• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I want a massage D: My back is hurting me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, het jeugdjournaal is eigenlijk echt egoïstisch en kut.
    "Een man die jaren in de woestijn vast is gehouden is bevrijd door militairen, kinderen in Woerden zijn opgelucht." Dus ouderen, familie en andere mensen vinden het niet leuk dat die man terug is? - - '


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Er was daarnet wel een moment dat ik bijna een hartaanval kreeg omdat ik dacht dat hij plotseling weer geluid maakte, maar dat kwam door de flappen van het kartonnen doosje waar hij in ligt. Hij at ook al een paar dagen bijna niet meer, dus ik vrees dat hij echt dood dood is. :c

    Ah wat naar, gecondoleerd. :c

    ---


    Wow, dit programma is zooo slecht geacteerd. Hilarisch. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dus als ik twintig keer moet roepen voor ik antwoord krijg, is dat helemaal oké, maar als iemand anders moet wachten voordat ik de vraag hoor, is dat opeens een drama?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil een topic aanmaken. Maar door hoe alle knoppen er nu uit zien op Quizlet heb ik er niet zo veel zin meer in. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Ik wil een topic aanmaken. Maar door hoe alle knoppen er nu uit zien op Quizlet heb ik er niet zo veel zin meer in. :')


    Beschouw dit gewoon als de ultieme test om te zien of je alle codes uit je hoofd kent. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weer een ding om van mijn to-do list af te schrappen. Nog duizend dingen te gaan, jeej.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Beschouw dit gewoon als de ultieme test om te zien of je alle codes uit je hoofd kent. :'D


    Klopt. En die ken ik ook wel, maar doordat de lay out zo lelijk is, heb ik gewoon geen zin meer om op Q te zijn totdat het weer goed is. :'D Dus af en toe kom ik spieken om te zien of het al geklaard is. En zolang dat nog niet gedaan is, maak ik geen topic aan. :Y) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gereageerd op GRRM's blog. En omdat hij de reactie moet goedkeuren leest hij hem dus 100% zeker door. WAAA. Het was zo lastig om iets anders te formuleren dan OMG I LOVE YE SO MUCH. Opeens begreep ik die rare reacties op de insta van beroemdheden, je hersenen gaan echt raar doen als er een kans is dat een idool je bestaan opmerkt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fucking yes finally! Almost celebrating the birthday of my best friend this weekend! :3 Ik heb er zo fucking veel zin in ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flashing schreef:
    Ugh, het jeugdjournaal is eigenlijk echt egoïstisch en kut.
    "Een man die jaren in de woestijn vast is gehouden is bevrijd door militairen, kinderen in Woerden zijn opgelucht." Dus ouderen, familie en andere mensen vinden het niet leuk dat die man terug is? - - '


    Dat heet inspelen op de doelgroep. Voor kinderen is het gemakkelijker om zich te verplaatsen in andere kinderen.


    Avondje alleen met AHS — ben helemaal klaar met sociaal gezeik en alle mogelijke personen op de gehele wereld.


    Beckendorf schreef:
    (...)

    Dat heet inspelen op de doelgroep. Voor kinderen is het gemakkelijker om zich te verplaatsen in andere kinderen.


    Avondje alleen met AHS — ben helemaal klaar met sociaal gezeik en alle mogelijke personen op de gehele wereld.


    Ik vind het nogal ego klinken. Alsof alleen kinderen zich er druk om maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ugh, het jeugdjournaal is eigenlijk echt egoïstisch en kut.
    "Een man die jaren in de woestijn vast is gehouden is bevrijd door militairen, kinderen in Woerden zijn opgelucht." Dus ouderen, familie en andere mensen vinden het niet leuk dat die man terug is? - - '


    Dat zeggen ze niet, dat zeg jij. Jeugdjournaal focust zich nou eenmaal vooral op hun doelgroep, de jeugd.


    i put the fun in funeral

    Oh well, attack me (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Oh well, attack me (cat)


    Ja is het heel gek als je zelf een aanvallende mening op het internet post.


    i put the fun in funeral