• Hoi allemaal!

    Wat ik wel een beetje mis op deze site, is een topic waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen, dus bij deze (:
    Wie het leuk vindt mag zichzelf voorstellen, met een foto erbij als dat wilt. (:
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand er echt uitziet, maar het is natuurlijk ook volkomen logisch als je je foto hier niet deelt.

    Ik wil jullie wel vragen om middels GB of PB naar elkaar te reageren als je wat wilt zeggen, zodat hier alleen de ‘voorstel-posts’ staan. Anders wordt het denk ik erg onoverzichtelijk.

    Dit is natuurlijk niet alleen voor nieuwe leden bedoeld, het zou leuk zijn als iedereen straks in dit topic is te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal zelf wel even de spits afbijten, haha. (:

    Mijn naam is Natascha en ik ben vijfentwintig jaar. Ik ben een groot fantasieliefhebber beschouw J.R.R. Tolkien als mijn grote voorbeeld. Ik ben dan ook een behoorlijke fan van The Hobbit en LOTR, wat je wel kunt zien aan alle fanficties die ik daarover schrijf.

    Ik ben dol op series kijken. Op dit moment ben ik helemaal weg van Vikings, maar ik kijk ook met plezier naar Game of Thrones, House, Once Upon a Time, Arrow en nog een heel zooitje dat (helaas) al is afgelopen.

    Naast lezen, schrijven en series/films kijken reis ik graag. Ik heb het voorrecht gehad om prachtige landen als Noorwegen, Zuid-Afrika, Peru en Costa Rica te bezoeken en ik hoop volgend jaar weer een land aan het lijstje te mogen toevoegen! Daarnaast maak ik ook kleinere uitstapjes: ik ga zo nu en dan naar een concert (meestal folkmetal), ben vaak te vinden op festivals als Elfia en Castlefest en daarnaast schep ik er plezier in om naar meetings te gaan en nieuwe mensen te ontmoeten.

    Ik studeer antropologie en archeologie van Midden- en Zuid-Amerika aan de universiteit van Leiden, waar ik op dit moment mijn masterscriptie voor schrijf. Een baan zal ik er waarschijnlijk niet in vinden en ik hoop in de toekomst mijn brood als redacteur te kunnen verdienen, waarvoor ik na de zomervakantie waarschijnlijk een opleiding/cursus voor zal doen.

    Dus ja, dat wel wel het belangrijkste over mij. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:07 ]

    i'm a train

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 18:23 ]


    i put the fun in funeral


          Mijn naam is Qing, uit te spreken als Ching, niet Kwing, Kuing, of een variant daarvan. Ik ben vijftien jaar oud, geboren op de zesde van maart, wat mij het sterrenbeeld vissen maakt. Al van jongs af aan voel ik me sterk aangetrokken tot letters en zinnen, wat mij ook helemaal een boekenwurm maakt. Op Quizlet kan ik deze obsessie uiten in vorm van lezen, schrijven en RPG'en.
          Een andere hobby van mij is scouts, dit doe ik nu al een tien jaartjes en ben daarom ook erg trots op mijn totem; Gibbon. Elke week kijk ik er weer naar uit om naar de scouts te gaan, het is iets als mijn tweede thuis. Een andere plek waar ik ook altijd naar uitkijk om heen de gaan, is de atletiekpiste. Dat doe ik drie tot vier keer per week.
          Verder houd ik ook erg van muziek, chocolade, bandana's, rokjes en droge humor. Schrijvers zoals Markus Zusak, John Green en J. R. R. Tolkien zijn mijn grote voorbeeld en absoluut mijn rolmodellen. Schrijfster worden is niet mijn droom, maar schrijven geeft mij de mogelijk om iets uit mezelf los te maken. Ik doe het dan ook meer voor mezelf, en wil mezelf aanzetten meer bezig te zijn met poëtische dingen. Het zorgt ervoor dat ik mijn problemen even kan vergeten
    en me niet steeds druk hoef te maken over alles.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 19:51 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hallo hallo, ik ben Margot (dit is officieel de stomste opening ooit, maar het rijmt dus ik ben tevree). Ik ben twintig jaar (en bereik bijna de oerdegelijke leeftijd van 21). Momenteel woon ik Aberdeen, Schotland, om daar een halfjaar te studeren. Daarna ben ik weer op de Universiteit van Groningen te vinden, waar ik geschiedenis studeer. Mijn toekomstdromen lopen nogal uiteen: aan de ene kant wil ik helemaal niet oud worden en zou ik liever spontaan dood gaan voor mijn dertigste, aan de andere kant wil ik een schrijver worden (of in een museum werken of bij een uitgeverij) en een groot gezin hebben.
    Ik ben een fervent liefhebber van schoonheid - in de natuur, de kunst of in mensen en besteed erg veel tijd aan het schrijven van verhalen en gedichten. Ik ben emotioneel wat labiel, ben bang voor werkelijk waar van alles en mijn favoriete genre films zijn high-school films. Andere interesses zijn het Verenigd Koninkrijk, jeugdboeken, series kijken, muziek uit de afgelopen zes decennia, bakken en kunst.
    Eten staat gelijk aan leven en voor sarcasme geldt hetzelfde. Ik heb meestal de behoefte om mensen om me heen te hebben en om alleen te zijn op dezelfde tijd en ik weet niet hoe ik dat moet managen. Verder ben ik meestal luid, chaotisch - zoals blijkt uit deze tekst -, mega-enthousiast of juist totaal gedesinteresseerd, van het ene uiterste in het andere uiterste levend.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Ik ben Sem, momenteel 20 jaar en zit nu al 7 jaar op Quizlet.

    Ik hou van gamen, zowel op de PC als op een console. Atm heb ik een Ps4 en een ps3. (ps1 en ps2 ook gehad) Op de Ps4 speel ik momenteel Evolve en The Last of Us en op de PC voornamelijk League of Legends en Guild Wars 2. Groot fan van Naughty Dog en Frictional Games.

    Verder is tekenen ook een grote hobby van mij, gepaard met gamen volg ik momenteel de studie game art. Waarbij ik meehelp met games maken met een groep mensen. Ik zorg dan voornamelijk voor de art (Denk aan characters, environments, props) zowel in 2D als 3D. Mijn portfolio kun je > hier< vinden.



    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 20:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.


    Hallo, ik ben Erieka en ik woon in het Overijsselse Hasselt liggende in Nederland. Ik zit nu bijna 4,5 jaar op Quizlet. Ik ben een redelijk veelzijdig persoon, maar ook weer niet. Vooral als het aankomt op hobby's ben ik absoluut niet veelzijdig.

    Ik doe vrijwel niet aan sport. Af en toe skeeler ik met een vriendin. Dan skeeler ik vaak afstanden van 7 kilometer en meer. Ik doe ook aan gamen. Dan speel ik graag spellen als: League of Legends, Need for Speed, the Sims 4 en verscheidene 'Hidden Object' games. Ook doe ik af en toe fotoshoots, een van de foto's is hiernaast te zien.

    Mocht je er nog meer willen zien, kijk gerust in het fotoboek op mijn profiel. Daar staan er ook nog een heel aantal. Ik wil later echter niets doen met modellenwerk, daar vind ik mezelf te onzeker voor en bovendien pas ik niet binnen het wereldje. Ook voldoe ik niet aan de eisen om model te worden. Toch blijf ik fotoshoots doen, omdat ik er een goed gevoel van krijg en me soms wat zelfverzekerder voel er door.

    Verder heb ik een grote obsessie richting katten. Zelf heb ik ook een mooi zwart exemplaar. Pim heet hij. Hij is het broertje van mijn, helaas inmiddels overleden, kat Pom. Pom betekende altijd erg veel voor mij en daardoor heb ik een katten obsessie. Ik wil ook nog een kattengerelateerde tatoeage laten plaatsen, ook als extra eerbetoon richting Pom. Verder doe ik een opleiding die horecagerelateerd is. Ik zie mezelf later wel in de keuken van een (het liefst kleinschalig) horecabedrijfje werken).

    Momenteel loop ik stage bij een kleine brasserie, Entrée geheten, die zich in de Sligro bevindt.

    Als je nog iets wil weten over mij, schroom niet. Vraag het maar gewoon. Ik bijt niet (;

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 19:53 ]


    26 - 02 - '16


    Hallo! Mijn naam is Nikki en volgens de users is deze naam ondertussen onlosmakend verbonden met het actieve gedeelte van Quizlet! Ik ben ondertussen al meer dan 7 jaar lid en spendeer veel tijd op het forum. Daarom ben ik er ook altijd om een praatje te maken of je ergens mee te helpen. Ik ben tevens ook een actieve RPG'er en een echte trendsetter. 8D

    Ondertussen ben ik alweer 22 jaar oud, woon ik in Purmerend (wat vlakbij Amsterdam ligt) en doe ik een opleiding tot ICT-beheer, waar ik momenteel stage voor loop. Hierdoor heb ik eigenlijk altijd wel eventjes tijd voor Q omdat ik altijd een computer en internet tot mijn beschikking heb. Met telefoons kan ik echter minder goed omgaan, waardoor ik daarop niet echt veel op Quizlet te vinden ben. Als ik dat wel ben, kan je me nog wel eens horen vloeken op die dingen.

    Verder ben ik een fervent hardlopen en sporter, ik weet ondertussen van alles over sport en gezond eten. Ik schrijf graag zelf, maar lees ook veel boeken. Ik heb drie katten en hou wat minder van honden, al vind ik ze op foto's echt helemaal prima! Onder mijn hobbies valt onder meer heel veel series kijken, maar wat minder films. Ik kijk zo een seizoen achter elkaar, maar ik weet nooit zeker of ik me wel wil wagen aan de anderhalf uur of langer van een film, haha. Ik hou van controle, maar ben soms ook voor absolute chaos, want wat is nou leuker dan dat?

    Daarbij ben ik tevens een echte realist. Dat zorgt af en toe voor frictie met andere users, ook omdat ik de waarheid zonder omhaal vertel en af en toe een tikkeltje sarcastisch ben. Soms kan ik nogal irritant zijn als mensen erg kinderachtig of onvolwassen doen, hoewel ik mezelf ook weer niet helemaal tot de volwassenen reken. Maar iedereen die me kent, weet dat ik vaak een hard kan reageren en hier lezen ze vaak tussen de regels door als ik iets zeg. Dus schrik niet van mijn reacties, ik bedoel het allemaal goed!

    Zoals je ziet, ben ik niet erg fotogeniek en zie ik er ook niet volwassen uit. Ik trek graag gekke bekken op foto's. Ook maak ik graag topics aan over van alles en nog wat, waar jullie wel op moeten reageren om Quizlet actief te houden! Stiekem hou ik wel een beetje van alle users op Quizlet, dus schroom er niet voor terug om mij te benaderen met welke vraag dan ook.

    Mijn lieve, gekke en vervelende vriend zit ook op Q! Val hem maar niet lastig, daar wordt hij chagrijnig van. Ook niet voeren. a.u.b.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 20:13 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hallo! Mijn naam is Nikki en volgens de users is deze naam ondertussen onlosmakend verbonden met het actieve gedeelte van Quizlet! Ik ben ondertussen al meer dan 7 dagen lid en spendeer veel tijd op het forum. Daarom ben ik er ook altijd om een praatje te maken of je ergens mee te helpen. Ik ben tevens ook een actieve RPG'er en een echte trendsetter. 8D

    Ondertussen ben ik alweer 22 jaar oud en doe ik een opleiding tot ICT-beheer, waar ik momenteel stage voor loop. Hierdoor heb ik eigenlijk altijd wel eventjes tijd voor Q omdat ik altijd een computer en internet tot mijn beschikking heb. Met telefoons kan ik echter minder goed omgaan, waardoor ik daarop niet echt veel op Quizlet te vinden ben. Als ik dat wel ben, kan je me nog wel eens horen vloeken op die dingen.

    Verder ben ik een fervent hardlopen en sporter, ik weet ondertussen van alles over sport en gezond eten. Ik schrijf graag zelf, maar lees ook veel boeken. Ik heb drie katten en hou wat minder van honden, al vind ik ze op foto's echt helemaal prima! Onder mijn hobbies valt onder meer heel veel series kijken, maar wat minder films. Ik kijk zo een seizoen achter elkaar, maar ik weet nooit zeker of ik me wel wil wagen aan de anderhalf uur of langer van een film, haha. Ik hou van controle, maar ben soms ook voor absolute chaos, want wat is nou leuker dan dat?

    Daarbij ben ik tevens een echte realist. Dat zorgt af en toe voor frictie met andere users, ook omdat ik de waarheid zonder omhaal vertel en af en toe een tikkeltje sarcastisch ben. Soms kan ik nogal irritant zijn als mensen erg kinderachtig of onvolwassen doen, hoewel ik mezelf ook weer niet helemaal tot de volwassenen reken. Maar iedereen die me kent, weet dat ik vaak een hard kan reageren en hier lezen ze vaak tussen de regels door als ik iets zeg. Dus schrik niet van mijn reacties, ik bedoel het allemaal goed!


    Meer dan zeven dagen! Dat is een prestatie Nikki

    (sorry Natas ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag reageren maar dit is te mooi.)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    Meer dan zeven dagen! Dat is een prestatie Nikki

    (sorry Natas ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag reageren maar dit is te mooi.)


    Shht, ga weg.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 21:28 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Gogh schreef:
    Oooh dit ga ik binnenkort even doen. Zit nu op mobiel dus kan geen mooi, uitgebreid verhaal plaatsen (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"



    Hallo! Mijn naam is Fabiënne en ik ben op dit moment zestien jaartjes jong. Ik woon in het meest zuidelijke puntje van Nederland en ik ben momenteel bezig om mijn havo af te maken, waarna ik het liefste Social Studies wil gaan studeren en daarnaast een cursus equitherapie wil gaan volgen.

    Ik ben dol op lezen en schrijven, en het is dus geen verrassing dat ik daardoor op Quizlet terecht ben gekomen. Vroeger schreef ik erg actief aan verschillende fanfictions, maar dat is de laatste jaren erg verminderd. Nu verdiep ik me het liefste in RPG'en, gezellig meepraten op het forum en het lezen van andere verhalen op Quizlet. Een andere hobby van mij is wandelen - ik ga namelijk graag erop uit met mijn lieftallige hond, Sky, die je ook in mijn fotoboek zult kunnen vinden.

    Als je nog vragen hebt, dan mag je altijd een berichtje achterlaten in mijn gastenboek of mijn inbox! (:

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hai!!! Ik ben Cheyenne en ik ben 14 jaar oud, op 16 januari ben ik jarig x). Ik woon in het boeren hengelo, in overijssel. Mijn niveau is VMBO, en ga in de derde richting zorg (ookal wil ik later cartoonist worden).

    Mijn hobbies zijn vooral tekenen, muziek luisteren, anime kijken en vooral gamen. Ik heb quizlet ontdekt door een facebook appje genaamd : Quizbone. Ik vond het zo leuk dat ik het ff op google moest zoeken of er meer sites waren x).


    Ik ben Goth en juggalo, ongeloofelijk tomboy, en mijn geloof is Therianthrope. Ik hou erg veel van dieren en horror. Ik ben dan ook een enorme horror en fantasy geek x). Ik ben verders een quizletgids, en zou je ook graag verder willen helpen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 21:58 ]

    ik zal me ook maar es voorstellen denk ik. Ik was altijd al leesverslaafd en de laatste tijd dicht ik ook wel es en op FB schenen sommigen het leuk te vinden wat ik typte.Ik kwam ooit op Q om de quizzen en ben pas kort begonnen met bloggen en verhalen schrijven en zo.Het is bijna nooit kwaad bedoeld wat ik schrijf. Ik ben dol op dieren,vooral katten en knaagdieren maar ook reptielen en goed opgevoede honden en zo.Ik hou van LOTR,Sherlock,HP en ook veel fantasy. Dat was het zo'n beetje


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.