• Aangezien mijn telefoonhoesje stuk is of beter gezegd, ik heb hem gesloopt door hem te vaak te laten vallen, vroeg ik mij ineens af waar mensen hun telefoonhoesje kopen.

    Ik ben nooit zo van de telefoonhoesjes geweest, de telefoon/mobiel die ik nu heb is de eerste met een hoesje.

    Mijn telefoonhoesje heb ik trouwens op de markt gekocht.

    Dus waar kopen jullie je telefoonhoesje en hebben jullie ook een favoriet soort type telefoonhoesje?

    Waar koop jij, je telefoonhoesje?

    16.7% (6 stemmen)
     
    Op de markt

    19.4% (7 stemmen)
     
    In een winkel

    63.9% (23 stemmen)
     
    Op internet


    Physics is awesome

    Ik koop mijn telefoonhoesje gewoon in de winkel. Ik had een keer een berenhoesje, met van die schattige oortjes. Nu heb ik gewoon een simpele roze. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    eBay en AliExpress :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xD alle 3 !!

    ligt eraan hoe leuk ik deze hoesje vindt

    mijn man heeft mij zijn s4 gegeven en een hoesje met felle kleuren van een libelle erop


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    In een winkel over het algemeen. Ik heb tot nu toe één hoesje niet in de winkel gekocht, maar dat was omdat mijn oude hoesje helemaal kapot was en de winkels hadden geen hoesjes meer voor mijn type telefoon, maar op de markt nog wel. Nou ja, dan maar één op de markt kopen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    mini in the box :Y)

    Wel 20 dagen levertijd... Maar je hebt ze voor weinig geld!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    mini in the box :Y)

    Wel 20 dagen levertijd... Maar je hebt ze voor weinig geld!


    Same.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik koop eigenlijk niet veel hoesjes. Maar als ik het doe dan vraag ik aan mn ouders of ik mag bestellen. Ik koop ze bij ontwerpeencase.nl want dan kan je ze zelf ontwerpen en een dag later heb je hem al binnen.

    Al is het wel balen als iemand anders het hoesje dan voor je sloopt, maar gelukkig heb ik een 50% kortingsbon voor een volgend hoesje. Ik moet 'm maar nodig gaan maken haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een Sony Xperia SP, waar ik nergens een hoesje voor kon vinden in winkels, dus ik werd gedwongen om op internet iets te kopen ^^
    Ik heb nu een rode die om mijn telefoon zit. Het is zo'n openklaphoesje. Niet horizontaal, maar verticaal.
    Volgens mij had ik hem van telefoonhoesjes.nl.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb 'm van smartphonehoesjes.nl
    Normaal koop ik dit soort dingen op internet maar mijn vader kent een van de mensen van die site dus ik vertrouwde het wel :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb de mijne op coolblue gekocht =). En eentje ook gewoon in de winkel.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    interwebs, soms in de winkel, soms in de markt. Als ik iets echt specifieks zoek wel op t internet (bijv. laatst n sporthoesje gekocht)
    En gezien ik morgen n nieuwe telefoon ga aankopen waarschijnlijk op internet, gezien ik van huawei nooit veel hoesjes zie hangen ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik haal ze echt overal vandaan. Vaak haal ik ze ook van de markt.
    Als ik een leuke in de winkel zie haal ik die en als ik ooit wat op mijn Paypal heb staan koop ik via internet :'D


    El Diablo.

    Je hebt vaak leuke hoesjes in de Primark in de uitverkoop :')) Nu heb ik een hoesje die ik bij Poundland heb gekocht, zo'n uitklaphoesje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mulleroni schreef:
    Ik koop mijn telefoonhoesje gewoon in de winkel. Ik had een keer een berenhoesje, met van die schattige oortjes. Nu heb ik gewoon een simpele roze. ^^


    Zo'n soort telefoonhoesje(bijvoorbeeld een berenhoesje) wil ik voor thuis en buiten huis wil ik een hoesje dat je open en dicht kan doen. Aangezien ik het idee heb dat mijn telefoon snel vies word. En ik ben bang dat hij buiten huis sneller beschadigd.


    Ik neem even aan dat het berenhoesje zo een hoesje was, zeg het mij als ik het verkeerd heb.


    Physics is awesome

    Apaixonar schreef:
    eBay en AliExpress :Y)


    eBay ken ik wel, maar ik heb geen account op eBay dus dan moet ik iemand even vragen. AliExpress ken ik niet, is dat net zoiets als eBay?


    Physics is awesome