• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    DrDashy schreef:
    Er was een user, ene Hale, die was ook zwanger geraakt. Maar die heb ik al een tijdje niet meer op quizlet gezien (cat)


    Och, ja. Inderdaad, die!... Dat is inderdaad wel lang geleden. Ik was het eerlijk gezegd al totààl vergeten. Misschien krijgt ze nog PB - meldingen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 18:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    DrDashy schreef:
    Er was een user, ene Hale, die was ook zwanger geraakt. Maar die heb ik al een tijdje niet meer op quizlet gezien (cat)

    Dat was lang geleden :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    In nederland kun je naar het centrum jeugd en gezin dat is van het ggz. Zelf ken ik twee mieden die ook op jou leeftijd kinderen kregen alleen eentje koos daar bewust voor om jong mama te worden. Maar naar de gynacoloog, je huisarts, je familie zou ik gaan. Internet is niet altijd betrouwbaar. Je huisarts zal al van de situatie weten en kan jeeventueel door verwijzen voor meer hulp en uitlegu bij waarschijnlijk dan het ggz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geen idee in hoevere ik dit kan geloven. Ik zou zeggen "wie zich brandt moet op de blaren zitten".
    Je moeder is de beste persoon die je kan vragen.

    Waarom staat dit trouwens in het meetings forum?

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 18:40 ]

    IrishNialler schreef:
    In nederland kun je naar het centrum jeugd en gezin dat is van het ggz. Zelf ken ik twee mieden die ook op jou leeftijd kinderen kregen alleen eentje koos daar bewust voor om jong mama te worden. Maar naar de gynacoloog, je huisarts, je familie zou ik gaan. Internet is niet altijd betrouwbaar. Je huisarts zal al van de situatie weten en kan jeeventueel door verwijzen voor meer hulp en uitlegu bij waarschijnlijk dan het ggz


    Ze maakte de bewuste keuze om op haar vijftiende zwanger te raken...? ._.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Ze maakte de bewuste keuze om op haar vijftiende zwanger te raken...? ._.

    For real?
    She must be so proud of herself. Good fucking job.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ze maakte de bewuste keuze om op haar vijftiende zwanger te raken...? ._.


    Misschien de keuze om geen abortus te plegen...?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dullahan schreef:
    (...)
    For real?
    She must be so proud of herself. Good fucking job.


    Ik kan me er ook niet in vinden, maar als zij dat wil, dan doet ze dat toch?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ik kan me er ook niet in vinden, maar als zij dat wil, dan doet ze dat toch?

    Ja, das haar probleem. Als zij het fijn vind om geen goede toekomst te hebben, moet ze vooral doen wat ze wil.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ze maakte de bewuste keuze om op haar vijftiende zwanger te raken...? ._.


    Sommige mensen maken bijzonder domme keuzes.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik koos er niet bewust voor ik mog het niet weg laten halen en het is daar te laat voor


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Bluemoon13 schreef:
    Ik koos er niet bewust voor ik mog het niet weg laten halen en het is daar te laat voor

    Onveilige seks had je wel vrijwillig waarschijnlijk.

    Ok, ze is in Real life mijn vriendin, zo is het echt gegaan : Ze had een vriendje, waar ze het veillig mee deed. Het probleem is dat de condoom scheurde. Ze kwam er te laat pas achter dat ze zwanger was, maar ze mag geen abortus plegen van haar vader. (vader is trouwens heel streng etc etc etc) Ze koos er niet bewust voor en ze heeft het ook niet expres gedaan.

    Dullahan schreef:
    (...)
    Ja, das haar probleem. Als zij het fijn vind om geen goede toekomst te hebben, moet ze vooral doen wat ze wil.


    What the hell? Een vriendin van mij is achttien en heeft een jongen van drie jaar en is net begonnen aan de opleiding voor lerares. Hoe heeft zij geen goede toekomst?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dullahan schreef:
    (...)
    Onveilige seks had je wel vrijwillig waarschijnlijk.


    Of ze is verkracht. Of ze is het vergeten. Of het is zo'n eikel met zijn praatjes. :'D


    wat was dit ookalweer