• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Klopt zeker, maar er zijn ook mensen die er echt iets aan willen doen. Daarnaast is het heel erg zonde voor de mensen die ernaast ook RPGen want die hebben wel een reden; waar ga je anders naartoe? Ik denk dat we er beter iets aan kunnen doen dan het leeg laten lopen..


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Klopt zeker, maar er zijn ook mensen die er echt iets aan willen doen. Daarnaast is het heel erg zonde voor de mensen die ernaast ook RPGen want die hebben wel een reden; waar ga je anders naartoe? Ik denk dat we er beter iets aan kunnen doen dan het leeg laten lopen..


    Ik ben mijn eigen RPG forum aan het opzetten, met allerlei extra functies die Q niet heeft.


    Your make-up is terrible

    Guuuys niet allemaal weggaan? (no_chears)
    Anders vind ik er hier ook geen hol meer aan. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik blijf?='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben mijn eigen RPG forum aan het opzetten, met allerlei extra functies die Q niet heeft.


    Oeh, dat is dan wel weer leuk! Linkje als het zover is? (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Het is jammer dat je er zo over denkt, maar ik respecteer natuurlijk je keuze. Het is wel raar als zo'n bekend persoon weggaat. Veel succes in ieder geval!
    En dat is dus hoe een kettingreactie ontstaat. Steeds meer mensen weg... Ik blijf hier echter nog wel even.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hecuba schreef:
    Klopt zeker, maar er zijn ook mensen die er echt iets aan willen doen. Daarnaast is het heel erg zonde voor de mensen die ernaast ook RPGen want die hebben wel een reden; waar ga je anders naartoe? Ik denk dat we er beter iets aan kunnen doen dan het leeg laten lopen..


    Ik ga wss naar het forum van Nikki. :'X dusja. Ik zit hier eigenlijk alleen voor RPG, omdat dat het enige niet-dode is. Dusja...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Cwtch schreef:
    Zitten er overigens nog meer mensen op Interpals? Misschien kan ik daar wel met mensjes chatten ook. (:


    Yesh. En ik heb je op fb :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik ga wss naar het forum van Nikki. :'X dusja. Ik zit hier eigenlijk alleen voor RPG, omdat dat het enige niet-dode is. Dusja...


    Jij gaat er beter nog niet vandoor zolang mijn wedstrijd bezig is (cat)

    OT: Ik begrijp je keuze volkomen, Nikki. Ikzelf blijf nog wel, maar als er meer van zulke dingen gaan gebeuren in de toekomst, zou het ook wel eens kunnen gebeuren dat ik wegga. Maar dat zie ik nog wel :3
    Als je forum klaar is, wil ik zeker een kijkje komen nemen! ^_^

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 19:47 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cwtch schreef:
    Zitten er overigens nog meer mensen op Interpals? Misschien kan ik daar wel met mensjes chatten ook. (:


    Wat is Interpals? Is het daar wat levendiger dan hier?

    Sorry, maar Nikki heeft echt gelijk. In sommige dingen gaan de mods wel te ver, en die grap was echt niet grappig; het voelde niet eens als een grap. Justin Bieber vorig jaar was vreselijk, maar wel grappig. Dat mod-actiedinggrap was heel geloofwaardig, en kinderachtig. Verzin wat beters ofzo.

    Vroeger zat ik zo'n 7 uur per dag op Quizlet. Nu heb ik het wat drukker, waardoor ik wat minder op Q zit, maar zelfs al heb ik vrije tijd dan doe ik liever wat anders dan dat ik op Q zit... Al kom ik uit verveling wel altijd weer op Q terug. Sorry, maar Q heeft echt zijn hoogtepunt bereikt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Ghosthunter: Je weet toch dat ik al overwoog weg te gaan? I told you? :'X Ik denk erover, laiverd.
    We got Facebook. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    @Ghosthunter: Je weet toch dat ik al overwoog weg te gaan? I told you? :'X Ik denk erover, laiverd.
    We got Facebook. (:


    Oh, die keer. Eerlijk gezegd was ik dat door die hele practicumstress alweer vergeten :X oeps...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Om heel, heel eerlijk te zijn, vind ik dat je enorm overdrijft. Dat over die mods was een grapje, geen aanslag op jouw persoonlijke leven door een groep wilde bloedhonden met rode naampjes. Ik snap dat je een beetje een historie hebt met de mods en dat jullie niet altijd op één lijn zitten, maar groots verkondigen dat je klaar bent met Quizlet omdat ze 1 april in traditie vierden, vind ik tien keer dramatischer dan dat grapje ooit bedoeld was. Als je het echt zo enorm rot vindt om hier te zitten, maak er dan niet zo'n punt van en ga gewoon. Niemand houdt je tegen.

    Dat geldt ook voor de rest die hier zo zit te zeuren, overigens. Sorry, maar ik vind dit echt enorm overdreven aandachttrekkerij. Rant over.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat de meesten onder jullie nog geen dood forum gezien hebben. Daar wordt daadwerkelijk soms op een dag niets gepost, hier is dat wat anders. Het is stiller dan vroeger, maar nog niet dood.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Wiarda schreef:
    Om heel, heel eerlijk te zijn, vind ik dat je enorm overdrijft. Dat over die mods was een grapje, geen aanslag op jouw persoonlijke leven door een groep wilde bloedhonden met rode naampjes. Ik snap dat je een beetje een historie hebt met de mods en dat jullie niet altijd op één lijn zitten, maar groots verkondigen dat je klaar bent met Quizlet omdat ze 1 april in traditie vierden, vind ik tien keer dramatischer dan dat grapje ooit bedoeld was. Als je het echt zo enorm rot vindt om hier te zitten, maak er dan niet zo'n punt van en ga gewoon. Niemand houdt je tegen.

    Dat geldt ook voor de rest die hier zo zit te zeuren, overigens. Sorry, maar ik vind dit echt enorm overdreven aandachttrekkerij. Rant over.


    + mensen werken hard om er weer leven in te brengen, waar iedereen over zit te zeuren (daar ben ik het met Tywin eens) en dan gaan jullie met de bosjes weg om "er niets te doen is". Nee, dat zal wel, als iedereen weg gaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt