• Hoi allemaal!

    Wat ik wel een beetje mis op deze site, is een topic waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen, dus bij deze (:
    Wie het leuk vindt mag zichzelf voorstellen, met een foto erbij als dat wilt. (:
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand er echt uitziet, maar het is natuurlijk ook volkomen logisch als je je foto hier niet deelt.

    Ik wil jullie wel vragen om middels GB of PB naar elkaar te reageren als je wat wilt zeggen, zodat hier alleen de ‘voorstel-posts’ staan. Anders wordt het denk ik erg onoverzichtelijk.

    Dit is natuurlijk niet alleen voor nieuwe leden bedoeld, het zou leuk zijn als iedereen straks in dit topic is te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk topic!
    Ik dan ook maar even


    Ik ben Esther, 18 jaar en niet echt bekend van een bepaalde username.. heb er te veel gehad (: In elk geval zit ik hier nu 4 jaar en sinds het vrije begin al actief op het forum! Ik ben blijven hangen op Quizlet vanwege de voetbal hype die er toen was, het WK 2010 was bezig en dat was het mooie WK voor nederland. Er waren veel topics en verhalen over dus ik heb me heel wat uren vermaakt. Ook ben ik blijven hangen bij de 'El Clasico' club, waar ik ook een aantal lieve meiden van heb ontmoet en nogsteeds graag zie (https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/p600x600/10154276_10201711485980836_3412697444599909910_n.jpg?oh=ce244267e0a6553cf670aa4f5fdf0856&oe=559CA58E&__gda__=1440517784_9157688191799d4b2a8e8e2966a90158). Om die voornaamste redenen was ik hier te vinden, nu schrijf ik niet meer, maar lees ik alleen en ben zo nu en dan te vinden op het forum.

    Nu over mij, zoals je aan mijn gekozen foto's (en profiel) kan zien ben ik op en top dierenliefhebber. Ben nu 3e jaars paraveterinair dierenartsassistent en het best wel naar mijn zin. De 2 jaar dierverzorging hiervoor waren helemaal top, hele leuke stages gehad waardoor ik bij een van mijn stages ook nog eens een hele leuke jongen heb ontmoet waar ik nu alweer bijna 9 maanden samen mee ben! Ook ga ik over een maand voor 3 weken naar Roemenië om daar honden te helpen castreren en verzorgen!
    Toch.. ook al is het mijn droom om (orthopedisch) chirurg te zijn in een groot dierenziekenhuis gaat dit niet mijn leven worden. Ik doe nu mbo en de kans om die wens te verwezenlijken is erg klein. Daarom ben ik van plan om na deze studie een hbo in de richting van biologie/scheikunde te worden omdat ik heel erg geintresseerd ben in onderzoeken e.d.

    Verder rijd ik paard, helaas geen eigen poown maar trouwe manege ruiter. (Al 10+ jaar) Ook speel ik (vrij goed) piano, ook al weer bijna 10 jaar en volg ik lessen daar in.
    Ik ben fan van allerlei soorten muziekartiesten, boeken en films, dat was het wel zo'n beetje :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hallo...!~

    Ehmm...
    Ik ben Kayleigh, maar noem me ALSTUBLIEFT Sirafien! XD
    Ik ben 17 jaar en een computerverslaafde. Ook ben ik verslaafd en energydrink en Dorito chips.
    Trouwens, ik ben ook verslaafd aan Sims, domme flirt spelletjes en soort gelijke visual novels...! XD
    Ben ook HELEMAAAAAAL weg van K-Pop!
    Ook kijk ik soms wel graag naar anime en lees ik af en toe een manga... :D

    Ehmmm.... Wat nog meer?~
    Ach ja, hobby's...
    Ik teken overdreven veel en graag, ook één van mijn verslavingen...
    Ik maak graag video's en doe aan video bewerking.
    Zingen doe ik ook wel een beetje (veel)....
    Hmm....
    Ja, meer heb ik niet te zeggen...

    Ok. Bye.


    When life gives you lemons, make orange juice and leave the world wondering how you did that.


    Hallo wezentjes van Q,

    Ik ben Inge. Ik ben op dit moment achttien jaar oud en ik woon in het hoge noorden van Nederland, waar ik taalwetenschap studeer. Ik ben een beetje een talennerd, wat niet betekent dat ik per se heel erg goed ben in het leren van talen, maar wel dat ik enorm kan fangirlen over rare woorden zoals queue of zandzeepsodemineraalwatersteenstralen.

    Ik kijk graag series, ik schrijf (tegenwoordig minder dan vroeger, maar toch) en ik lees erg veel, zowel "echte" boeken als fanfic en van alles daar tussenin. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits, ik ben bezig mijn Frans te verbeteren en ik probeer een basis voor Russisch te leggen. Hier is geen echte reden voor, maar het volkomen bizarre idee om Oorlog en Vrede ooit een keer in de originele taal te lezen heeft zich in mijn hoofd geplant en wil niet meer weg (terwijl ik niet eens weet of het een goed boek is en het zo'n 1600 pagina's heeft) en het leek me een leuke uitdaging om eens een taal met een ander alfabet te leren. Zoals ik al zei, talennerd. (bloos)

    Op Q sta ik waarschijnlijk vooral bekend om mijn profielfoto (ziehier voor een beknopte geschiedenis) en het nooit veranderen van mijn username, en iets meer recent vanwege badeendjes (heel veel badeendjes). Mijn posts op het forum zijn vaak dubbel zo lang als mijn bedoeling was, dus daaraan kun je me ook herkennen. Ik ben bovendien degene die Perciver (het ship Percy Weasley/Oliver Wood uit Harry Potter) op Q heeft geïntroduceerd, wat waarschijnlijk het toppunt van mijn Q-carrière zal blijven. Dat valt niet meer te overtreffen.

    Eh, wat verder nog? Sinds juni 2010 dwaal ik dagelijks op deze site rond en sinds oktober 2011 doe ik dat als bèta-reader, dus als je ooit een vraag over spelling of grammatica hebt mag je altijd op mijn paarse naam klikken. Zolang je niet als koekje verkleed bent, zal ik niet bijten. Voel je vrij om mijn gastenboek binnen te wandelen als je je verveelt of gewoon zin hebt om te kletsen. ^^

    Mijn pb staat ook altijd open als je iemand nodig hebt om je hart te luchten. Ik kan niet veel doen, maar ik kan wel luisteren, en ik help graag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat zijn jullie allemaal mooi ^^

    Ik ben Laura maar ik sta ook bekend als Page394. Veel Potterheads zullen weten waar mijn username op slaat, maar voor de mensen die dat niet weten: een zin in de Harry Potter boeken/films luidt: "Turn to Page 394" aldus Severus Snape. 394 is sindsdien een van mijn lievelingsgetallen geworden (:
    Ik woon in Brabant, Eindhoven om precies te zijn. Ik ben echt enorm fan van Harry Potter, Pretty Little Liars, Avatar the legend of Aang, Youtube, Facebook, Twitter en Spangas (soms ben ik erg kinderlijk als het om series gaat ;'D) Verder dans ik, doe ik aan tennis en ga ik naar de sportschool 1 of 2 keer per week. Sporten vind ik echt geweldig, maar ik ben ook ontzettend lui en ik ben best wel verlegen. Nu moet ik eigenlijk studeren voor mijn examens over twee weken, maar juist in deze periode vind ik series of films die ik perse op dit moment moet kijken, dus meestal stel ik het enorm uit. (Ik denk dat iedereen dat wel herkent xd)
    Ik zit nu op de HAVO en studeer dus dit jaar af. Hierna ga ik (als het goed is) nog VWO doen, dus lekker ambitieus 2 jaartjes meer doorbrengen op mijn middelbare school. Maar allemaal met een doel: de lerarenopleiding Nederlands. Niet dat je daar VWO voor nodig hebt, maar ik denk dat ik volwassener voor de klas sta als ik twee jaar ouder ben. Dus vandaar (:
    Verder houd ik ook erg van muziek, maar niet een specifieke band of muzikant. Ik luister heel veel verschillende liedjes. Zo vind ik Phill Collins erg leuk, maar ook Rihanna of Ellie Goulding.
    DIt was het wel zo'n beetje... Als je nog vragen hebt, twijfel niet (:

    Ik weet echt niet hoe je een foto moet toevoegen, dus vandaar geen foto

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 17:53 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Hallohallo! Ik ben Amber, momenteel nog 20 jaar wordt in juni 21 en woon in het puntje van het Nederlands Zuid-Limburg. Zeg maar zó Zuidelijk, dat Duitsland en België zo ongeveer in mijn achtertuin zijn :Y) De afgelopen drieënhalf jaar moest ik elke dag zo'n anderhalf uur aan enkele bus-en-treinreis afleggen om naar school te gaan, waar ik Social Work studeer. Nu, in mijn laatste jaar, heb ik vrij weinig school, waardoor ik -gelukkig!- niet meer elke dag die lange rit hoef af te leggen! Maar overal zitten haken en ogen aan.. Doordat ik nu veel thuis werk, zit ik zo ongeveer 24/7 aan mijn laptop, om mijn afstudeerwerkstuk te typen. Wat ik 11 mei al moet inleveren (!!) en dat levert een redelijke portie stress op, zoals jullie je misschien wel kunnen voorstellen. Máaarr, ondanks de drukte, maak ik genoeg tijd om te socializen, onder andere natuurlijk op Quizlet!

    En dat doe ik al lang genoeg.. Een vriendin sleurde me ooit mee in de wereld van Quizlet, die toen vol zat met de Tokio Hotel hype, en dat is nu al zeven jaar geleden. En sinds die tijd staat Quizlet hoog in mijn 'to do on the internet'-lijstje c: Waar ik vroeger veel quizzen maakte en Tokio Hotel stories las, ben ik nu vooral op het forum te vinden, lees af en toe een story en plaats héél af en toe een stand alone.

    Voor de rest lees ik graag, kijk graag films, houd van fotograferen de foto's op mijn profiel zijn zelf gemaakt en reizen, luister graag muziek en heb een hele waslijst aan concerten en festivals waar ik ooit nog eens naar toe wil gaan. Mijn lievelingsland is Zwitserland, alhoewel Egypte en Brazilië ook nog steeds hoog in mijn memory staan:p Wat betreft films kijk ik graag actie films, en ik lees graag thrillers. Vaak over moorden, maar je kunt me ook fictie, historisch, of wat anders voorschotelen. Mijn muziek smaak is erg divers. Van klassieke muziek zoals André Rieu, tot klassiek met een modern tintje zoals Lindsey Stirling. A capella zoals Pentatonix, tot de popmuziek van Olly Murs. Van mijn favoriete rockband Destine, tot jaren 80 muziek. Van reggaeton muziek van Daddy Yankee, tot Dotan, Imagine Dragons, Delain, Paloma Faith en een beetje k-pop. Van alles wat dus.

    Verder heb ik jaren lang gedanst, maar ben alweer bijna drie jaar geleden (!) moeten stoppen, omdat mijn dansles op dezelfde tijd was als mijn toenmalige auto theorie les. Sindsdien ben ik niet meer begonnen, omdat ik te lui was en het steeds voor me uit schoof. Máar! Als ik hopelijk dit jaar mijn diploma heb, ga ik er weer voor, en zeg voor de zoveelste keer dat ik een nieuwe dansschool of dansvereniging ga zoeken!

    Dat is voor nu denk ik alles wat me invalt om te vertellen :') Twijfel niet, mijn gb en pb staan altijd open voor vragen, praatjes, luchtjehart-momenten und so weiter(:

    En als laatst natuurlijk nog een foto. Aangezien ik niet zo heel vaak foto's van mezelf neem of laat nemen, is dit de recentste, van afgelopen kerst ;p


    Inspiration can hit you any time

    nou aangezien ik al een tijd op quizlet zit kan ik ook niet achterblijven in dit topic I think



    Mijn naam is Linda, ik ben 20 jaar maar 19 mei is mijn verjaardag... Snik dan wordt ik officieel volwassen.
    Nou ja met dit profiel sta ik pas een jaar geregistreerd maar ik zit al op Quizlet sinds 2009 en waarom ik een ander account heb aangemaakt weet ik niet meer! Ik woon in Elst Gelderland, een niet heel bekend dorp tussen de twee rivieren de waal en de rijn.
    En ja waarschijnlijk zoals veel user die op 2009 lid zijn geworden ben ik hier gekomen door Tokio Hotel, maar die fase ben ik allang ontgroeid en is mijn liefde voor schrijven begonnen. terwijl ik er voorheen nooit mee bezig was.
    Al mijn hele leven heb ik een liefde voor dieren, ik doe dan ook een opleiding op het Groenhorst en wil volgend jaar niveau 4 dierenarts assistent gaan doen.
    nou meer weet ik echt niet te melden :'D

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 13:43 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 18:41 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hoi,

    Mijn naam is Femke en ik ben 12 jaar oud. Ik hou van The Hobbit, LOTR en HP. Mijn favoriete personages uit die boeken zijn (uit The Hobbit): Tauriel (uit LOTR): Legolas (uit HP): Carlo Kannewasser, Ginny, Fred en George. Ik verzin vaak verhalen waar ik die personages in terug laat komen (in mijn verhalen leven Carlo en Fred gewoon hoor ;-))

    Ik hoe ontzettend veel van verhalen schrijven en tekenen. Ik heb een hele ruime fantasie zoals ze dat mooi zeggen ;-). Ik ben zelfs zo geobserveerd om verhalen te schrijven dat ik vaak achter de computer (terwijl ik eigenlijk woordjes moet leren) zit te brainstormen om nieuwe verhalen. Velen vinden dat totale tijdsverspilling maar ik niet! Mensen zeggen dat ik een nieuwe Rowling of Tolkien kan worden. Dat ben ik ook zeker van plan!

    Ik kan geen foto's plaatsen dus daarom ga ik m'n uiterlijk maar beschrijven.
    Ik ben vrij lang voor m'n leeftijd (1,75 m) en heb lang, blond haar. Ik heb ook in een pony in m'n haar (velen vinden dat truttig maar laat mij!). Ik hou niet zo van make-up en al die troep. Ik hou het op een sportieve, maar wel een beetje sexy stijl.

    Nou dat was het! Wil je een keertje komen kijken op mijn profiel? Er staan pas 2 quizzen op en nog geen stories ofzo, maar die komen nog!

    Hoi Q'ers,



    Ik ben Ezra, inmiddels 17 jaar oud en woon in een uit de kluiten gewassen dorp (met zeven freaking supermarkten...) in Noord-Holland. Ik woon op steenworp afstand van mijn middelbare school, waar ik nu in het vijfde zesde jaar van VWO zit. Na mijn examen gehaald te hebben, wil ik Taal en Communicatie (of eigenlijk gewoon Toegepast Nederlands) gaan studeren aan de UvA. Dit vanwege mijn passie voor en grote interesse in de Nederlandse taal en mijn liefde voor debatteren.
    Ik ben de oudste van vier kinderen, mijn twee broertjes zijn 14 en 11 en mijn zusje is nu bijna 9. We wonen met zijn zessen in een twee-onder-één-kap dat nu de tweede verbouwing ondergaat.

    Ik heb een heel tijdje op deze site rondgedwaald als Idylle, maar nu is Syeira zo'n beetje mijn vaste username geworden.

    Ik speel nauwelijks game's, eigenlijk alleen als ik bij mijn vriend ben ^^ Dat wil zeggen: als je Sims niet rekent tot "gamen". Naast Sims spelen doe ik verbazingwekkend veel in mijn vrije tijd. Ik lees per maand gemiddeld drie boeken uit (zowel Nederlands als Engels) en ik schrijf veel voor Quizlet (waar ik nu al een stuk of vier jaar lid van ben) en mezelf.
    Ik lees het liefst goede fantasy en sciencefiction, maar moet tot mijn spijt bekennen dat ik ook erg kan genieten van technisch redelijk geschreven, cliché verhalen over een jongen en een meisje in een al dan niet bijzondere wereld die ondanks al hun tegenstrijdigheden ontzettend verliefd op elkaar worden.

    Daarnaast wordt een groot deel van mijn leven opgeslokt door het fenomeen dat "debat" heet. Ik heb mij drie jaar geleden aangesloten bij de scholierendebatgroep van onze school en doe met veel plezier mee aan zoveel mogelijk wedstrijden. Zo is mijn team afgelopen winter in de finale beland van het NK Scholieren en heb ik vorige maand meegedaan bij het NK voor studenten in Nijmegen met mijn "buddy" en coach van de debatgroep, die aan de UvA studeert. Ik ben behoorlijk wat uurtjes per week kwijt aan het debatteren en beschouw dit dan ook als één van mijn grootste hobby's.

    Ik ben een beetje verlegen en vind het moeilijk om op nieuwe mensen af te stappen. Ik lees heel veel op het forum, maar reageer eigenlijk nauwelijks om de simpele reden dat alles al gezegd is en ik het veelal niet nodig vind om dat nog een keer te herhalen. Toch ben ik altijd bereikbaar voor vragen, om gewoon te kletsen of als je een luisterend oor nodig hebt en geef ik graag adviezen aan anderen. Ik kan soms een beetje vreemd uit de hoek komen - kennelijk zien heel veel mensen mij als "uit de hoogte" - en soms zelfs gemeen. Dit is echter nooit mijn bedoeling: ik ben best vredelievend ^^

    Ik sta erom bekend ontzettend van kletsen te houden - wat eens te meer blijkt uit het verhaal dat ik nu alweer heb opgehangen - dus voor een praatje ben je altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 15:50 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Hoi allemaal!

    Ik zal me ook even (weer) voorstellen. Een aantal jaar geleden heb ik ook al op Quizlet gezeten. Ik kwam hier in eerste instantie voor het lezen en schrijven van verhalen.

    Mijn naam is Nicole en ik ben 18 jaar. Ik woon op het moment in Flevoland en zit in mijn laatste jaar van het Gymnasium. Na de zomervakantie ga ik in Maastricht studeren en daar dan ook wonen.

    Mijn grootste hobbies zijn lezen en dansen. De afgelopen jaren ben ik steeds minder gaan lezen, omdat ik er nauwelijks tijd voor had en als ik dan wel tijd had, ik die tijd moest gebruiken voor boeken voor school. De afgelopen maanden ben ik echter steeds meer gaan lezen en heb weer een beetje de lol in het lezen gevonden.

    Ik ben altijd heel slecht in dit soort voorstel dingetjes, dus als iemand nog vragen heeft, stel ze gerust :)

    Eventjes Mon Topieks zodat ik dit morgen makkelijk terug kan vinden als ik mezelf hier even wil voorstellen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Haai-hoi!

    Mijn naam is Alicia en ik ben twintig jaar. Sommige mensen noemen mij Alies of Lies, maar daar ben ik niet altijd even blij mee. Zeker niet als docenten dat doen :3

    Mijn doel is om na de zomer in Amsterdam te wonen, dus laten we het er op houden dat ik daar nu al woon. Praktisch al mijn vrienden wonen daar ook in de buurt, dus ik ben meestal daar dan thuis. Ik heb helaas geen coole katten of schattige honden, wat ik wel heel jammer vind, want ik vind dieren erg leuk.

    Veel mensen zeggen dat ik spontaan en gezellig overkom, dus dat zal ik maar voor lief nemen :3 Ik kan mezelf wel altijd in de rondte piekeren over dingen die achteraf helemaal zo erg nog niet blijken te zijn en ik ben een stresskip, haha. Maar daarnaast ben ik wél heel relaxed, hoor! :Y) Ik ben ook nooit chagrijnig. Echt niet. Vinden mensen thuis ook altijd fijn. Ik ben ook nooit te beroerd om naar iemands verhalen te luisteren, of ze nu langdradig zijn of juist heel onsamenhangend.

    Ik heb nog best veel hobby's, dus ik zal proberen het kort te houden, hehe.
          Ik hou erg van schrijven en probeer dit ook vaak genoeg te doen. Ik hoop ook dat ik later iets met schrijven kan gaan doen. Het liefst zou ik een eigen boek uitbrengen en leven van de opbrengsten, maar zo voor de lol op Quizlet vind ik ook helemaal geweldig. Ik heb altijd ontzettend veel ideeën, waardoor ik verhalen moeilijk kan afmaken. Er staan nu al zeker tien nieuwe verhaallijnen te trappelen in mijn hoofd om uitgewerkt te worden, hehe.
          Ik speel al zeker vijfenhalf jaar toneel. Post-modern toneel, om het maar zo te noemen. Voor wie niet weet wat dat betekent: het is niet zo dat we een verhaal van voren naar achter vertellen, zoals in veel films gebeurd. Het gaat meer om de essentie, de emotie en de thema's. De foto hiernaast is van mij tijdens een repetitie :3
    Na de vakantie ga ik - hopelijk - Theaterwetenschap studeren, in de hoop dat ik dramaturg kan worden. Dat is iemand die kijkt naar alle aspecten van een voorstelling, maar voornamelijk het script.
          Daarnaast speel ik al een paar jaar drums, maar ik ben te huiverig om in een bandje te gaan, hoewel ik dat wel graag zou willen. Ik speel daarbij ook een klein beetje cajón. Een soort doos waarop je kunt zitten en die geluid maakt als je erop slaat. (Echt een meester-uitleg, is het niet :'P)
          Hiernaast houd ik ook van lezen en als je nog leuke boeken weet die op mijn to read-list moeten, kom maar door! Ik heb ook een voorliefde voor kunst. En dan vooral moderne kunst en conceptuele kunst. Ik bezoek graag musea, theaters en filmhuizen.
          Voor al mijn andere interesses, zoals boeken, films en muziek, kun je hier kijken » Tada, een blog!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 20:25 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hallo allemaal. Mijn naam is Esra. Ik ben 19 jaar oud en woon in Limburg, België. Ik ben gisteren afgestudeerd en wil volgend jaar taal- en letterkunde (Frans en Engels) studeren in Leuven. Ik ben al ongeveer 5 jaar lid van Quizlet, maar de laatste tijd ben ik niet meer zo actief. Ik kom enkel nog voor enkele verhalen.

    Ik ben verslaafd aan lezen. Ik moet elke dag iets lezen voor het slapen gaan, anders val ik niet in slaap. Ik lees bijna alles, zolang het goed is geschreven en het een goed verhaallijn heeft. Laatste tijd lees is vaker Engelse boeken dan Nederlandse.

    Ik weet niet echt hoe je mijn muziekgenre kan beschrijven. Ik luister bijna naar alle soorten muziek. Mijn favoriet blijft All Time Low.
    Ik heb niet echt hobby's, maar ik doe graag aan sport, behalve voetbal. Ik kijk ook graag naar series, maar aangezien in de aandacht spanne van een vlieg heb, kan ik een serie nooit afkijken. Ben al begonnen aan The Vampire Diaries, Supernatural, Game Of Thrones, American Horror Story etc.

    Ik schrijf geen verhalen, maar ben een tijdje actief geweest op het forum. Mijn allereerste usernaam was Yoshy, misschien dat er mensen zijn die Me daarvan herkennen.
    Ik schrijf dit met mijn gsm, dus jammer genoeg geen foto.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 12:05 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.


    Oh, dit heb ik nooit gedaan. Ik ben Britt, ik ben zestien jaar en ik ben jarig op 21 september. Ik zit momenteel in mijn laatste weken van 5 Gymnasium en stress me ongelooflijk dood. Ik woon in Rotterdam, eeeen ik ben al best lang lid van Q, maar was het wachtwoord van mijn oude account kwijt dus nu ben ik hier. Ik ben eigenlijk meer actief dan ooit nu, en dat vind ik heerlijk (:

    Ik lees graag, en ik heb een gigantische collectie boeken op mijn bureau zijn. Ik lees liever Engels dan Nederlands, zoals ik wel meer dingen liever in het Engels doe. Denken. Enzo.

    Ik luister vooral naar Tonight Alive, The Pretty Reckless, TOP, All Time Low etc. etc. Ik kijk series, waaaronder: TVD, TO, OB, OITNB, PLL etc.

    Ik schrijf veel, maar nog niet zo veel op Q. Wel doe ik veel aan RPG'en en hang ik overal op het forum wel een beetje rond. Mijn vorige username was Hecuba, die is wat bekender.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 22:38 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Halloi everybody!
    Ik heet Kira, ik ben op dit moment 14 jaartjes jong en ik word in september 15. Ik woon in het noord-oosten van Limburggggg. Dicht bij Venlo.
    Ik ken een bekende youtuber (Dylan Haegens). Nou ja, wel eens gezien in het echt tijdens het shoppen in Venray :)
    Ik zit in de derde en ik doe het niveau wat de meeste mensen nog nooit gezien hebben waarschijnlijk: vwo +.
    Dat is een soort vwo maar dan voor stuudjes :') Voor mensjes die meer uitdaging nodig hebben enzo.
    En ja, ik ben dus een stuudje :')

    Ik hou van Harry Potter, maar ook van the Hungergames, the Hobbit, LOTR en Pirates of the Carribean. (please don't ask me how to spell Carribean)
    Ik ben momenteel bezig met het lezen van de engelse Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.
    Mijn kamer is een rommeltje want ik ben een mega sloddervos. :3
    Nou, veel meer valt er niet te vertellen over mij denk ik :3

    Ohh ja, mijn bff'ies zijn m'n leven.
    Het leek me niet nodig om een foto te posten (dat doe ik niet zo graag, zo openbaar op het internet)
    Maar ik heb lang donkerblond haar en een spliksplinternieuwe (what?) bril.
    Ik heb gelukkig nooit een beugel gehad en mijn gezicht heeft ook nooit echt erg onder de pukkeltjes gezeten :')
    Ik wil geen tattoo(nou ja, misschien een kleintje, later) en geen piercings. Brrrr...
    Bye bye,
    Kira


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider