• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Square schreef:
    (...)

    Zoals Margot hierboven al zei, daarmee wordt bedoeld dat de baby een meisje is, niet dat een meisje de persoon van het topic zwanger heeft gemaakt.


    Ok ;)
    Je krijgt zeker hulp van je familie en vrienden (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Ik zou eens kijken naar een zorginstantie die jou kan begeleiden en ondersteunen. Dit is niet zomaar iets.


    26 - 02 - '16

    Blackthorn schreef:
    (...)
    Ik las het ook zo. Haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben je van België of Nederland? De zorgcentra in Nederland ken ik niet zo goed.
    In België kan je volgens mij wel terecht bij Kind en Gezin.


    Take me to wonderland

    Volgens mij was er ook zo'n speciale site voor. Sense.info of zoiets. Daar staat ook van alles over mensen die op jonge leeftijd zwanger raken.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik zou eens kijken naar een zorginstantie die jou kan begeleiden en ondersteunen. Dit is niet zomaar iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat je daarvoor beter bij een volwassen vrouw ten rade gaat. Ik heb daar al even weinig pap van gegeten als jij. (;
    Ik zou het echt niet weten.

    Of misschien moet je eens via de zoekfunctie zoeken naar andere zwangerschapstopics en die users dan persoonlijk contacteren? Er zullen wel nog mensen zijn met een quizlet - account die dit hebben meegemaakt, maar die niet al te actief op het forum zitten. Zij kunnen je misschien uithelpen?

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 15:21 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Neighbourhood schreef:
    Je bent zwanger van een meisje? ...

    Ik had ook dezelfde gedachte :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er is hier iemand op Q die zelf net is bevallen.. was Floresa haar naam?? Die kan je vast raad geven! En anders zijn er vast wel sites. Succes hoor, er zijn vast wel pijnstillers om de bevalling wat minder pijnlijk te maken :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Er was een user, ene Hale, die was ook zwanger geraakt. Maar die heb ik al een tijdje niet meer op quizlet gezien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    DrDashy schreef:
    Er was een user, ene Hale, die was ook zwanger geraakt. Maar die heb ik al een tijdje niet meer op quizlet gezien (cat)


    Subtiel


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Subtiel


    Betwijfel of deze user Hale is, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen nog op het forum zitten die dat hebben meegemaakt XD


    quidquid excusatio prandium pro

    DrDashy schreef:
    (...)

    Betwijfel of deze user Hale is, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen nog op het forum zitten die dat hebben meegemaakt XD


    Ik heb het teruggelezen? Telt het mee.


    Ik heb geen idee. Sorry. :'D


    wat was dit ookalweer

    DrDashy schreef:
    (...)

    Betwijfel of deze user Hale is, maar ik ben benieuwd hoeveel mensen nog op het forum zitten die dat hebben meegemaakt XD


    HALEEEETJUUUUH.... Oke sorry ik doe normaal.

    Even uit een lijst gekopieerd die ik ooit heb samengesteld. Misschien heb je hier iets aan?

    Siriz, hulp bij onbedoelde zwangerschap | Tel nr: 0900 - 202 10 88 | Chat: Ja | Tijden: Elke dag van 09.00 - 23.00 uur (Tel) Ma t/m Vrij 13:00 - 17:00 en van 19:00 - 21:00 (Chat)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso