• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ja is het heel gek als je zelf een aanvallende mening op het internet post.

    Het is niet eens als een aanvallende mening bedoelt. Het is hoe het op me over komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    Het is niet eens als een aanvallende mening bedoelt. Het is hoe het op me over komt.


    Misschien is mijn reactie ook wel hoe het op me overkomt en geen aanvallende mening. Of misschien wel beide, aangezien de een de ander niet uitsluit.


    i put the fun in funeral

    Godverdomme, waarom kan ik toch zo ontzettend gevoelig en neerslachtig worden als iemand mijn berichtje niet beantwoordt. Fts ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik wanhopig ben of zo. Wat ik eigenlijk wel ben, maar goed. :'D

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh well dat quizletgedoe heeft mij nu ook te pakken --'



    Is het nationale zeikdag vandaag? Iedereen heeft het zeikvirus te pakken of zo.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauwie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Overkill schreef:
    (...)

    Misschien is mijn reactie ook wel hoe het op me overkomt en geen aanvallende mening. Of misschien wel beide, aangezien de een de ander niet uitsluit.


    Het zal. Ik vat dingen nou eenmaal snel verkeerd op, kan ik niets aan doen. En misschien maak ik me ook veel te druk om dat jeugdjournaal.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 19:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk geloof je nu niet in de enorme stijging van cholesterol. Al die dingen zijn natuurlijk zo nep. Ugh, als ik minder vlees en zuivel wil omdat ik dat gezonder vind, mag dat toch?


    Your make-up is terrible

    Ik heb net zeventig euro uitgegeven aan een computerspel terwijl ik mezelf beloofd had niets te kopen. I just couldn't resist it. Iemand, sla me.


    26 - 02 - '16

    Damnit. Waarom zeg ik dan weer ja? Ik vind het kapot eng om met mensen die ik pas ken te skypen in het Engels, laat staan als jullie allebei Duits zijn dus ik de enige ben die niet normaal kan communiceren.
    To-do list: ga weer Duits leren.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Assassin schreef:
    Natuurlijk geloof je nu niet in de enorme stijging van cholesterol. Al die dingen zijn natuurlijk zo nep. Ugh, als ik minder vlees en zuivel wil omdat ik dat gezonder vind, mag dat toch?

    Cholesterol kan je toch testen? Hoe kan je dan niet geloven in cholesterol. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Cholesterol kan je toch testen? Hoe kan je dan niet geloven in cholesterol. :x


    Hij gelooft wel in cholesterol, alleen niet dat het zo enorm kan stijgen en dalen. Volgens hem kan het enkel met een paar punten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij gelooft wel in cholesterol, alleen niet dat het zo enorm kan stijgen en dalen. Volgens hem kan het enkel met een paar punten.

    Oh ok, dat klinkt al iets logischer dan simpelweg niet geloven in cholesterol. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zeven uur staan. Ik voel mijn benen niet meer.
    Someone help me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I need someone. More then ever.