• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erieka, come back please?
    Quizlet needs you..


    Farewell, I think..

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:09 ]

    Shiit...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom stort iedereen om mij heen in. . . I can't take that. Ik sta zelf ook op instorten, maar hou me groot.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Waarom stort iedereen om mij heen in. . . I can't take that. Ik sta zelf ook op instorten, maar hou me groot.

    Jij mag niet ook weg hoor O:
    Straks zijn alle beetje leuke mensen weg..

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:15 ]

    Takeru schreef:
    (...)
    Jij mag niet ook weg hoor O:


    Nee hoor ik blijf Q is mijn enige uitweg (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Nietes. Je hoeft alleen maar voor te bereiden hoe je die namen gewoon totaal niet kunt uitspreken waardoor je docent medelijden met je krijgt na die 20 minuten en jou een mooie 8 voor de moeite geeft. :Y)


    OTOFT: Pff ik moet douchen maar heb geen zin. Toch maar gaan dan, anders komt dr niks van. :/


    Er is zelfs nog een naam bijgekomen... Ik lijk met geen mogelijkheid te kunnen onthouden hoe je Ceaușescu uitspreekt ;-;. En ik wil gewoon slapen.

    Herrera schreef:
    Great, nu voel ik me een bitch.


    Don't.


    i put the fun in funeral

    Flashing schreef:
    (...)

    Nee hoor ik blijf Q is mijn enige uitweg (:

    Gelukkig (:

    Wauw, het is zo stil ineens.

    Takeru schreef:
    (...)
    Gelukkig (:

    Wauw, het is zo stil ineens.


    Ik voel me op het moment even alleen en heel onzeker. Ook een beetje ongelukkig (niet in het liefdespad, daar ben ik heel gelukkig) en klote. Dus ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Ik voel me op het moment even alleen en heel onzeker. Ook een beetje ongelukkig (niet in het liefdespad, daar ben ik heel gelukkig) en klote. Dus ja.

    Als je wil kan je me pben, maar ik denk dat ik heel slecht ben in passende reacties geven. Ik bedoel, dat ik niet weet wat te reageren op die momenten.
    Je hebt denk ik niet zoveel aan "ik vind het zo erg voor je" of "ik wou dat ik je kon helpen". Want dat zijn de dingen waar ik vaak mee aankom zetten.. ><

    I'm maybe dumb, but I'm not a dweeb. Just a sucker with no self-esteem.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Takeru schreef:
    (...)
    Als je wil kan je me pben, maar ik denk dat ik heel slecht ben in passende reacties geven. Ik bedoel, dat ik niet weet wat te reageren op die momenten.
    Je hebt denk ik niet zoveel aan "ik vind het zo erg voor je" of "ik wou dat ik je kon helpen". Want dat zijn de dingen waar ik vaak mee aankom zetten.. ><


    Haha, je maakt me in elk geval aan 't lachen. Dat is wel even goed voor nu (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Haha, je maakt me in elk geval aan 't lachen. Dat is wel even goed voor nu (:

    Goed om te horen (lezen), hihi. (:

    //
    Tijd om te eten en slapen op deze leuke dag die stom eindigde..
    En misschien is Erieka morgen terug. Denk het niet, maar hoop het wel.

    Nonononono, niet de The Longest Ride trailer als reclame op youtube O: I wanna cry now.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:31 ]

    Diepe zucht. Ik weet het ook niet meer. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel verdraaid.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 0:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    Die hotlines werken ook voor geen meter. Fuck, fuck, fuck, waarom ben ik zo'n lafaard?
    En niemand fucking bellen - Je hebt genoeg mensen met je problemen opgezadeld. Waarom kan ik het niet gewoon doen.


    Wat is er aan de hand? Je mag mij ook altijd een pb sturen! (ook al ken je me niet)

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:40 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor