• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen die op je reageren zonder op je te reageren. (cat) Oh well.

    Misschien moet je trouwens eens je feedback mailen, aangezien ik morgen m'n werkstuk in moet leveren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cinderella was best goed, al vond ik Ella zelf maar een beetje simpel. Maar Richard is bae, so it's cool

    +

    Een geloofwaardige RPG zal het ook niet meer worden op deze manier, vrees ik.


    kindness is never a burden.

    Ik ben echt doodmoe...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben echt doodmoe...

    Singular schreef:
    Wauw. Over backstabbers gesproken. Zo zie je maar weer eens dat ''vrienden'' er geen enkele moeite mee hebben om kanten te switchen. Bitch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow ik hou van Flikken Maastricht, veel meer dan Gent. Damn waarom ben ik deze shit niet eerder gaan volgen of zo. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik hoop oprecht dat jullie een leuke tijd tegemoet gaan — dat verdienen jullie beide.


    •

    Fuck you and your opinion.


    26 - 02 - '16

    Misschien moet ik maar eens stoppen met het kijken van al die onderzoeken over eten. Nah...


    Your make-up is terrible

    Oh god, I'm scarred for life


    kindness is never a burden.

    Je moest eens weten.

    Het zal allemaal wel.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Can't sleep :(


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Echt geen zin in vandaag, meh....


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Echt geen zin in vandaag, meh....


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.