• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bij de volgende 1 april blijf ik thuis en kom niet mijn kamer uit. Mijn vertrouwen in mijn omgeving op 1 april is er gewoon niet meer.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het voelt alsof ik je opnieuw kwijtraakt. Ik heb er nog steeds zo'n spijt van. Dat was dus geen goed idee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als het nou eens snel vrijdag is.. Ik voel me zo rot omdat ik je mis. Drie weken zonder je is lang als ik je daarvoor elk weekend zag.

    O shit, nu is de cake die ik had gebakken voor jou al op :/ dan maar een nieuwe bakken :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De 2de keer dat je belde dacht en hoopte ik dat je ging zeggen dat het een 1 aprilgrap was. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Moet ik hier na 8 jaar nog steeds om janken? Soms haat ik mezelf zo erg. Waarom kan ik nooit eens tevreden zijn?


    Caution first, always.

    Miyano schreef:
    Bij de volgende 1 april blijf ik thuis en kom niet mijn kamer uit. Mijn vertrouwen in mijn omgeving op 1 april is er gewoon niet meer.


    Yup. Ben bljj dat die hele ellende voorbij is.


    26 - 02 - '16

    Dit is toch echt zo handig.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mijn lichaam weet nog niet dat het 2 april is en het kan stoppen met mij pesten en vernederen. Ugh, ik voel me echt vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohwell, ik vond mijn verhaal toch al niet zo leuk meer. Ik zal er wel een einde aan maken, ook al was ik nog heel veel van plan.
    Het blijft fictie en ik vind niet dat daarom alle dingen maar moeten kloppen. Ik heb geen idee of het hotel in Zwolle een wellness gedeelte heeft..

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 9:09 ]

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oké, ik moest even heel erg aan dit liedje denken. :')



    Djoghurt lijkt me lekker. Beenham vind ik niet lekker. Forever sad.

    OTOFFT: Filosofie verpest ;-;
    Ik dacht dat ik die shit ging rocken. Vrije wil is echt mijn ding.


    i put the fun in funeral

    Whooh, 7 kilo. *O* Ik ben geweldig.


    Your make-up is terrible

    Good God, let it die already.


    Caution first, always.

    Twee tentamens achter elkaar waarvan iedereen klaagt dat ze onmogelijk zijn? Misschien is er dan echt iets mis. Maar niet dat daar iets aan gedaan wordt, 200 studenten zijn allemaal gewoon idioten.


    Rest in Peace, Son of Gondor