• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jesus, what is wrong with you?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waaaarom koop ik varkenshaas en krijg ik beenham? What sorcery is this? Op de verpakking stond varkenshaas, het had de vorm van varkenshaas, maar ik weet zéker dat het eigenlijk beenham was.


    i put the fun in funeral

    'I want forever, and I want it with you.' Ja. Al die liefdesplaatjes hart je zeker alleen vanwege haar. She's now your only exception. It's better if I fade away and give you some peace with your new girl. I don't want to, but It's clearly that you want it that way.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overkill schreef:
    Waaaarom koop ik varkenshaas en krijg ik beenham? What sorcery is this? Op de verpakking stond varkenshaas, het had de vorm van varkenshaas, maar ik weet zéker dat het eigenlijk beenham was.


    Oké, ik moest even heel erg aan dit liedje denken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuugh.


    Caution first, always.

    Wat hebben we vandaag geleerd? 1 april is de grootste kutdag ooit. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deze 1april op Q was uiteindelijk toch best grappig. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Neighbourhood schreef:
    Wat hebben we vandaag geleerd? 1 april is de grootste kutdag ooit. :')


    En niet meer te luisteren naar de mods :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Haha die prank en bijhorende mini riot heb ik ook al gezien, echt vreselijk flauw. :'D Maar nee ik heb het over 1 april in het algemeen, ik heb echt serieuze problemen met mensen te vertrouwen vandaag na de grappen die ze mij hebben geflikt, jeez. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    ^ Haha die prank en bijhorende mini riot heb ik ook al gezien, echt vreselijk flauw. :'D Maar nee ik heb het over 1 april in het algemeen, ik heb echt serieuze problemen met mensen te vertrouwen vandaag na de grappen die ze mij hebben geflikt, jeez. (krul)
    '


    Tell me about them. What kind of jokes? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm a piece of trash.


    Caution first, always.

    Pls, hou op >_<


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Wat klinkt dit vreselijk zeg >.<


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Soms weet ik even niks meer te zeggen.

    Kunnen de grappen alsjeblieft stoppen? Ik word de grappen kotsbeu.


    26 - 02 - '16