• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Tywin schreef:
    Ik denk dat de meesten onder jullie nog geen dood forum gezien hebben. Daar wordt daadwerkelijk soms op een dag niets gepost, hier is dat wat anders. Het is stiller dan vroeger, maar nog niet dood.


    Dit is zeker wel waar :/ Gezien ik nog wel een forum ken bij een spel dat gewoon compleet failliet is gegaan. Zo dood was het daar x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Derks schreef:
    (...)

    Wat is Interpals? Is het daar wat levendiger dan hier?

    Sorry, maar Nikki heeft echt gelijk. In sommige dingen gaan de mods wel te ver, en die grap was echt niet grappig; het voelde niet eens als een grap. Justin Bieber vorig jaar was vreselijk, maar wel grappig. Dat mod-actiedinggrap was heel geloofwaardig, en kinderachtig. Verzin wat beters ofzo.

    Vroeger zat ik zo'n 7 uur per dag op Quizlet. Nu heb ik het wat drukker, waardoor ik wat minder op Q zit, maar zelfs al heb ik vrije tijd dan doe ik liever wat anders dan dat ik op Q zit... Al kom ik uit verveling wel altijd weer op Q terug. Sorry, maar Q heeft echt zijn hoogtepunt bereikt...



    Interpals is een chatsite. Het heeft ook een heel forum, maar daar zit ik niet.
    Anyways, je kunt er in contact komen met mensen over de gehele wereld. Veel mensen gaan erop om een nieuwe taal te leren of hun vriendenkring op het internet te verbreden.
    Er zitten natuurlijk ook mensen op dir sex willen. Maar als je die personen meldt of blokkeerd bant de site ze binnen een paar minuten.
    Yoheid is mijn username daar. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Om heel, heel eerlijk te zijn, vind ik dat je enorm overdrijft. Dat over die mods was een grapje, geen aanslag op jouw persoonlijke leven door een groep wilde bloedhonden met rode naampjes. Ik snap dat je een beetje een historie hebt met de mods en dat jullie niet altijd op één lijn zitten, maar groots verkondigen dat je klaar bent met Quizlet omdat ze 1 april in traditie vierden, vind ik tien keer dramatischer dan dat grapje ooit bedoeld was. Als je het echt zo enorm rot vindt om hier te zitten, maak er dan niet zo'n punt van en ga gewoon. Niemand houdt je tegen.

    Dat geldt ook voor de rest die hier zo zit te zeuren, overigens. Sorry, maar ik vind dit echt enorm overdreven aandachttrekkerij. Rant over.

    This. :')


    Caution first, always.

    Ik had terug hoop dat het actiever zou worden toen ik enkele initiatieven zag om het forum levendiger te maken. Jammer dat door een 1 april grap die niet slecht bedoeld was, maar wel begrijpelijk dat het een klap was voor veel users, ineens zoveel mensen willen stoppen. :c Ik respecteer jullie keuze, maar hoop toch dat jullie niet weggaan. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zit hier maar vanaf oktober en heb niet heel veel meegekregen van het dood lopen in de forums. (net als de 1 april grap die ik toch niet helemaal geloofde) Ik vindt dat het ook wat activier mag zijn op quizlet. (soms heb ik echt het idee dat ik de enige ben die met quizlet druk bezig is)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Tywin schreef:
    Ik denk dat de meesten onder jullie nog geen dood forum gezien hebben. Daar wordt daadwerkelijk soms op een dag niets gepost, hier is dat wat anders. Het is stiller dan vroeger, maar nog niet dood.

    Inderdaad, ik heb zitten zoeken naar ander actieve forums (en lang zitten zoeken), maar Q. bleef het actiefste. Daarom ben ik hier. Als iedereen nu weggaat gaat in plaats van er wat eraan te doen, dan gaat het forum juist dood. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    To all the haters out there:
    Mijn excuses dat ik dit zeg, maar dat jullie nu over dit topic enzo gaan lopen klagen, omdat wij klagen over het 1 april grapje maakt jullie geen haar beter :/
    En nee ik heb geen zin om hier een verdere discussie over te houden, want het is erg zat dat Nikki nu al weggaat en dan hoeft er wat mij betreft geen ruzie te ontstaan wanneer zij gewoon aankondigd weg te gaan. Daarnaast, wie weet wat er allemaal tussen haar en de mods is gebeurd? Misschien heeft ze er wel degelijk alle reden toe het nu gewoon echt zat te zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dotan schreef:
    (...)

    Ja, ik praatte er vandaag nog met EgoTerreo over om te leaven... Quizlet is mijn homie maar zonder levende wezens is het maar saai.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben mijn eigen RPG forum aan het opzetten, met allerlei extra functies die Q niet heeft.


    Krijg ik een linkje als die klaar is?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    EgoTerreo schreef:
    To all the haters out there:
    Mijn excuses dat ik dit zeg, maar dat jullie nu over dit topic enzo gaan lopen klagen, omdat wij klagen over het 1 april grapje maakt jullie geen haar beter :/
    En nee ik heb geen zin om hier een verdere discussie over te houden, want het is erg zat dat Nikki nu al weggaat en dan hoeft er wat mij betreft geen ruzie te ontstaan wanneer zij gewoon aankondigd weg te gaan. Daarnaast, wie weet wat er allemaal tussen haar en de mods is gebeurd? Misschien heeft ze er wel degelijk alle reden toe het nu gewoon echt zat te zijn.


    Oh, zijn wij nu ineens haters? Dus wij verkondigen onze mening net zo luid als jullie, maar jullie zijn het er niet mee eens, en wij zijn haters? Dus jij wilt zeggen dat wij geen recht hebben om onze mening te zeggen omdat wij niet weten wat er tussen Nikki en de mods gebeurt is? Maar dat is niet mijn punt! (En ook niet dat van de "haters".) Wat ik vooral wil zeggen is dat iedereen (en dan heb ik het specifiek niet over Nikki, want als er tussen haar en de mods iets is gebeurd, snap ik het prima) nu in een keer heisa begint te maken over iets wat in mijn ogen en waarschijnlijk ook in de ogen van de mods niet eens aanwezig is. Vervolgens verkondigen jullie een voor een van het forum af te gaan.
    Nikki, als jij van dit forum weg wilt gaan omdat je het niet meer leuk vind, prima. Ik hoef niet te weten wat er tussen jou en die moderators gebeurd is, maar ik vind het van iedereen overdreven om te zeggen dat de mods dit met opzet hebben gedaan en ik ben het volledig eens met wat Krull in het andere topic heeft geschreven. Dit is ronduit triest. Jullie willen een gezellig forum? Dan gedraag je eens als gezellige mensen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh, zijn wij nu ineens haters? Dus wij verkondigen onze mening net zo luid als jullie, maar jullie zijn het er niet mee eens, en wij zijn haters? Dus jij wilt zeggen dat wij geen recht hebben om onze mening te zeggen omdat wij niet weten wat er tussen Nikki en de mods gebeurt is? Maar dat is niet mijn punt! (En ook niet dat van de "haters".) Wat ik vooral wil zeggen is dat iedereen (en dan heb ik het specifiek niet over Nikki, want als er tussen haar en de mods iets is gebeurd, snap ik het prima) nu in een keer heisa begint te maken over iets wat in mijn ogen en waarschijnlijk ook in de ogen van de mods niet eens aanwezig is. Vervolgens verkondigen jullie een voor een van het forum af te gaan.
    Nikki, als jij van dit forum weg wilt gaan omdat je het niet meer leuk vind, prima. Ik hoef niet te weten wat er tussen jou en die moderators gebeurd is, maar ik vind het van iedereen overdreven om te zeggen dat de mods dit met opzet hebben gedaan en ik ben het volledig eens met wat Krull in het andere topic heeft geschreven. Dit is ronduit triest. Jullie willen een gezellig forum? Dan gedraag je eens als gezellige mensen!


    Tja sorry, ik moest het toch een naam geven eh? En ja, hiermee zeg ik net zo goed dat wij ook haters zijn. Mijn punt was gewoon even dat dit net zo goed drie kanten heeft en ik het ook wel sneu vind voor Nikki dat ze verteld hier weg te willen en eveneens commentaar krijgt. Uiteraard te verwachten, maar leuk is anders. Net zoals de 1 april grap. Ja, dit valt dan ook onder dezelfde catagorie. Vandaar dat niemand hier dus beter is dan de ander. En nee, hiermee zeg ik ook niet beter te zijn, maar we gaan alweer richting het einde van de dag en ik hoop dat dit gedoe morgen over is. Tadaa, mijn uitleg. Geweldige wereld het internet, want dit was niet aanvallend bedoeld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Tja sorry, ik moest het toch een naam geven eh? En ja, hiermee zeg ik net zo goed dat wij ook haters zijn. Mijn punt was gewoon even dat dit net zo goed drie kanten heeft en ik het ook wel sneu vind voor Nikki dat ze verteld hier weg te willen en eveneens commentaar krijgt. Uiteraard te verwachten, maar leuk is anders. Net zoals de 1 april grap. Ja, dit valt dan ook onder dezelfde catagorie. Vandaar dat niemand hier dus beter is dan de ander. En nee, hiermee zeg ik ook niet beter te zijn, maar we gaan alweer richting het einde van de dag en ik hoop dat dit gedoe morgen over is. Tadaa, mijn uitleg. Geweldige wereld het internet, want dit was niet aanvallend bedoeld.


    Ik snap dat het vervelend is voor Nikki, maar het was meer bedoeld op de rest die ineens zegt ook te vertrekken. En het heeft inderdaad meerdere kanten. Jammer dat het anders wordt opgevat dan dat de mods het bedoelen. Ik hoop ook dat het morgen over is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik snap dat het vervelend is voor Nikki, maar het was meer bedoeld op de rest die ineens zegt ook te vertrekken. En het heeft inderdaad meerdere kanten. Jammer dat het anders wordt opgevat dan dat de mods het bedoelen. Ik hoop ook dat het morgen over is.


    Ahaa op die fiets. Nouja, ik heb ook berichten langs zien komen waarin stond vertrek maar lekker en zoek het uit tot ziens dus vandaar dat ik zoiets had van goh ja, dan toon je je ook niet bepaald van je beste kant x) Dat gooide bij mij eventjes wat olie op het vuur, zoals het altijd wel gaat met die internetruzies hier :/

    Ik moet toegeven dat ik aan het begin ook wel redelijk pissig was omtrend de 1 april grap. Nu een paar uur later is dit uiteraard wel gezakt, gezien ik heus wel weet dat de moderators niet met alles rekening kunnen houden en waarschijnlijk bij het bedenken van een leuke grap al het geklaag vergeten zijn (iets wat niet onlogisch is). Ik blijf er wel blij dat een moderator een voorbeeldfunctie heeft en hierdoor nog meer moet letten op zijn/haar gedrag dan een normale user, maar oké, het zijn ook maar mensen (tenminste, dat denk ik. Als jullie aliens blijken te zijn, mijn excuses :3) Maar mijn "woede" (ik ben slecht met dingen benoemen vandaag) is wel weer gezakt. Ik hoop net zoals jij dat morgen alles achter de rug is en hierbij zou ik het liefste iedereen terug zien, al heb ik er ook begrip voor als zij besluiten Quizlet te verlaten. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ahaa op die fiets. Nouja, ik heb ook berichten langs zien komen waarin stond vertrek maar lekker en zoek het uit tot ziens dus vandaar dat ik zoiets had van goh ja, dan toon je je ook niet bepaald van je beste kant x) Dat gooide bij mij eventjes wat olie op het vuur, zoals het altijd wel gaat met die internetruzies hier :/

    Ik moet toegeven dat ik aan het begin ook wel redelijk pissig was omtrend de 1 april grap. Nu een paar uur later is dit uiteraard wel gezakt, gezien ik heus wel weet dat de moderators niet met alles rekening kunnen houden en waarschijnlijk bij het bedenken van een leuke grap al het geklaag vergeten zijn (iets wat niet onlogisch is). Ik blijf er wel blij dat een moderator een voorbeeldfunctie heeft en hierdoor nog meer moet letten op zijn/haar gedrag dan een normale user, maar oké, het zijn ook maar mensen (tenminste, dat denk ik. Als jullie aliens blijken te zijn, mijn excuses :3) Maar mijn "woede" (ik ben slecht met dingen benoemen vandaag) is wel weer gezakt. Ik hoop net zoals jij dat morgen alles achter de rug is en hierbij zou ik het liefste iedereen terug zien, al heb ik er ook begrip voor als zij besluiten Quizlet te verlaten. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.


    Jup, hier ben ik het wel mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik snap dat het vervelend is voor Nikki, maar het was meer bedoeld op de rest die ineens zegt ook te vertrekken. En het heeft inderdaad meerdere kanten. Jammer dat het anders wordt opgevat dan dat de mods het bedoelen. Ik hoop ook dat het morgen over is.


    Je denkt toch niet dat ik daarom alleen vertrek? Goh, want kunnen mensen oppervlakkig denken. Er zijn echt nog andere factoren, waar Q niets aan kan doen, die meespelen. Bij Nikki vast ook (die ze niet meteen wil delen) Dit accident deed gewoon de emmer overlopen. Het is de druppel die te veel was.
    Daarom zijn wij toch geen overdrijvers?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys