• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als mijn laptop eens niet zo traag deed, was ik al veel eerder klaar met posts plaatsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij kan ik nooit iets goed doen.


    26 - 02 - '16

    It feels good to finally close that book. Let's open a new one.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    26 - 02 - '16

    Die memes zijn echt fan•tas•tisch.


    Wow, waar de F komt die rare afbeelding vandaan? Ik uploadde toch echt een andere....

    Bijna weekend. En dan is het echt tijd om al mijn shit op orde te krijgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarschijnlijk snapt niemand waarom, maar ik voel me echt even kei trots dat de CEO van Center Parcs Europe een artikel dat ik heb geschreven heeft geretweet._O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wou dat ik in slaap kon vallen en niet meer wakker zou worden.


    26 - 02 - '16

    Yay, moodswings en onzekerheid. Wat heb ik jullie gemist zeg. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben weg. Ik trek dit niet meer.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik ben weg. Ik trek dit niet meer.

    No, you dont! Stayyy. O:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:50 ]

    Ik ga mezelf een week gunnen dit hoofdstuk af te sluiten. I'm so sorry


    26 - 02 - '16

    ugh, waarom ben ik vrienden met geniën? Ze doen zo'n beetje alle functies die te vervullen zijn, zijn super artistiek en super slim. Ugghh... en dan zit ik op een studie waar ik eigenlijk niet wil zijn en net 6'jes haal en ga ik al dood van de stress. Lekker dan. Zelfs degene die mij om hulp vroeg met haar essay doet het beter dan ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Great, nu voel ik me een bitch.


    -