• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh well. Ik moet echt slapen.
    Hopelijk is het hier morgen weer net als vanmiddag en missen we geen Q veteranen meer.

    Sherrinford schreef:
    Die hotlines werken ook voor geen meter. Fuck, fuck, fuck, waarom ben ik zo'n lafaard?
    En niemand fucking bellen - Je hebt genoeg mensen met je problemen opgezadeld. Waarom kan ik het niet gewoon doen.


    Mensen om je heen zullen altijd liever hebben dat je met je problemen naar hen toekomt dan dat je iets drastisch doet. Zelfs als het op dit moment misschien niet zo voelt, is dat waar. Het wordt beter, echt.
    En zoals Marleen al zei, je mag mij altijd een berichtje sturen als je ergens over wilt praten, wat het ook is. Take care.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Longen uit mijn lijf fietsen om.de bus te halen, is de bus te laat, op de beginhalte nota bene. _.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand? Je mag mij ook altijd een pb sturen! (ook al ken je me niet)


    Square schreef:
    (...)

    Mensen om je heen zullen altijd liever hebben dat je met je problemen naar hen toekomt dan dat je iets drastisch doet. Zelfs als het op dit moment misschien niet zo voelt, is dat waar. Het wordt beter, echt.
    En zoals Marleen al zei, je mag mij altijd een berichtje sturen als je ergens over wilt praten, wat het ook is. Take care.


    Aah, sorry voor dat berichtje. Ik was gewoon heel even geïrriteerd, niks ergs, sorry, sorry. En dankjewel, ik vergeet altijd dat er lieve mensen zoals jullie zijn, ik zal het onthouden, maar het is prima (:


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Aah, sorry voor dat berichtje. Ik was gewoon heel even geïrriteerd, niks ergs, sorry, sorry. En dankjewel, ik vergeet altijd dat er lieve mensen zoals jullie zijn, ik zal het onthouden, maar het is prima (:


    Blij dat te horen. Vergeet niet dat mijn aanbod nog steeds staat, en ik durf te zeggen dat die van Inge (Square) ook nog steeds geldig is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Aah, sorry voor dat berichtje. Ik was gewoon heel even geïrriteerd, niks ergs, sorry, sorry. En dankjewel, ik vergeet altijd dat er lieve mensen zoals jullie zijn, ik zal het onthouden, maar het is prima (:


    Marleen (BoromirOfGondor, dus, maar dat had je onderhand waarschijnlijk wel door) neemt me de woorden uit de mond, eigenlijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik nu in slaap val, kan ik tenminste nog zeggen dat ik 3,5 uur slaap heb gehad. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Serieus? Was je deze week nog niet vaak genoeg hier geweest met je kinderen? Ik wil graag slapen van 8 tot 10. Maar als jij elke dag al om 8 uur/half 9 op de stoep staat en herrie maakt met je kinderen kan dat niet. Ik hou dit niet lag meer vol..

    Ik werk echt nooit meer met jou samen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het weekend is zo dichtbij!


    Pretty is just a pretty word.

    Serieus? Moest je me daarover nou helpen herinneren? :'D
    Alsof ik zoiets stoms zal vergeten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, kinderachtig. Ik ben blij dat het binnen een week voorbij is, en als ik morgen de dag doorkom zonder tranen, geef ik mezelf een schouderklopje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet echt stoppen me zorgen te maken over letterlijk iedereen. Daar schieten andere mensen niet mee op, maar ik zelf al helemaal niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben jaloers :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het van dit prachtige weer is heb ik meteen zin in ijskoud drinken en lekkere water/soft ijsjes *O*


    En zucht... Altijd hetzelfde liedje..
    "Helaas gaan wij niet met je verder in de sollicitatieprocedure voor deze functie. Onze voorkeur gaat uit naar andere kandidaten die beter aansluiten op het functieprofiel."
    Ik snap hier nooit wat van. Want ze maken helemaal geen profiel bekend... Zo kom ik nooit aan werk....

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 12:07 ]