• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fuuuuuuuck :c
    Het moment dat je - je eigen Facebook afstruint en foto's aantreft van Pom. Man, wist je maar hoe erg ik je miste )"":


    26 - 02 - '16

    Ik lach me dood. Ha ha.

    oH MIJN GOD. Tumblr is zo goed voor mijn ego tnx tnx tnx.

    Dat passion.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    Dat passion.


    Het is mooi, maar een paar uithalen van die ene zangeres klonken erg vals.


    26 - 02 - '16

    Geef me voor mijn part maar honderd trappen na. Ja, doe maar.


    26 - 02 - '16

    What even is The Booty Song? Who invented that? Why did someone invent that? What.


    kindness is never a burden.

    Me dunkt dat jij wel een keer je bek mag houden.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Me dunkt dat jij wel een keer je bek mag houden.


    Er zijn gezichten om het in te zeggen als het naar mij of iemand anders gericht is?


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Er zijn gezichten om het in te zeggen als het naar mij of iemand anders gericht is?


    It's not. Het zijn m'n ouders die zeggen dat ik niet hardop mag lachen om iets, omdat ze per se naar dat programma moeten kijken. Zij mogen wel hardop lachen als ik me moet concentreren op iets en ik mag niets

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 22:15 ]


    26 - 02 - '16

    Ik verlang er echt naar om een ban te krijgen zodat ik weg ben, nooit meer terug kan komen en een andere vorm van tijdsverdrijf kan vinden.


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat fijn dat bij de beoordeling de scheuren in de muren ineens niet door de aardbevingen komen. Terwijl bij het maken van de foto's werd gezegd dat het duidelijk wél van de bevingen kwam.

    "People get tired of you being sad."
    This has never felt more true than now.


    kindness is never a burden.

    Bah. Dat mijn vader beneden rookt is al vervelend genoeg, maar als mijn deur nog op een kier staat ruikt mijn hele kamer er ook nog eens naar. Ew. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn leven zou er zo anders uitzien als ik een emotiesporter in plaats van een emotie-eter was. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.