• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nereid schreef:
    Ik kan echt niet wachten tot deze serie uitkomt +.+

    Welke?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaan we nu eindelijk naar de apotheek? Ik ben die pijn nu wel beu.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    (...)

    Je hoeft niet altijd een reden te hebben. Ik zou wat plaatjes van pluizige beestjes toevoegen, maar ik zit op mijn telefoon, dus die houd je van me tegoed voor later vandaag.



    That's true. Maar het is mooi weer dus ja. Er is gewoon geen reden om niet blij te zijn. :')
    Behalve dan dat ik niet veel heb verdient vandaag en een glas heb laten vallen.

    Pluizige beestjes! _O_ haha. Das altijd goed. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Undine schreef:
    (...)
    Welke?


    The Messengers


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    The Messengers

    Omg ja ik wacht daar ook op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    18 graden? Wat is er met het weer o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ga dood, please. Niemand zal zo'n gigantisch kutwijf als jij missen, my dear. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat doe je als je je niet zo fijn voelt? Lekker zware klassieke muziek luisteren en bubble shooter spelen. <3 Nu nog een hondje op schoot -die dat helaas nu niet wil..- en alles is perfect. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo overbodig. Negeer me alsjeblieft niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Ik voel me zo overbodig. Negeer me alsjeblieft niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gsm's geven je het gevoel dat je verplicht op tijd moet antwoorden, bah. Ik heb geen zin mijn gsm zo vaak te checken.


    Ik wil een tuin vol egels

    Bleh, ben je 7 kilo kwijt sinds je heel veel mensen gezien hebt, ziet niemand het. Volgens mij zit alles gewoon tussen mijn organen of zo.


    Your make-up is terrible

    SoSySaus schreef:
    Als je in Frankrijk bent en je komt het restaurant: chez cristiane et Jean Marie
    Tegen ga er dan niet heen
    Want het is echt verschrikkelijk vies daar
    En ze gaven kaasaan ons maar blijkbaar waren dat de restjes van andere mensen
    Z'n onze restjes gaven ze aan andere mensen


    Dat is normaal: kaas is best een duur product en aangezien het niet comme il faut is om het hele plankje leeg te eten, wordt de kaas daarna aan andere klanten geserveerd. Zou zonde zijn om het weg te gooien. Daarnaast is er niks vies aan, zolang er met schone messen gesneden wordt.


    i put the fun in funeral

    Een zes! Ik heb statistiek gehaald. Ik heb minstens de helft gegokt, omfg. Ik snap de wereld niet meer. Ik ben zó opgelucht, maar ik heb dit echt niet verdiend. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    Ah dat is echt frusterend Marleen. Ik denk dat je stress en de cijfers waar je niet zo blij mee bent, waarschijnlijk voortkomen uit het feit dat je het niet leuk vind. Vind je het hele jaar niet leuk, of zijn er echt bepaalde vakken waar door je er eigenlijk een beetje klaar mee bent (dat had ik voornamelijk door perspectieven en ESG)


    Het hele jaar vind ik al niets, op mijn minor na. Het is niet alsof mijn cijfers rampzalig zijn, maar ik haal nooit hoger dan een 5,5/6. Het is absoluut niet interessant, en de tentamens die ik de afgelopen tentamenweken waren ook nog eens bijna onmogelijk te halen. Vorig jaar had ik al het idee dat ik eigenlijk niet door wilde, maar ik was zo dom om daar niet te stoppen.


    Rest in Peace, Son of Gondor