• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk er ook al een tijd over om weg te gaan. Zeker nu het niveau van het forum blijkbaar erg aan het dalen is...
    Ik heb zelf meer met fanfiction.net dus jullie kunnen daar mijn verhalen nog lezen. Ook staat mijn DeviantArt altijd open voor berichtjes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die zien we nooit meer.... Te-rug!


    Oke, oke. Dat moest ik even zeggen. Puur omdat dat het eerste was wat er in mij op kwam.
    Maar toen ging ik nadenken. Shit, Nikki gaat weg!

    Kom aan, Nikikiki. Don't leave. I mean, ik snap je punten wel. Écht wel. Maar dit is gewoon ronduit belachelijk. Je hóórt bij Quizlet! In het rijtje mensen die worden opgenoemd als je iemand gaat vragen aan wie ze denken wanneer ze aan Quizlet denken; Daar sta jij tussen! Jij hoort bij Quizlet, en Quizlet hoort bij jou. Ik weet het zeker!

    Ik ga je stalken. (cat) Ik ga je net zo veel berichtjes sturen als dat er nodig zijn om jou te overtuigen hier op Quizlet te blijven. Want wat moet ik zonder jou? Ik wil niet zonder mijn dinnetje!
    We hebben ups- en downs gehad. That's for sure. Je hebt me zelfs een hele tijd geblokkeerd gehad. Maar daarna voelde het alsof onze band sterker was dan ooit. We hebben elkaar meerdere malen gemeet, en je bent echt heel veel voor me gaan betekenen. Daarom, lieve Nikiki; Blijf op Quizlet. Because it won't be the same without you. I'm really, really, really gonna miss you.
    <3

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 12:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Neee Nikki dat zou ik echt jammer vinden :/

    Het is of heel jammer, want op een een of andere manier ben jij voor mij "de Quizletter," of het is een 1 april grap...


    ©1998

    Ik herken het, Nikki! Ik heb zelf ook meerdere keren gedacht om te vertrekken en misschien is Wattpad inderdaad een goed alternatief! Ik moet alleen bekennen dat ik niet precies weet hoe het werkt :$.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aaawh Nikki ;c
    Ik zou het heel jammer vinden als je weggaat. Ik zou het superleuk vinden als je zou blijven, maar gezien ik weet dat je er al een tijdje mee zit snap ik je wel. Q zal alleen nooit hetzelfde zijn zonder jou (no_chears)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee! Nikki :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nereid schreef:
    Aaawh Nikki ;c
    Ik zou het heel jammer vinden als je weggaat. Ik zou het superleuk vinden als je zou blijven, maar gezien ik weet dat je er al een tijdje mee zit snap ik je wel. Q zal alleen nooit hetzelfde zijn zonder jou (no_chears)


    + Ik herken dit als "de druppel". Ik ben echt teleurgesteld in het hele team.


    Nikki je hoort bij ons, als jij weg gaat gaat er zoveel veranderen. Alles gaat een stuk stiller worden en vele gaan hun praat maatje missen.
    Ik hoop dat je je nog bedenkt en dat je wil blijven. Misschien wat minder actief, maar niet inactief.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 13:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was eerst zo van who cares tot ik je username zag ;p
    Niet dat ik je ken maar in al die jaren dat ik hier ben ben je zowat de enige die -hoelang dan ook ik zelf eens niet op het forum was geweest- toch terug te vinden was in de topics. Ik bedoel ik denk dat je voor velen wel bekend zal staan als een van de meest bekende/vertrouwde user.
    Ik snap zelf niet echt waarom die grap een probleem is, maar ik ben dan ook al jaren niet meer mee met de mod-situatie.

    Jammer dat je weg wilt gaan, maar het heeft idd wrs geen zin voor je om te blijven als je je hier niet correct behandelt voelt. En zover ik kan zeggen zal je op dat andere forum wel een aanwinst zijn, niks leuker dan een actieve user met een mening er bij.


    effort never betrays you

    Eerst en vooral, ik weet dat we het niet altijd even goed met elkaar kunnen vinden hebben, om het even eufemistisch te verwoorden, maar dat even terzijde. Ik vind het heel jammer datje weg zou gaan, maar het is uiteraard je eigen keuze. Toch hoop ik, ondanks de discussies en de vijf dozijn meningsverschillen die we gehad hebben, dat je blijft.

    Beckendorf schreef:
    (...)
    + Ik herken dit als "de druppel". Ik ben echt teleurgesteld in het hele team.


    Langs de andere kant kunnen de bèta's er niet veel aan doen, maar ik begrijp je wel.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 13:40 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik begrijp je ergens wel. En ik weet dat heel veel mensen je nu proberen tegen te houden, wat ik ook begrijp, aangezien jij voor mij ook automatisch aan Q gelinkt wordt maar het is natuurlijk je eigen keuze. Als jij het hier beu bent, is het je volste recht om het gewoon af te bollen. You go, girl!
    (dit is echt serieus bedoeld, ik heb al zovaak geprobeerd met Q te stoppen, maar uit verveling kwam ik gewoon altijd terug)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tywin schreef:
    Eerst en vooral, ik weet dat we het niet altijd even goed met elkaar kunnen vinden hebben, om het even eufemistisch te verwoorden, maar dat even terzijde. Ik vind het heel jammer datje weg zou gaan, maar het is uiteraard je eigen keuze. Toch hoop ik, ondanks de discussies en de vijf dozijn meningsverschillen die we gehad hebben, dat je blijft.

    (...)

    Langs de andere kant kunnen de bèta's er niet veel aan doen, maar ik begrijp je wel.


    Dit heb ik verkeerd geformuleerd. Met het hele team doelde ik hierbij op het moderator team.


    Ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet lopen. Ik wil in ieder geval zeggen dat ik je wel ga missen, want als persoon zijnde achter deze laptop zal ik je altijd een geweldige meid blijven vinden. Ik hoop dat je -je plekje op Wattpad kan vinden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik geef je helemaal gelijk, Quizlet is achteruit gegaan de laatste jaren. Persoonlijk zou ik het heel jammer vinden als je weg zou gaan aangezien je in mijn ogen gewoon een onderdeel van Q bent. Waarschijnlijk zullen we je niet kunnen overhalen om te blijven. Ik hoop dat je je plekje zult vinden op wattpad en ik hoop je te blijven spreken op facebook (flower)

    Groetjes Sharon (H) (K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."