• Hoi allemaal!

    Wat ik wel een beetje mis op deze site, is een topic waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen, dus bij deze (:
    Wie het leuk vindt mag zichzelf voorstellen, met een foto erbij als dat wilt. (:
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand er echt uitziet, maar het is natuurlijk ook volkomen logisch als je je foto hier niet deelt.

    Ik wil jullie wel vragen om middels GB of PB naar elkaar te reageren als je wat wilt zeggen, zodat hier alleen de ‘voorstel-posts’ staan. Anders wordt het denk ik erg onoverzichtelijk.

    Dit is natuurlijk niet alleen voor nieuwe leden bedoeld, het zou leuk zijn als iedereen straks in dit topic is te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.


    Omdat het me wel leuk lijkt, doe ik het ook, hehe. Ik ben dus Tamara, 14 jaar oud en geboren op 01-01-01. Zoals je op de foto te zien ben ik super mooi en leuk, not. Mijn vader komt uit Egypte wat me natuurlijke krullen geeft die ik iedere dag doodstijl. Ik heb een bril/lenzen en mijn kleding is buitegewoon niet interessant. Ik kon geen leuke selfie vinden, dus even deze foto met mijn zusje (de kleine).

    Mensen omschrijven mij meestal als pervy, raar, irritant (docenten dan) en vrolijk. Op school doe ik HAVO/VWO en ik hoop op een toekomst als psychiater of advocaat. De nieuwe Krist Novoselic of Duff McKagan is natuurlijk ook goed, want binnenkort ga ik op basgitaar les. Ik speel wel al akoestische gitaar wat ik mezelf heb aangeleerd. Naast muziek hou ik ook veel van theater en dans. Met dans hou ik het liefste van ballet of modern, maar met hip-hop kan ik ook leven, haha. Theater speel ik het liefste echt in een theater met mensen.

    Qua muziek kan ik niet heel veel vertellen, omdat het veel te veel is. Als je het vorig jaar had gevraagd had ik volmondig 'Justin Bieber, One Direction, The Vamps en Beyonce' gezegd. Maar deze popartiesten, naast One Direction hebben plaats gemaakt voor rockbands. Vooral grunge vind ik leuk, maar hard-rock is zeker welkom. Guns 'N Roses, Nirvana en Green Day zijn zeker favorieten, maar 80's bands als Malfunkshun en Gruntruck is ook geweldig. Oh en Suicidal Tendencies. Dolletjes.

    Dit was ik wel, hahaha. Ik hoop dat je niet denkt 'Wie is dat nou weer', want ik ben een beetje raar. :3


    wat was dit ookalweer

    Hallo allemaal! Ik ben Vera, vijftien jaar ondertussen, en wordt over drie maandjes zestien. (Niet dat ik daarnaar uitkijk, het is gewoon een trekje van me om af te tellen naar dagen. Of ik er nou zin in heb of niet.)
    Mensen kunnen mij misschien een beetje kennen van oudere accounts, maar ik wil hier opnieuw starten en heb dus ook een nieuw account aangemaakt. (Als je benieuwd bent welke accounts dit zijn, wees niet bang, je mag het me altijd vragen :-) )
    Ik ben heel graag creatief bezig, wat betekent dat ik continue bezig ben met schrijven en tekenen. Ook ben ik een mix van een perfectionist en een procrastinator, wat kan lijden tot een dodelijke mix. Ik kan starten aan ontzettend veel projecten en ze nooit afmaken (a.k.a. mijn oude accounts, maar daar hebben we het nu niet over)

    Als je aan mij vraagt wat ik graag doe naast schrijven en tekenen kan ik twee antwoorden geven. Aan de ene kant ben ik ontzettend graag actief bezig, dans ik het leven door en volleybal ik drie keer in de week. Aan de andere kant kan je me met chocola en ijsthee op de bank vinden terwijl ik boeken aan het lezen ben, youtubers aan het stalken (ik ben volgens mij geaboneerd op minstens een youtuber uit verschillende categorieën lol)of tv-shows aan het kijken. Niet dat ik er veel goeie kijk hoor. Op dit moment zijn het OUAT, Girl meets World (jaja, dat kijk ik), Gravity Falls en Haikyuu!! Ook ben ik begonnen aan Death Note maar ik weet niet of ik die af ga kijken.....

    Verder raak ik ontzettend snel verslaafd aan dingen... Zo ben ik (momenteel) verslaafd aan PJO/HOO, mijn copic markers, disney en instagram. Ach, die dingen lopen ook uit op leuke dingen :-) Zo ben ik terecht gekomen in een geweldige fandom (well, except for Brason. That's just straight up weird), kan ik mijn copic markers niet meer uit mijn leven denken, oké, disney neemt bijna mijn leven over en instagram is geweldig!

    je kan me onder dezelfde naam vinden :)


    Op dit moment doe ik Atheneum N&T/N&G (voor de mensen die dit lezen en zoiets hebben van "eh, wasda?", dat is de techniek kant op school :-) ) en ik ben van plan om aan de technische universiteit te gaan studeren, richting industrial design. Als dat niet lukt wordt het waarschijnlijk de design acadamy :-)

    Nou, uhm, veel heb ik denk ik niet meer te zeggen :-)

    Als je iets hebt van "Hé, ik ken die meid!" Laat het me ff weten en ook waarvan :) Altijd leuk om mensen te ontmoeten die me ergens van herkennen :)

    (voor een foto, zie mijn pf... kon geen goeie hierop zetten behalve daar xD)

    Als er nog vragen zijn mag je ze altijd stellen en ik kijk er echt naar uit om met iedereen hier te ontmoeten :)

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 17:46 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem


    Mijn naam is Marleen en ik ben op dit moment 19 jaar oud. Op 28 september zal ik voor het eerst bejaard twintiger worden. Ik studeer, net als Margot, geschiedenis aan de RUG (Rijksuniversiteit Groningen) en ik zit in het tweede jaar van mijn opleiding. Daarbij volg ik ook vakken in de journalistiek, en schrijf ik voor het blad van onze studievereniging; de Ubdate. Mijn droombaan is dan ook om journaliste te worden, maar ik besef dat deze branche lastig in te komen is. Daarom zie ik ook geschiedenisleraar worden als optie. Het liefst zou ik echter een reizende schrijfster worden. Hoewel ik nog nooit buiten Europa ben gekomen, is mijn droom de hele wereld te zien met mijn vrienden of wie er maar mee wil.

    In het dagelijks leven lees ik, werk ik aan de verhalen die ik op quizlet heb, kijk ik naar mijn favoriete series of luister ik naar mijn favoriete muziek. Op mijn profiel kun je al mijn favorieten vinden. Het liefst lees en ik kijk ik naar fantasievolle verhalen, en mijn muzieksmaak neigt naar symphonic en powermetal, hoewel je me ook kunt betrappen op meezingen met Taylor Swift (ssst...). Ik ga ook graag naar concerten van mijn favoriete bands.

    Zoals je misschien al opgemerkt had, is mijn username een personage uit Tolkiens Lord of the Rings. Ik heb heel veel bewondering voor Tolkien, maar ik streef er niet naar zoals hem te schrijven. Vooral omdat dat onmogelijk is. Het liefst schrijf ik over diverse personages en werelden. Zelf ben ik bisexueel, en dat beïnvloed ook mijn schrijven. Ik haal mijn inspiratie vooral uit muziek, maar ook uit de natuur en de mythologie.

    Natuurlijk kun je me altijd een berichtje sturen of een leuk berichtje in mijn gastenboek zetten. Ik vind het heel leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten, en quizlet is daar perfect voor.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben Vera, ik ben 14 jaar en ik woon in Dordrecht. Ik houd van tekenen, lezen, acteren en schrijven en natuurlijk op Quizlet zitten! Daarnaast ben ik


    een geboren filosoof, ik zit soms in mijn eigen gedachtes vast en kan soms over dingen helemaal doordraaien. En het irritante probleem aan mezelf is dat ik alles wil begrijpen en ik nieuwschierig ben. (als je mijn gedichten lees snap je het denk ik wel..) Ik ben fan van vosjes en de hongerspelen, (waar ook mijn verhalen uit bestaan) Ik zit op atletiek, dat is:
    verspringen,hoogspringen, horde, kogelstoten, speerwerpen, discuswerpen, sprint, langeafstand.... (volgensmij is dat alles)
    Ik zit in een havo/vwo eerste klas (ik moest groep1 twee keer doen...) en als jullie je afvragen wat ik ga doen, zou ik het echt niet weten. Het enige idee wat ik zo heb en niet helemaal zeker weet is 'schrijver' (en dan mijn eigen tekeningtjes in mijn boek stoppen) Maar ik wil later graag ook acteren en dan weet ik het allemaal niet meer.....
    En dat ben ik zo een beetje...

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 17:12 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hoi ik ben Femke ik begon te lezen van het 1 leerjaar en ik was (sorry) de beste van de klas en de juf zij het toen ook en als snel ben ik blijven lezen tot nu en nu ben ik 15 jaartjes jong ondertussen. En ik lees graag the hungergames het liefst het 1ste Deel ik lees ook graag gewone boeken zoals dertien dagen om een spetterend feest te organiseren. Ik heb quizlet ontdekt vanwege de quizzen ik tikte soms in op Google ehm.. Ben jij mooi bv. en toen kwam ik uit op quizlet en ik dacht ik zal me wel inloggen want dan kan ik story's schrijven en ook zelf quizzen bedenken en dit was het dan..

    Groetjes femke


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hey mensen, ik ben Eefke en ik ben 17,5 jaartjes oud. Ik woon in het hoge koude noorden, of te wel, Groningen.
    Ik hou van pianospelen, gitaar spelen, lezen, dansen, zingen en nog heeel veel meer.
    Ik doe HAVO en ik zit in nu mijn examenjaar en ik ben heel hard aan het hopen dat ik ga slagen. Dus voor mij waarschijnlijk wat minder op Q de komende tijd. Hierna ga ik eerst een tussenjaar doen en daarna waarschijnlijk richting de PABO. Voor de mensen die dat niet kennen, je wordt daar opgeleid tot basisschooljuf. En ik wil dat niet perse doen omdat ik zo ontzettend veel van kindjes houd, maar meer omdat je dan macht hebt muhaha.
    Nee, meer omdat het heel gevarieerd is en daar houd ik wel van.
    Ik ben al een jaar of twee actief op Quizlet denk ik maar ik heb verschillende accounts gehad. Je kan me misschien kennen van de accounts: MaryPoppins, WOEBEGONE, DarkCastle. Maar deze accounts zijn nu niet meer actief. Ik lees ontzettend veel op Quizlet.
    Ik ben geen fan van 1D ofs, maar goedgeschreven fanfics lees ik wel. Ik hou eigenlijk van best veel genres.
    Zo vind ik fantasy erg leuk om te lezen, maar science-fiction ook, en af en toe een boek van nicholas sparks is ook wel leuk ;)
    Ik ben niet een enorme prater als het gaat om gesprekken op het forum. Ik ben meer van het lezen haha.
    Verder houd ik enorm van dansen. Ik doe het helaas niet meer vanwege mijn examenjaar maar als ik de kans krijg om weer te beginnen dan pak ik die kans met beide handen aan. Daarnaast werk ik gezellig bij de Albert Heijn wat prima verdient.

    Als je nog vragen hebt, of je hebt gewoon even zin om te kletsen, stuur gerust een berichtje!

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 18:46 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Heey ik ben gabriella ik ben 15 jaar oud (word 16 in oktober) ik doe op VMBO en zit in de derde

    Mijn hobbies zijn anime kijken (death note, bleach, naruto, squid girl, wolfs rain, rosario vampire etc) muziek luisteren (bands zoals KoRn, metallica, slipknot, ICP etc) tekenen en gamen (ouwe en nieuwe games x)

    Ik ben Gothic en Ik hou veel van dieren x) ik heb zelf een kat thuis ook ben ik een therian (wolf) en hou ik veel van horror en fantasy x)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Helluuuww, ik ben Margot, ben 12 jaartjes jong en woon in België.
    Ik zit nu 1 jaartje op Quizlet. Ik ben jarig op 23/03 en zit in het eerste middelbaar :3
    Ik doe Latijnse en ben een Directioner hehe
    Ik heb 1 zus, wat ook meer dan genoeg is.
    Mijn beste vriendin op Quizlet is Floor aka Cliffaconda.
    Voor mijn friend haar birthday heb ik een verhaal geschreven :3
    (Dat was even zinloos maar goed)
    Mijn hobby's zijn fitness, muziek wat dwarsfluit en notenleer inhoud, ik heb piano gespeeld, doe aan zwemmen maar ik doe het eigenlijk niet graag dus mja, ik teken graag, ookal kan ik niet tekenen, ik hou van shoppen en ben best wel een verlegen meisje.
    Ik laat me graag gaan, en haat het als ik moet blozen, want dan zie ik er uit als een tomaat.
    Ik wil later graag in een ander land studeren.
    Ik maak graag nieuwe vrienden, dus je bent welkom op mijn profiel ^^
    Ik draag op de foto een bril, maar normaal draag ik lenzen dus ja.
    Mijn lens was gescheurd, oeps.
    Verder ben ik ook fan van 5 Seconds of Summer, luister ik graag naar Fall Out Boy, My Chemical Romance en Greenday,
    uiteraard ook One Direction.
    En nu heb ik wel genoeg gezeikt, hier is mijn foto (:


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles

    Hallo!
    Ik ben Jellanie! 18 jaartjes jong. Ik zit al meer dan 6 jaar op Quizlet en het is echt een deel van m'n leven geworden (lmao seriously)
    Ik heb mijn vmbo-k diploma gehaald en deed de opleidingen recreatie (die ik moest stoppen aangezien ik er 2 jaar terug achterkwam dat ik last heb van reuma in mijn spieren en gewrichten, waar ik nog steeds van baal aangezien ik gewoon weer terug wil naar recreatie) en daarna ICT (zo anders ineens, I know) waar ik me ben gestopt omdat ik in een enorme winter depressie terecht kwam en ik kon het allemaal even niet meer aan. De ziekte die ik heb heeft de afgelopen 2 jaar mijn leven enorm op zijn kop gezet (en ik heb het nog steeds niet allemaal weer op een rijtje) maar ik ga binnenkort intern revalideren en dan hoop ik dat het eindelijk resultaat geeft! Verder ben ik een enorm vrolijk en druk meisje en ik hou van feestjes en logeerparty's yay. Uhm ik heb een hond die ik letterlijk overal mee naar toe sleep, wat kan aangezien ze een mini hondje is. Ik kan enorm vervelend zijn en mijn humor is enorm droog, pervy en grappig :') (lmao nee)
    Verder woon ik in het noorden van Nederland, waardoor ik zo'n lekker Nedersaksisch accent heb en uhm ik hou van fanfictions lezen (vooral HP fics) en schrijven hou ik ook van waardoor ik op meerdere fanfic sites zit, maar deze blijft toch wel mijn main site :-) ja als je nog meer van me wil weten stuur maar een pb of gb want verder weet ik niet echt iets te zeggen :Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 13:06 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ah dat klinkt leuk!
    Even MT, ik zal morgen een berichtje plaatsen(:


    Inspiration can hit you any time

    Laat ik mezelf ook nog even voorstellen. c:
    Mijn naam is Dirkje, ik sta ook wel bekend als Parachutes (de username die ik het langste heb gehad en ook vrij vaak weer terugneem), en je mag me ook bij mijn bijnaam Didi noemen. ^^ Ik ben op dit moment achttien, maar over een maandje en twee dagen wordt ik negentien (wat ik enorm oud vind klinken ;w;). Deze verjaardag gaat ook een hele speciale worden, want ik woon nu voor vijf maanden in het prachtige Kyoto, Japan. Het feit dat ik de kans heb gekregen hier een semester aan de universiteit te studeren is als een droom voor mij, en als ik nu uit het raam kijk van mijn enorme dormitory kamer (ja, echt enorm), kan ik nog steeds amper geloven dat ik werkelijk in Japan ben, al wijst alles erop.
    Ik ben tweedejaars studente Culturele Antropologie aan de UU (universiteit Utrecht) en vindt mijn studie enorm interessant. Ik ben dan ook iemand die heel graag de wereld wil zien en niet wil sterven voor ik op wereldreis ben geweest en ieder hoekje heb gezien.
    Zoals je nu al wel door zal hebben, ben ik enorm geïnteresseerd in Japan wat ook de reden is waarom ik hier nu een tijdje studeer. Via mijn passie voor manga en anime ben ik deze interesse ingedoken en nog steeds fascineert Japan en haar rijke culturele gebruiken mij enorm. Anime en manga is al zo'n zeven jaar een hobby van me, en recentelijk ben ik ook begonnen met cosplay, waar ik enorm veel plezier aan beleef (mijn portemonnee alleen wat minder). Qua genres (niet alleen in anime, maar ook in boeken, films, etc.) hou ik het meeste van dystopische verhalen, sci-fi, (post)-apocalyptische verhalen, fantasy en - niet te vergeten - tragedies. Ik ben dan ook vrij gevoelig voor tragedies en heb er haat-liefde verhoudingen mee, maar in mijn mening zijn haat-liefde gevoelens ook de sterkste. :') Wat titels waar ik enorm fan van ben (anime/manga + daarna boeken): Pandora Hearts, Tsubasa Chronicle, Owari no Seraph D.Gray-man, No.6, Karneval, Nineteen Eighty-Four, BZRK, Gone, Half Bad, the Maze Runner, Chaos Walking en the Hunger Games.
    Verder hou ik enorm veel van muziek en is er bijna geen moment van de dag waarop ik geen muziek luister. Mijn muzieksmaak is eigenlijk een soort van verdeeld in twee soorten. :'D Aan de ene kant Engelstalige muziek en aan de andere kant Japanse. In beiden soorten hou ik het meeste van alternatieve rock/indie muziek, of gewoon rock. Maar ik luister ook naar vocaloid, wat zowel rock-ish liedjes heeft (die ik dan vaak het meest awesome vind), maar ook hele elektronische, die ik gek genoeg soms ook geweldig vindt, hoewel ik daar bij Engelstalige muziek niet echt van houd. Mijn favoriete band is Muse en ik zal ook nooit iets mooier vinden dan de muziek van die band. Verder hou ik onder andere erg van Coldplay (de oude stijl), Radiohead, Imagine Dragons, Kodaline, Snow Patrol, Mumford and Sons en Within Temptation. Mijn favoriete Japanse bands zijn Ling Tosite Sigure, Supercell/EGOIST, My First Story en ONE OK ROCK.
    Daarbij heb ik een serieus shipping probleem, oftewel ik ship teveel en te extreem. :'D Mijn OTP's maken me tegelijk blij en extreem verdrietig, aangezien ik dus die haat-liefde verhouding met tragedies heb en altijd tragische ships uitkies als mijn OTP. *kuch* Nezushi *kuch* Harutaka *kuch* Mikayuu *kuch* Kurofai *kuch* Shinaya *kuch*. Oh en Kagehina maar dat is niet tragisch maar gewoon te cute enzo. Oh, en ik heb een obsessie voor voice actors/seiyuu's, oftewel de mensen die de stem van anime personages inspreken. Het is zo erg dat ik een crush krijg op mensen door hun stem woooh. (Dit overigens niet alleen met seiyuu's, ik heb het ook met lead zangers van bands.) *kuch* Kensho Ono *kuch* Hiro *kuch*.
    Ik ben een schrijver, iemand die liever observeert en informatie opneemt dan iemand die zich duidelijk mengt in het dagelijks leven en de gebeurtenissen. Met woorden ben ik erg goed, maar niet als ik ze zelf moet spreken, al vloeien ze op papier als automatisch uit me. Als ik iemand als goede vriend zie, kan ik echter soms buien hebben dat ik niet meer stop met praten, maar het is meer dat ik me niet makkelijk en snel open stel voor iedereen, ik ben een vrij gesloten persoon.
    Oh, en enorm belangrijk, ik vergat het bijna; ik ben heel erg een kattenmens. :Y) Ik vind katten geweldig, en heb een soort lichte hondenfobie. Niks extreems, maar ik ben niet enorm graag bij ze in de buurt.
    Nu zal ik maar stoppen met praten, als je meer wil weten, stuur me gerust een berichtje, dat vind ik leuk. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Hallo, Mijn naam is Suzanne, maar noem me gerust Suus. Ik ben 17 jaar, geboren op 26 - 09 - 1997 Wat mij het sterrenbeeld weegschaal geeft.
    Ik woon in Hoofddorp(halfuurtje van Amsterdam vandaan), waar ik ook studeer voor PW3(Pedagogisch Werk/mederwerker niveau 3)
    Verder woon ik in een rijtjeshuis met mijn moeder, stiefvader, broertje, twee cavia's, een konijn en een pony(die overigens niet in mijn achtertuin staat maar op een privéstal)

    Ik vind het onwijs leuk om te schrijven aangezien ik een grote gedachten en fantasie heb, die ik heerlijk hier kan uiten. Ook houd ik van muziek, zowel luisteren als spelen. Ik speel gitaar en piano.
    Ook heb ik een liefde voor Anime, Game of Thrones, The Hobbit, The hunger games en Disney.
    Verder ben ik echt een gezelschapsdier. Ik houd van mensen om me heen, hoewel ik soms rust ook lekker vind. Ik ben graag met vrienden en ik voel me dan ook thuis in de vriendengroep die ik hier heb leren kennen.
    Ik ben 4 á 5 jaar lang grote fan van Tiffany Alvord, een youtubester die nog niet zo bekend is in Nederland en ben ik een hondenmens.
    Ik ben Quizletgids sinds 4 -4- 2015 en ik sta altijd paraat om iedereen te helpen.

    Verder heb ik eigenlijk niet echt iets te melden meer. Als je vragen hebt, mag je me altijd een berichtje sturen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face


    Bij gebrek aan een betere foto


    Goedendag! Mijn naam is Evi, ik ben vijftien jaar en ik woon in het mooie Groningen. Op dit moment doe ik voor de tweede keer klas vier van de havo, omdat ik vorig jaar wegens omstandigheden het jaar niet hebt kunnen afmaken. Op dit moment gaat het, in ieder geval vergeleken met vorig jaar, erg goed en er is een grote kans dat ik volgend jaar gewoon naar de examenklas kan! Ik werk sinds 14 maart bij de Intertoys bij mij in de wijk, en dat vind ik een heerlijke baan - ondanks dat mijn inpakvaardigheden niet bepaald iets zijn waar ik trots op kan zijn, maar dat terzijde.

    Onder mijn hobby's vallen dingen als lezen, schrijven, films en series kijken en zo nu en dan fotograferen. Een sport doe ik niet, naast dagelijks minimaal een uur fietsen, van en naar school. Mijn interesses zijn erg divers; het liefst zou ik iedere Latijnse benaming van bloemen kennen, maar ik vind het ook reuze interessant waarom en hoe een seriemoordenaar zijn moorden heeft kunnen plegen. Daarnaast ben ik ook een rasechte "hipster" (al heb ik een bloedhekel aan die benaming) met mijn platenspeler, oude typemachine, Perzische tapijten, plantjes en voorliefde voor vintage kleding.

    Ook mijn muzieksmaak is erg divers. Je kan me gelukkig maken met rustige, klassieke (film)muziek, maar een 'beetje' rock kan ook absoluut geen kwaad. Toch is mijn all time favorite absoluut Alt-j. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee onder welk genre hun muziek valt, maar oooh ik kan weken non-stop naar hun muziek luisteren zonder er zat van te worden.

    Mijn favoriete series, films en boeken? Geen idee. Op dit moment kijk ik op ieder vrij moment naar Supernatural, maar een paar weken geleden was dat nog Doctor Who. Qua films vind ik filmhuisfilms of documentaires meestal het mooist, de wat langzamere soort met mooie muziek, mooie beelden en interessante mensen. Als iemand me vraagt wat mijn favoriete boek is, moet ik (helaas?) altijd antwoorden met "Geen idee", want stiekem vind ik altijd het laatste boek dat ik heb gelezen het mooist. Zo las ik ooit The Fault in Our Stars en was dat mijn favoriet, maar een week later had ik Kaj van Ronald Westerbeek gelezen, waarna ik helemaal zeker wist dat dat mijn favoriet was, al had ik van meer dan de helft van het verhaal niets begrepen.

    Een levensmotto heb ik niet echt. Ik heb echter wel een favoriete quote uit het boek "Into the wild":
    So many people live within unhappy circumstances and yet will not take the initiative to change their situation because they are conditioned to a life of security, conformity, and conservation, all of which may appear to give one peace of mind, but in reality nothing is more damaging to the adventurous spirit within a man than a secure future. The very basic core of a man's living spirit is his passion for adventure. The joy of life comes from our encounters with new experiences, and hence there is no greater joy than to have an endlessly changing horizon, for each day to have a new and different sun.
    Het plan is om op die manier te leven, om iedere dag een nieuwe zon te zien en zo hopelijk door de dagelijkse sleur te breken.

    Mijn toekomst zal hopelijk bestaan uit heel veel reizen (waar ik binnenkort mee zal beginnen wanneer ik op excursie ga naar Parijs en vervolgens in de zomervakantie drie weken naar Zuid-Afrika ga) en heel veel nieuwe mensen leren kennen. Ja, dat is het plan. De rest moet ik nog zien.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:08 ]

    Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie mij wel (in elk geval de oude garde). Ik ben terug van weg geweest. Ik ben ongeveer 1 a 2 jaar niet actief geweest omdat het gewoon heel erg slecht met me ging. Inmiddels heb ik hulp gehad en gaat het weer stukken beter met me. Ik ben Sterre, ik ben 17 jaar oud en woon in Zeeland. Ik schrijf zowel verhalen als gedichten en doe dit jaar staatsexamen havo. Daarna wil ik via de vavo in 1 jaar mijn vwo halen en dan (hopelijk) geneeskunde gaan studeren. Ik ben gek op lezen, schrijven en natuur. En deze zomer ga ik ook wat voordragen op het Questival. Ik hoop dat sommige van jullie me nog kennen en me weer terug nemen omdat ik op deze site heel veel gelukkige uurtjes heb doorgebracht. Ik ben Directioner en lid van de 5 sos fam, maar ik luister eigenlijk naar bijna alle muziek genres.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Nou. Hallo allemaal, ik ben Eva en zoals je ziet ben ik super awkward met dit soort dingen en ik snap ook eigenlijk niet waarom ik dit doe, maar goed. oH MY GOD EVA Y U DO DIS Well. Ja. Ik ben dus Eva, ben vijftien jaar oud, al lijk ik qua gedrag en uiterlijk op een kind van negen, wat gewoon geweldig is. Verder zit ik op 3 TLH, omdat mijn hoofd nooit naar leren staat, oeps.

    Mijn hobbies zijn schrijven en tekenen, ( al bak ik er niks van) maar natuurlijk ook levenloos achter mijn computer zitten. En fangirlen. Ja. Nee, toch ook niet, want I swear to God, fandoms ruïneren je leven. Nog een reden waarom ik op TL ben beland. Ik ben directioner 1D af. No hate, please. :')
    Ik ben trouwens ook larry shipper, wat betekent dat ik mijn neus 24/7 in Louis' en Harry's liefdesleven steek. (cat)

    Hm. Oh. Dat betekent niet dat ik alleen maar naar One Direction luister, om alle illusies uit de wereld te helpen. Ik hou ook heel erg van rock en indie. Maar ik ben pas net begonnen met een goede muzieksmaak ontwikkelen, lmao, dus kom niet aan met allemaal vragen om me op m'n muziekkennis te testen of zo.
    TROUWENS. Ik ben super lame en mijn humor is echt kut en droog en dat hoort niet bij elkaar, maar ik hoor niet bij mezelf.

    That doesn't make seNSE AT ALL. VERDOMME.

    Oh ja. Ik haat hoofdletters, daarom typ ik op app ook alleen met kleine letters, want hoofdletters aan het begin van een zin op app zijn zo lelijk. Vraag me niet waarom. Maar tegelijkertijd kan ik een heel gesprek alleen maar hoofdletters in hoofdletters houden. Op app en in het echt. Ik bezorg mensen gehoorbeschadiging.

    En ik heb net besloten dat mijn leven en ik echt een mess zijn. FEEST.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 17:39 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.