• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond: Party time! *O*

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 12:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo lekker naar de kapper (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als de een niet spamt, dan doet de ander het wel. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je in Frankrijk bent en je komt het restaurant: chez cristiane et Jean Marie
    Tegen ga er dan niet heen
    Want het is echt verschrikkelijk vies daar
    En ze gaven kaasaan ons maar blijkbaar waren dat de restjes van andere mensen
    Z'n onze restjes gaven ze aan andere mensen


    You are my piece of paradise.

    Really? Waarom neem je kinderen als je je kind niet eens een pufje kan geven?! Zo moeilijk is dat toch niet? Het is een effing baby! Je hebt altijd de hulp van je moeder nodig en je weet je kinderen niet te vermaken dus kom je maar hele dagen bij ons.. Zelfs je moeder heeft er geen zin meer in.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 13:04 ]

    SoSySaus schreef:
    Als je in Frankrijk bent en je komt het restaurant: chez cristiane et Jean Marie
    Tegen ga er dan niet heen
    Want het is echt verschrikkelijk vies daar
    En ze gaven kaasaan ons maar blijkbaar waren dat de restjes van andere mensen
    Z'n onze restjes gaven ze aan andere mensen

    Wow, verschrikkelijk. :S Hebben ze je een vergoeding gegeven? Of ik zou er tenminste niet hebben voor betaald.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik mag precies geen jongensvrienden hebben? Je weet niet eens waarover wij het hadden, het was totaal onschuldig.. :/ En wat is dat voor reden dat ik het niet zou mogen omdat er geen mensen zijn die jou smst? Ik snap het niet.
    Maar ik weet ook niet zo goed of ik degene moet zijn die begrip moet tonen...


    Ik wil een tuin vol egels

    Zelfs mijn vingers voelen bijna te zwaar om te kunnen typen... oh, zo moe. :c Wel grappig dat mensen me vrijwel constant ouder blijven inschatten dan ik ben. Afwachten hoe lang dat zo blijft. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Youtube, stop alsjeblieft met mijn abonnementen op kanalen te verwijderen. Dat vind ik niet leuk.

    BoromirOfGondor schreef:
    ugh, waarom ben ik vrienden met geniën? Ze doen zo'n beetje alle functies die te vervullen zijn, zijn super artistiek en super slim. Ugghh... en dan zit ik op een studie waar ik eigenlijk niet wil zijn en net 6'jes haal en ga ik al dood van de stress. Lekker dan. Zelfs degene die mij om hulp vroeg met haar essay doet het beter dan ik.


    Ah dat is echt frusterend Marleen. Ik denk dat je stress en de cijfers waar je niet zo blij mee bent, waarschijnlijk voortkomen uit het feit dat je het niet leuk vind. Vind je het hele jaar niet leuk, of zijn er echt bepaalde vakken waar door je er eigenlijk een beetje klaar mee bent (dat had ik voornamelijk door perspectieven en ESG)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan echt niet wachten tot deze serie uitkomt +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stomme buitenlandse treinen, nu al duurder geworden. Ik dacht niet dat het hetzelfde ging zijn als hotels (hoe later je boekt, hoe duurder).


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een stress deze week... geef me even rust.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik voel me slecht. En ik heb er niet eens een reden voor. Lekker logisch joh. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Ik voel me slecht. En ik heb er niet eens een reden voor. Lekker logisch joh. :')


    Je hoeft niet altijd een reden te hebben. Ik zou wat plaatjes van pluizige beestjes toevoegen, maar ik zit op mijn telefoon, dus die houd je van me tegoed voor later vandaag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan