo goed is tussen de moderators en Nikki (waaronder ook andere users). Dit grapje heeft zo de emmer bij haar doen over laten stromen en ik denk niet dat zij hier dan ook een grapje van maakt. Maar dat zijn dan mijn gedachtes.


    Jaa... sorry ik wist dit niet. Maar overal op internet staat het vol met 1 april grappen dat ik gewoon totaal niks meer geloof wat mensen zeggen/wat er vandaag online komt. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Erg jammer dat Nikki weggaat van Quizlet..


    Treat people with kindness

    Jeetje. Zoals meerdere mensen al zeiden, je hoort echt bij het beeld wat ik van Quizlet heb en het zal super raar zijn als ik je hier niet meer zie. Maar, je moet natuurlijk doen waar je je het beste bij voelt. Verder ben ik het wel met al je punten eens.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Jaa... sorry ik wist dit niet. Maar overal op internet staat het vol met 1 april grappen dat ik gewoon totaal niks meer geloof wat mensen zeggen/wat er vandaag online komt. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Erg jammer dat Nikki weggaat van Quizlet..

    Je kwetst er niemand mee, mij niet in ieder geval. Het is begrijpelijk dat je het niet vertrouwd en er wat sceptisch over bent (: Zelf ben ik ook extra voorzichtig met zulke dingen vandaag, maar ik heb het dan ook niet zo op 1 april.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Je kwetst er niemand mee, mij niet in ieder geval. Het is begrijpelijk dat je het niet vertrouwd en er wat sceptisch over bent (: Zelf ben ik ook extra voorzichtig met zulke dingen vandaag, maar ik heb het dan ook niet zo op 1 april.


    Ik vind 1 april ook niet echt leuk.. Vandaar dat ik er dus extra op let om nergens in te trappen.


    Treat people with kindness