• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oude mensen kunnen zagen dat de jeugd te veel lawaai maakt, maar ik zit nu in de panos en er zitten hier een paar ouwe die roepen voor de hele zaak. Jezus, zeg.


    kindness is never a burden.

    Wat heerlijk om foto's terug te kijken van de tijden van mijn jeugd.

    Miyano schreef:
    (...)

    Ik hoop het. Maar ik weet hoe mijn vader is dus ik ben aardig bang dat mijn schooltas waarin materiaal van minimaal 600 euro zit in een container ligt. :'D


    Oh god. . . Laten we maar hopen op het beste en dat het niet zo is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben het zó zat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuck toch op man.


    26 - 02 - '16

    Wow, The Longest Ride lijkt me echt een gave, maar zielige film.

    Ik voel me goed vandaag. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omdat je 1 liedje van Sleeping With Sirens leuk vind, en dan een liedje wat totaal niet rock is, maakt je geen rock-liefhebber. :'D


    wat was dit ookalweer

    Wat als ik het niet vol kan houden?


    Caution first, always.

    Wat een fantastisch idee.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Rondjes lopen om de tafel terwijl je wacht tot je thee klaar is, is een nuttigere bezigheid dan in de keuken staan.


    Your make-up is terrible

    Natuurlijk joh. Alsof ik niet goed genoeg mijn best doe. Donder toch op zeg.


    26 - 02 - '16

    Shoppen is gewoon de beste remedie voor alles :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ocelot schreef:
    Natuurlijk joh. Alsof ik niet goed genoeg mijn best doe. Donder toch op zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck, ik vind het echt niet leuk dat hij komend weekend nauwelijks bereikbaar is... En het pijnlijke is al helemaal dat dat deels komt doordat hij hier in de buurt bij vrienden is, maar ik mag nog niks met hem afspreken van mn ouders :C


    Stenenlikker