• Hoi allemaal!

    Wat ik wel een beetje mis op deze site, is een topic waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen, dus bij deze (:
    Wie het leuk vindt mag zichzelf voorstellen, met een foto erbij als dat wilt. (:
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand er echt uitziet, maar het is natuurlijk ook volkomen logisch als je je foto hier niet deelt.

    Ik wil jullie wel vragen om middels GB of PB naar elkaar te reageren als je wat wilt zeggen, zodat hier alleen de ‘voorstel-posts’ staan. Anders wordt het denk ik erg onoverzichtelijk.

    Dit is natuurlijk niet alleen voor nieuwe leden bedoeld, het zou leuk zijn als iedereen straks in dit topic is te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ok, ik ga mee doen aangezien het warm is en ik niets te doen heb.


    Mijn naam is Kim, ik loop al 20 jaar op deze aardbol rond in een landje dat bekend staat als België. Ik ben geboren op 21 januari 1995, dus dat wil zeggen dat ik een Waterman ben. Ik zit met dit account al zo'n 6 jaar, bijna 7 op Quizlet. Toen ik hier voor het eerst aankwam in de volle puberteit, werd ik op school zwaar gepest. Ik werd gepest door twee volledige klassen en had geen vrienden. Waarom ik werd gepest snap ik nog altijd niet meteen maar het heeft echt wel lelijke, mentale littekens achter gelaten. Ik weet nog goed dat ik hier kwam en vrijwel echt hartelijk ontvangen werd door iedereen. Voor mij was Quizlet eigenlijk een veilig oord waar ik over mijn problemen kon praten zonder dat mensen een oordeel velden. Quizlet heeft er mee voor gezorgd dat ik sterker uit de pesterijen ben gekomen en daar ben ik jullie dus nog altijd dankbaar voor.

    Op mijn 14 ben ik veranderd van school. Daar werd ik wel geaccepteerd en ook daar werd ik goed geholpen om alles weer op orde te krijgen. Desalniettemin heb ik Quizlet nooit laten vallen en ben ik dat ook niet meteen van plan.
    Oh, ik ben mods sinds 27 mei 2013 en hoop echt dat er nog vele jaren bij mogen komen! Het voelt goed om iets terug te kunnen doen voor deze site. ^^

    Ik ben dit schooljaar afgestudeerd en heb nu dus mijn diploma van decoratie en standenbouw. Dit wil zeggen dat ik dus héééél veel heb geschilderd en getekend. Niet iets dat ik opnieuw zou doen vrees ik.
    In september begint mijn nieuwe schooljaar aan de universiteit van Antwerpen. Ik ga taal-en letterkunde studeren en heb gekozen voor Engels en Theater-, film- en literatuurwetenschap.

    Ok, om verder te gaan...
    Ik heb een zus die acht jaar ouder is. Zij heeft al twee kindjes; Jason & Emily. Mijn zus en ik hebben, ondanks het leeftijdsverschil, een zeer hechte band. Zij is eigenlijk een beetje mijn beste vriendin die me raad geeft als ik het nodig heb.
    Hier thuis loopt ook nog een huisdiertje rond. Mijn tricolor tijgerkat genaamd Diva. Ze is bijna een jaar oud en is momenteel mijn ware liefde in mijn leven. Yes, I am a crazy catlady.
    Verder speel ik ook nog snare drum in een Schotse pipe band. Ik ben momenteel een leerling van de Belgian Blend Pipe Band in Merksem. Mijn vader speelt dan weer doedelzak in een andere band.

    Uhm...Even kijken wat ik nog kan vertellen over mezelf.
    Ik ben niet echt van de grootste. Met mijn 1m60, ben ik de kleinste van het gezin. Mijn neefje en mijn nichtje niet meegeteld uiteraard. Ik heb lang, blondachtig haar dat ik ooit wel wil stichten aan een kankerstichting. Maar nu nog niet, ik ben nog veel te gehecht aan mijn lokken.
    Mijn grootste angsten zijn spinnen en naalden, ik val elke keer flauw als ik bloed laat trekken! :Y)


    Ik denk dat het dat zo'n beetje was want mijn inspiratie is nu echt op. Zal wel aan de warmte liggen denk ik!
    Uhm, als je vragen hebt mag je die uiteraard altijd stellen...Als ik bijt, is het niet hard.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm, dacht dat ik deze al gedaan had maar nee; alleen in mijn hoofd waarschijnlijk.


    Mijn naam is Marlies en ik ben 18 jaar oud. Over anderhalve maand word ik 18, waarmee ik een vroege leerling ben. En bijna altijd het hele schooljaar lang dezelfde leeftijd. Ik ben behoorlijk verslaafd aan Tumblr ondertussen, waar ik vooral over fandoms (re)blog. Op het moment ben ik vooral groot fan van de Hobbit en Harry Potter. [Funfact; ik heb Lord of the Rings nooit helemaal gezien. Deel 1 volgens mij alleen maar] Verder lees ik heel veel boeken, Engels en Nederlands. Ik heb een grotere verslaving voor boeken kopen en vervolgens geen tijd om ze te lezen. De meeste mensen zijn ook niet erg verbaasd dat ik in een boekhandel werk.
    Ik heb eerst 3 jaar VWO+betá gedaan [iets hoger niveau dan VWO], maar ben uiteindelijk afgestroomd naar HAVO. Hier ben ik met allemaal zessen, twee vijfen en één negen (voor Engels) geslaagd. Nu ben ik tweedejaars Verpleegkunde student in Utrecht (HBO niveau). Stiekem zou ik later heel graag willen schrijven maar ik heb de concentratie niet om lang te schrijven en een verhaal af te maken. Ook twijfelde ik of ik iets met mijn 'Engelse gave' wilde doen, leraar of zoiets maar uiteindelijk besloot ik dat ik echt geen zin had voor de klas te staan.
    Verder geef ik 5 uur per week training bij mijn zwemclub, waar ik eerst zelf zwom. Dit doe ik met veel plezier; niets komt tussen mij en het zwembad, zelfs mijn vriend niet. Alleen de verplichte lessen op school zijn er tot nu toe tussen gekomen. Ik ben eigenlijk ook altijd te porren om naar wedstrijden te gaan, het maakt me niet uit hoe ver ik er voor moet reizen. Ik heb zelf ook 9 jaar lang gezwommen, en om eerlijk te zijn was ik behoorlijk goed. Bijna NK-waardig, maar net een paar honderdste van secondes niet. Ik had op het NK kunnen zwemmen maar dan moest ik van zwemclub wisselen en dat wilde ik niet. Dus ik ben gestopt en ben training gaan geven. Ik weet niet of ik een goede trainer ben maar ik mag training blijven geven dus het zal wel goed zitten.
    Ik luister eigenlijk altijd naar muziek, tenzij ik in gezelschap ben van mensen die ik ken. Ik luister heel vele verschillende soorten muziek; afhankelijk van mijn stemming en of ik iets aan het schrijven ben. Over schrijven gesproken, ik schrijf vooral fanfics maar af en toe ook OP. Meestal zet ik niets op Quizlet omdat ik bang ben dat ik het toch niet af maak en dat is dan zo'n zonde.

    Verder weet ik eigenlijk niets te vertellen, misschien kom ik later nog wel ergens op :]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 21:59 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben Eva maar jullie mogen me Elz noemen.
    Ik ben 13 jaartjes jong en op 11 december ben ik jarig.
    Ik ben echt een metalhead en Gabber achtig, maar mijn style is gothic.
    Ik ben echt een enorme horror fan.
    Zonder Creepy Pasta's kan ik niet leven.
    Ik speel viool.
    Ik doe aan musical.
    Mijn sport is Kick-Boxen.
    Ik ben verslaafd aan insta mijn user name is elzxjeffrey.
    Ik ben een wolf Therian en een vampire otherkin.
    Ik ben geintreseert in moorddingen enzo.
    Ik ben bi maar ik val het meest op jongens.
    Ik heb PDD-NOS maar niet zo erg ofzo.
    Ik heb een hekel aan zeikers/betweters want daar kan dit meisje niet tegen.
    Mijn niveau is T-Havo, ik ga waarschijnlijk naar de HAVO.
    Mijn latere opleiding wordt zoiets: Journalistiek,Toneel opleiding, psychologie of ik ga mijn viool carriere uitbreien.
    Schilderen, verhalen verzinnen vind ik heel leuk om te doen.
    Ik vind de liefde ook erg interessant, dus bij mij kan je komen voor hulp.
    Maak me niet boos, want ik doe altijd 10 keer zo hard iets terug en het is nooit mislukt.
    Ik heb een Duitse herder genaamd Nora.
    Ik heb weinig vrienden maar dat komt doordat ik veel mensen haat.
    Jeff the killer is mijn voorbeeld.


    tiptoe through the tulips...

    Hai!



    Ik ben Sofie en ik ben op het moment negentien jaar oud. Op negen januari a.s. word ik twintig. Je zult me waarschijnlijk vaak herkennen aan mijn rode kleurtje en mijn avatar, die ik al in geen tijden meer veranderd heb.
    Ik woon op het moment nog bij mijn ouders dicht bij Den Bosch, maar ik hoop na de zomervakantie in Amsterdam te wonen waar ik Psychobiologie aan de UvA ga studeren. Toekomstvisies heb ik zelden, ik leef een beetje met de dag, omdat ik een beetje eng vind om ver vooruit te kijken. Ik ben bang dat ik mezelf teleurstel als ik al mijn dromen niet waar kan maken.

    Ik kom zelf uit een groot gezin waar ik de jongste van ben. Mijn ouders hebben vier kinderen op de wereld gezet: mijn oudste zus Mirjam, mijn broer Paul, mijn andere zus Lydia en ik. Mirjam en Paul zijn al klaar met studeren en Lydia studeert op het moment in Enschede.
    Met mijn familie heb ik niet zoveel contact, omdat ze nogal verspreid over Nederland wonen. Wel komen we jaarlijks bijna allemaal samen voor de verjaardag van onze "stamvader": mijn opa (mijn vaders vader). Grappig feitje: hij is de oudste van de familie en ik de jongste. We hebben ook een foto samen in onze achtertuin, waarop ik als kleine peuter naar hem opkijk en hij als mijn opa op mij neerkijkt.

    Nu ik dit aan het typen ben, zit op de Huiswerkbegeleiding de Kroon, om mijn laatste dag als Huiswerkbegeleider uit te voeren. Ik heb dit jaar veel geleerd door bijles te geven en leerlingen te helpen met het plannen en indelen van huiswerk. Mijn bijlesvakken zijn wiskunde, biologie en scheikunde en waren ook tevens mijn sterkste vakken op school. Verder werk ik ook nog als Foodmedewerker (en af en toe Horeca of Mode) bij de Hema. Ik vind dit werk erg leuk omdat we een heel gezellig en hecht team hebben waardoor het werken voor mij extra leuk is. Ik vind het ook een hele leuke afdeling omdat je soms begint met het snijden van vlees, vervolgens moet je iemand even overnemen op het gebak en het volgende moment ben je het brood aan het aanvullen. Ik kan ook zeggen dat ik als medewerker trots ben op de Hema, omdat er echt goed eten verkocht word en er zit zeker een verhaal achter.
    Ik heb tot eind zomer vorig jaar ook nog bij de Jumbo gewerkt. Ik vond dit ook een hele goede winkel, met een goede formule, maar de band tussen de collega's was een stuk minder, waardoor ik me er soms niet zo op mijn gemak voelde. Ik heb hier bijna alle afdelingen gehad (DKW - vakken vullen, kassa, verslijn en slagerij).

    Zoals ik al zei wil ik volgend schooljaar beginnen met Psychobiologie aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb dit jaar echter geen opleiding gehad, ik heb alleen maar gewerkt. Vorig jaar heb ik mijn Gymnasiumopleiding afgerond op het Zwijsen College. Mijn favoriete vakken waren onder andere scheikunde en biologie. Ik heb hier een hele fijne tijd gehad en ook mijn huidige vriend leren kennen. Inmiddels hebben we al bijna drie jaar achter de rug (23 september a.s.) en ik zie het nog niet zo snel kapot gaan tussen ons.

    In het vierde jaar van mijn middelbare schooltijd heb ik toch echter wel een terugslag gehad. Het kwam namelijk allemaal niet meer zo aanwaaien, zoals dat gebeurde in de eerste tot en met de derde klas. Ik heb toen wel mijn hakken in het zand gezet en ben heel hard gaan werken voor mijn cijfers, wat ervoor gezorgd heeft dat ik in de gebruikelijke zes jaar mijn middelbare school met een gymnasiumdiploma heb afgesloten. Onlangs dat ik hard gewerkt heb, heeft het me wel veel gekost en dat merkte ik ook in de eerste twee maanden nadat de examens afgelopen waren. Ik had inmiddels al het besluit gemaakt om eerst een jaar te gaan werken en andere leuke dingen te doen alvorens ik aan mijn studie zou beginnen. Ik ben er inmiddels achter dat ik er heel veel aan heb gehad om deze keuze te maken, omdat dit jaar mij veel nieuwe ervaringen heeft gegeven.
    Ik ben namelijk heel veel meer wijzer geworden over solliciteren, omdat ik in het begin van het jaar een nieuwe baan moest zoeken. Ik heb driekwart jaar gewerkt aan een musicalproductie waarin ik de hoofdrol van Wicked, Elphaba, heb gespeeld. Omdat ik toch wat twijfels had, ben ik me iets meer gaan verdiepen in andere studies, maar uiteindelijk kwam ik toch tot de beslissing om bij de studie Psychobiologie te blijven. Ik ben nog steeds bezig met rijlessen, maar ik hoop het zo snel mogelijk af te ronden.
    Al met al: een hele goede beslissing voor mij.

    Ik heb drie passies: zingen, acteren en schrijven. Zingen en acteren combineer ik het liefste in een musical en schrijven doe ik hier. Ik heb al twee jaar meegedaan met musicals en ik vind het nog steeds een geweldige ervaring. Vooral dit jaar vond ik extra leuk, omdat ik een grote rol had en ik mocht veel liedjes zingen. Ik hoop dat ik volgend jaar weer kan meedoen met een musicalgroep, want ik zou het zonde vinden om dat op te geven.
    Verder schrijf ik heel veel. Ik heb al één verhaal afgerond, waar ik heel trots op ben. Verder heb ik nog verschillende verhalen in mijn hoofd. Ik heb recentelijk voor mezelf besloten om op Quizlet alleen nog fanficties en kortverhalen te zetten en voor mezelf boeken ga proberen te schrijven.

    In dezelfde tijd dat ik een terugslag had op school, was ik net begonnen met Quizlet. Ik heb het ontdekt via Hyves. Ik zat namelijk op de Harry Potter Hyve en daar plaatste iemand een verhaal wat ze ook op Quizlet had staan. Toen ik merkte dat ze op Quizlet verder was en vaker postte dan op Hyves, ben ik dat verhaal daar gaan volgen.
    Echter, ik kwam steeds meer verhalen tegen die ik ook wilde volgen, waardoor er een speciale map tussen mijn bladwijzers ontstond met alle Quizlet-verhalen die ik wilde volgen. Toen het echt niet meer bij te houden was, heb ik een account aangemaakt en ben ik stukje bij beetje meer verhalen gaan volgen. Ik was ondertussen zelf ook al begonnen aan een verhaal, maar ik had hem nog nergens online gezet. Toen de inspiratie steeds meer wegviel, heb ik het online gezet. Het staat nu nog steeds tussen mijn verhalen: "Between the World", heet het. Al snel is daar toch nog de inspiratie voor weggevallen en heb ik het versneld afgerond.
    Ik heb overigens pas na een half jaar het forum ontdekt, omdat ik het in het begin niet echt leuk vond. Geen idee waarom, maar het sprak me niet echt aan. Vervolgens begon ik af en toe de stellingen van de te volgen en ik ging een specifiek aantal subfora af, wat ik graag wilde weten. Ik weet nog heel goed dat het écht een tijd heeft geduurd voordat ik eens op het "actieve topics" knopje heb gedrukt.
    Mijn crewambities zijn trouwens al heel oud, moet ik heel eerlijk zeggen. Ik wist sinds het moment dat ik wist wat crewleden waren en wat ze deden altijd, al mijn zinnen gezet op het bemiddelaarsschap. Helaas waren er bijna nooit verkiezingen voor de bemiddelaars, waardoor ik bijna nooit meedeed aan crewverkiezingen. Toen er eindelijk bemiddelaarsverkiezingen waren, heb ik me opgegeven en was ik waarachtig door naar de tweede ronde. Ik ben helaas niet gekozen door de users, maar ik vond het al een hele eer dat ik gekozen was door de moderators als één van de beste tien.
    Vorig jaar heb ik mezelf over de streep getrokken om me toch op te geven voor de moderatorverkiezingen. Er werd altijd gezegd dat je veel tijd moest hebben en dat had ik inmiddels al gemerkt: dat had ik zomaar niet. Ik zat toen echter aan het einde van mijn examenjaar én ik zou dat volgende jaar alleen maar gaan werken. Ik heb me toen opgegeven en eerst was ik heel blij dat ik door mocht naar de tweede ronde. Vervolgens kwam op 23 mei het berichtje van Emma dat ik moderator was geworden en sprong ik (in bed) een gat in de lucht. Inmiddels is het alweer een jaar later en ik heb nog steeds geen spijt van mijn keus, omdat ik het een ontzettend leuk erebaantje vind en ik zou het nog graag heel veel langer blijven doen.

    Al met al ben ik ontzettend blij dat ik Quizlet heb ontdekt en het heeft heel veel voor me gedaan. Zelfs het baantje als moderator leert me heel veel, wat ik ook een fijne ervaring vind. Ik heb geen idee hoelang ik hier nog zal zitten, maar ik hoop dat het nog niet binnenkort ophoud. Daarvoor vind ik het veel te leuk hier! Ik denk nog vaak aan de dag dat ik me hier aanmeldde en hoe dankbaar ik mezelf ben dat ik mezelf toch over die streep had getrokken.
    Inmiddels, vier jaar en 44 usernames later, zit ik hier dan, als moderator van Quizlet.nl!

    Mocht je na deze uitgebreide beschrijving van mezelf toch nog vragen hebben (of een moderatorgerelateerde vraag): stel ze!

    Het kan mogelijk nog zijn dat ik de foto wijzig. Ik kan op het moment niet op sneller internet en Facebook laadt nauwelijks. Zeer frustrerend.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey hey!

    Mijn naam is Inge, ik ben 21 jaar, studeer gamedesign en RP nu een jaar of.. acht/negen, geloof ik. Schrijven doe ik al iets langer, maar daarvan zou ik niet echt weten wanneer ik voor het eerst echt een serieus verhaal probeerde te schrijven :')
    Anyhoo, ik dacht, ik stel me even voor.

    Ik heb het gevoel dat ik hier al eerder een account heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet. Ik kan me in elk geval niet meer herinneren wat voor username dat zou zijn geweest of wat ik hier deed, dus misschien ben ik ook wel gewoon in de war met een andere site :')
    Maar goed, maakt verder niet uit.

    Naast schrijven hou ik van tekenen, gamen, skaten en schilderen. Mijn favoriete games zijn Skyrim, Morrowind, Saints Row 4 en Fallout New Vegas (ik moet 3 nog steeds spelen, oops). Qua muziek hou ik van rock en soundtracks vooral.

    Fototje;
    http://i835.photobucket.com/albums/zz279/IngesNSFWstuff/foto/Foto%20op%2019-07-15%20om%2017.43%203_zpst2lovp8y.jpg

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 20:05 ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 21:20 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn naam is Ilana, ja, fotoloos. Ik ben zestien jaar oud. Momenteel zit ik in het 4e jaar van TL, wat betekend dat ik dit jaar examen doe en daarna een opleiding moet gaan volgen (ik heb nog steeds geen idee wat ik dan ga doen, want geen van de opleidingen die in de buurt zitten lijken mij interresant en ik ben niet van plan om al uit huis te gaan).
    Ik ben een enorme fan van Misfits, South Park, Once Upon a Time en Family Guy en een normale fan van Game of Thrones, American Dad en Disney.
    Tekenen doe ik graag, en ook schrijven is een grote tijdsbesteding. Ik schrijf vooral OPs als ik al iets op Quizlet plaats. Fanfictions die ik schrijf staan op fanfiction.net.
    Verhalen maak ik echter niet zo snel af, omdat ik niet genoeg tijd heb om te schrijven en vaak vergeet waar het verhaal dan over ging. Het verhaal wordt dan verwijderd en ik denk er vrijwel nooit meet aan. Ik heb echter wel een boek uitgegeven toen ik dertien was, en daar heb ik tegenwoordig een hekel aan omdat het zo slecht is. Ooit ga ik het herschrijven, maar ook dat is een als ik tijd heb geval.
    Ook lezen doe ik veel, maar dan vooral fanfictions. Momenteel lees ik echter wel Suicide Notes, over een jongen in een psychiatrische inrichting.
    Mijn favoriete boek is Alice in Wonderland, omdat het een ongecontroleerde troep is die uiteindelijk niet echt een plot heeft, en dat zijn mijn gedachten ook.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Hoi,
    Ik ben Maud, 15 jaar, ik kom uit Utrecht. Ik zit op hiphop en op paardrijden.
    Ik ben nu negen maanden user op Quizlet en ik vind het nog steeds hartstikke leuk hier! Ik zal nog even wat vertellen over mijn uiterlijk;
    Ik heb rood haar, tot mijn middel, bruine ogen en een blanke huid. Ik ben slank, maar niet mager.
    Ik heb een vriendje, Anne. Hij heeft een beetje een typische naam voor een jongen, maar dat maakt hem niet minder leuk (H)
    Ik studeer momenteel Havo, maar als ik hard doorwerk kan ik doorstromen op VWO.

    Ik heb vier konijnen, een hond en een verzorgpony.

    Xx Gaterne (Maud)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 9:18 ]

    Hey! Mijn naam is Kiki oftewel Kraaivacht. Ik ben 10 jaartjes en ik hou heel erg van Warrior Cats. Mijn hobby's zijn paardrijden, Quizletten, irriteren, melig doen en Warrior Cats lezen. Ik ven een Katycat. Ik verzamel Schleich paardjes en maak er spulletjes voor en ik repaint ze.
    Dag dag (doeg)


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!


    Hallo, ik ben Wieneke en ik ben 14 jaar. Ik kom uit Utrecht. Ik hou heel veel van lezen en schrijven (obviously), ik luister heel veel muziek (ik heb een beetje een aparte muziekstijl) en ik zit op dansen. Ik doe eigenlijk VWO, maar zit in een gymnasiumklas, dus ik mag wel meedoen met de projectweken. Ik heb een hele lieve hond, ze heet Babs (foto hiernaast). We hebben 3 katten, een poes genaamd Noa en twee kittens Merijn en Pepijn (die namen zijn geinspireerd door Lord of the Rings), dus bij ons is het nooit leeg in huis. Ik hou ook veel van series en films (heb geen Netflix tho). Met mijn ouders kijk ik graag detectives en met mijn ouders en broers kijk ik meestal Suits of How I Met Your Mother.
    Ik ben een overduidelijke alpha, vandaar wil ik later graag Engels studeren.
    Ik had hier al eerder een account op, maar daar kwam ik niet ver mee. Ik wilde graag mijn verhaal delen, en toen kwam mijn gedachte bij Quizlet, en als ik mijn verhaal wil delen is dit daar het beste voor.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 20:46 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Hallo! Ik ben Sarita en ik ben nog 17 jaar oud (nog 8 dagen en dan ben ik volwassen. Of zoiets.) Ik woon al mijn hele leven in een klein dorpje in Brabant, dichtbij Breda. Ik heb er echt een hekel aan maar dat is niet relevant.

    Ik zit nu ongeveer 10 jaar op Q, dus vanaf ongeveer mijn achtste. Vroeger zat ik er vooral op om quizzen in te vullen want toen bestonden de stories nog niet. Uiteindelijk heeft mijn zus een account aangemaakt waar ik ongeveer een jaar opgezeten heb. Daarna heb ik mijn eigen account aangemaakt en die gebruik ik nog steeds. Je kan mij dus wel een van de vaste geroeste leden op deze site noemen.
    Ik ben vooral te herkennen aan mijn profielplaatje, deze heb ik namelijk al zolang ik dit account heb! Ik ga deze hoogstwaarschijnlijk ook niet veranderen want anders raken niet alleen andere mensen maar ook ik zelf in de war.

    Naast de hele dag mijn mening te geven op internet heb ik ook nog andere hobby's. Namelijk: lezen, simsen, sporten, mijn mening geven in het echt, bakken, muziek luisteren, series kijken, schrijven, varen en sociale activiteiten ondernemen. Ook vind ik het geweldig om te reizen maar helaas heb ik niet zo veel geld.

    Naast dit alles doe ik ook nog aan de judo. Ik judo nu ongeveer 13 jaar en ik vind het nog steeds geweldig. Ik zit op dit moment in het Nederlands team en ik heb op Europees kampioenschap voor de Cadetten gestaan (dat betekend onder de 18 jaar). Daarnaast heb ik verschillende landen door de judo bezocht waaronder Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Kroatië, Engeland en Polen. Over drie weken vertrek ik naar Zweden om mee te doen aan een senioren toernooi. Mijn grootste droom is ooit Olympisch kampioen te worden.
    Doordat ik veel sport heb ik het nogal druk. Don't judge me als ik af en toe weinig tijd heb en niet gelijk antwoord.

    Naast de judo en mijn hobby's help ik ook een keer per jaar mee met de Jeugd vakantieweek (bouwweek) bij mij in het dorp, daarnaast ga ik ook nog twee jaar als vrijwilliger mee op judokamp. Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk mee doen aan een beurs waarbij je een idee moet bedenken om "probleem"groepen een leuke dag te bezorgen.

    Ik studeer op dit moment Welness&Lifestyle in Den Bosch. Hierna wil ik Hbo gaan doen alleen niks in deze richting. Ik zit op dit moment aan te denken om hierna ontwikkeling psychologie of journalistiek te gaan doen. Maar dat zie ik over een jaar weer wel.

    Mocht je denken dat ik best wel een leuk persoon ben, wees niet bang en stuur gewoon een bericht.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Duidelijk Hp verslaafd dus.


    Preview van de volgende cosplay: Winx Warriors


    Questivallll, it was so epic!



    Omdat mensen graag zagen dat de nieuwe mods zich voorstellen, zal ik dat maar even vrolijk doen ^^

    Heeeee allemaal. Mijn naam is Anna. Om meteen maar even verwarring te voorkomen, ja ik heet echt Anna en nee ik houd dus niet mijn naam geheim door mijzelf naar een Disney prinses te vernoemen. Mijn volledige naam is namelijk Anna Maria, mijn roepnaam Annemiek, maar ik vind Anna veel mooier, dus noemen velen mij gewoon Anna. Overigens luister ik dus ook naar Annemiek, Miek of Miekje. Ik sta dus bij sommigen ook wel bekend als Princess Anna of Arendelle en toevallig heb ik ook een oudere zus waarvan de tweede naam op Elsa lijkt -maar het niet is- en ben ik onhandig en geef ik never nooit op. Oh en ik ken alle Frozen liedjes natuurlijk uit mijn hoofd. Verder word ik door sommige Quizletters ook nog wel eens Lily Evans, Evans of Lils genoemd. Dit is eigenlijk te danken omdat ik haar nog wel eens vertolk als ik RPG en eigenlijk gewoon een ontzettende Lily ben. She's just awesome. Dus dan weten jullie waar dat vandaan komt.
          Om mijn naam verder maar te laten voor wat het is, over op schoolpraat. Yay. Ik studeer Media en Cultuur (voorheen Theater- Film- en Televisiewetenschappen) aan de universiteit van Utrecht. Ik zit op het moment in mijn tweede jaar en volg het verdiepingspakket Nieuwe Media. Waarschijnlijk wil ik daarvan ook de master gaan doen. Verder probeer ik ook nog zoveel mogelijk theater en film vakken te volgen. Ik specialiseer mij atm vooral in narratief en hoe dit anders is bij de andere media. Zo onderzoek ik bijvoorbeeld wat er gebeurd met het narratief wanneer je een boek omvormt tot game. Ik vind Games sowieso echt super interessant, dus vandaar dat ik voornamelijk ook richting de nieuwe media ga op het moment. Voor ik ging studeren heb ik overigens eerst mijn gymnasium gehaald.
          Mijn hobby's zijn zeer uiteenlopend. Op de eerste plaats staat schrijven, ik wil ook super graag schrijfster worden en dan verhalen verspreiden via boeken, games, films, etc. Eigenlijk wil ik dus schrijven combineren met mijn studie. Daarnaast doe ik op dit moment aan musical, maar daar ga ik mee stoppen, want het is niet zo leuk op de vereniging. Daarnaast loop ik hard (tegenwoordig met Zombies, Run!) en ga ik vrij vaak naar de film met mijn vader. Ook heb ik tegenwoordig een cosplay groepje waarmee ik naar de Elfia fantasy fairs ga. We maken onze cosplays zelf. Ook werk ik op het moment samen met BIack aan een parodie voor op Youtube en werk ik daarnaast ook nog in mijn eentje aan een andere parodie, want ik ben dol op zingen, dansen en acteren. Ik kan overigens ook stijldansen en synchroonzwemmen (met dat laatste heb ik ook flink wat medailles binnen gehaald, echter is mijn vereniging gestopt :/ ), maar dat doe ik op het moment niet meer.
          Op Quizlet onderhoud ik het Word War Topic, schrijf ik tegenwoordig mijn verhalen daadwerkelijk af en help ik mee met het gloednieuwe Q-Magazine. En ik ben nu dus opeens moderator, wat ik echt een hele eer vind en waar ik super hard mijn best op ga doen. Ik RPG'de dus ook vrij veel, maar doe dat nu veel minder, omdat ik eigenlijk gewoon veel te ongeduldig ben, ghehehehe.
          Ik ben Hp verslaafd. Het is echt heel erg. Mijn grote voorbeeld is J.K. Rowling. Daarnaast ben ik dol op de stad Londen. Ik ben er nu twee keer geweest en ga in 2017 sowieso weer voor het HP toneelstuk. Ik heb heimwee als ik er niet ben. Verder ben ik dol op mijn Q vriendinnen, ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Ik houd van aardbeien, fruit in het algemeen eigenlijk wel. Een andere grote verslaving zijn chocoladepepernoten. Helaas zijn die iets minder gezond.
          Ik ben allergisch voor appel (en alles waar appelzuur etc. inzit, het is echt heel erg en mijn keel zwelt op, dus je kan mij feitelijk met appels vermoorden #SnowWhite). Ook mag ik geen aardappel of aardappelzetmeel (jap, geen frietjes voor mij en de meeste soorten taart mag ik ook niet, lol). Van stof, pollen en hondenharen word ik ook niet heel vrolijk, maar ik heb wel een hond waar ik super duper veel van houd. Hij heet Blitz en is heel schattig. Gelukkig is die allergie van alles het minst erg en merk ik daar dus vrij weinig van, haha. Ik heb verder een misvormde parkiet. Hij heeft één klein oog en één groot oog, een soort gebochelde rug en kan zichzelf niet goed schoon houden. Hij fluit echter wel de hele dag vrolijk door. Ik noem hem dan ook De klokkenluider van de Notre Dame, ook al heet hij eigenlijk Bloopy.
          Wat muziek betreft ben ik echt dol op Michael Jackson, Queen en The Beatles. Daarnaast ben ik weg van The Pretty Reckless en Taylor Swift (ja ik ben naar het concert geweest). Als ik schrijf luister ik echter veel liever naar instrumentale muziek, vooral de Harry Potter muziek luister ik veel, maar ook gewoon random dingen op youtube die passen bij de sfeer van het verhaal waar ik aan werk. Ik kan overigens buiten een beetje zingen ook piano spelen. Niet super geweldig, maar ik kan het.

    Ik ben vast nog een heleboel dingen vergeten te zeggen, maar als je nog meer over mij wilt weten, ik ben een open boek, dus gb's en pb's zijn altijd welkom c:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 16:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nou, dat is 1. Waar blijft de rest :d


    Sarah = ongewoon sexy

    ~Naam:
    Mijn naam is Jarne.

    Leeftijd:
    Ik ben zestien jaar, ik verjaar 20 Februari!

    Woonplaats:
    In Nederland! Aan de Belgische grens.

    Lievelingsboek:
    De Harry Potter serie ofcourse!

    Huisdieren:
    4 katten, drie kippen, een hond en een hamster.

    Ook leuk om weten: Ik heb een zware vogelfobie, en dit kan heb ik de laatste tijd gemerkt echt met zenuwinzinkingen gepaard gaan.

    Favoriete bezigheid op Quizlet:
    Het forum, maar ik lees ook wel graag en af en toe eens een quiz kan er ook wel bij.^^

    Favoriete quote:
    If you're going trough hell... KEEP GOING!
    Winston Churchill

    Wat Komen Mot, Komt toch
    Hagrid

    Op welk fictief figuur heb jij een crush?
    Hermelien Griffel, zij is echt mijn schoonheidsideaal, lang golvend/krullend haar, lief, integer, grappig, toch wel een beetje intelectueel verstand.

    Favoriete serie?
    Flikken Ofcourse! Maar ook Wolven.

    Korte intro:
    Hallo iedereen, ik heb hierboven al veel beschreven, maar om nog wat meer uitleg te geven: Ik ben een jongen, een uitstervende en unieke soort op Q.:'c
    Ik woon net aan de Belgische grens, ik ben half belg en half nederlander.
    Toerisme is echt mijn richting! Ik kan me er echt in inleven, ik interesseer me dan ook erg in Center Parcs en de pretparkwereld, van dat eerste wil ik later ook echt mijn werk maken. Mijn droomjob is General Manager op een Center Parcs en hopelijk is dit haalbaar!
    Ik lees ontzettend graag, vooral fantasy en misdaadboeken.

    Wat wil je verder nog kwijt:
    Dat ik het echt geweldig vind dat ik Quizlet in mijn leven heb ontdekt, ik kan er echt niet meer zonder en ik kan nu heel sentimenteel worden. Maar mensen weten niet half hoe belangrijk deze site en zijn mensen voor me zijn. Als ik eens een dipje heb weet Q me altijd wel op te vrolijken.(:


    Ik ben de jongen in de groep, moest het niet duidelijk zijn: degene met het blauwe T-shirt!(;

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 22:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij is het de bedoeling dat hier alleen voorstelpost komen te staan, zoals Natas duidelijk vraagt in de beginpost. Kan een mod deze reactie gelijk even verwijderen dan? 8D


    Your make-up is terrible