• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Are you kidding me? Nu hebben jullie me ineens wel nodig? Fuck dit, zoek het lekker uit.


    Caution first, always.

    Laat het Paasweekend maar beginnen. Ik heb alles voor een gezellig weekend (:

    Dullahan schreef:
    Laat het Paasweekend maar beginnen. Ik heb alles voor een gezellig weekend (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ben je nou fucking serieus dat je vergeten bent om die opdracht in te leveren? Niet te geloven. Ik had je gisteravond nog zo een bericht gestuurd, dat je het niet moest vergeten, maar nee hoor +.+ Ik ga je echt vermoorden als de opdracht nu niet becijferd gaat worden, godsamme zeg. Je wordt bedankt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh fuck. Er komt dus maar één ander persoon naar die verjaardag toe aanstaande zaterdag, plus ik. Nou, dat wordt gezellig. Not. :/
    Wel logisch dat niemand anders komt. Had ze maar niet vreemd moeten gaan. Dat was gewoon een laffe actie en het is logisch dat iedereen de kant van haar (nu ex)vriend kiest. Doe ik zelf ook. Maar helaas kan ik er niet onderuit komen en zal ik wel naar dat verjaardagsfeest moeten gaan. Buhbuhbuh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Essays af, nog drie colleges in totaal en dan een heerlijke drie weken lange Easterbreak. Go UK


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Dat frikadelbroodje even in mijn mik douwen" Ik wist niet eens dat mik Amsterdams was ;')
    Mijn vriend was zo van; "Wat? Wat is mik?" ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel en tegelijkertijd zo weinig inspiratie om te schrijven :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kom je nu ook al langs in mijn dromen??
    Ik heb al de drama dat ik je elke dag op school zie, en dan niet meer helder kan denken.
    En nu verdoezelen jouw ogen en lach mijn droom!!

    Fuckit ik kon je zelfs ruiken want je ruikt altijd zo lekker


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    I am so tired of everything.


    -

    En toen was je schooltas met je Ipad,schoolboeken en je copics er in naar de stort. (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    En toen was je schooltas met je Ipad,schoolboeken en je copics er in naar de stort. (':

    o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    o.o


    Mijn ouders zijn aan het verhuizen met hun bedrijf. Ze hadden nog een hoop overig afval dus die zijn ze aan het wegbrengen naar de stort. Maar ik was vergeten dat mijn schooltas in de auto stond en heb hem er niet uitgehaald. Niks ergs hoor. Alleen vind ik het lachwekkend klinken. (':


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn aan het verhuizen met hun bedrijf. Ze hadden nog een hoop overig afval dus die zijn ze aan het wegbrengen naar de stort. Maar ik was vergeten dat mijn schooltas in de auto stond en heb hem er niet uitgehaald. Niks ergs hoor. Alleen vind ik het lachwekkend klinken. (':


    Maar hij is niet weggegooid hoop ik? Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Maar hij is niet weggegooid hoop ik? Hahah.


    Ik hoop het. Maar ik weet hoe mijn vader is dus ik ben aardig bang dat mijn schooltas waarin materiaal van minimaal 600 euro zit in een container ligt. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial