• Aangezien mijn telefoonhoesje stuk is of beter gezegd, ik heb hem gesloopt door hem te vaak te laten vallen, vroeg ik mij ineens af waar mensen hun telefoonhoesje kopen.

    Ik ben nooit zo van de telefoonhoesjes geweest, de telefoon/mobiel die ik nu heb is de eerste met een hoesje.

    Mijn telefoonhoesje heb ik trouwens op de markt gekocht.

    Dus waar kopen jullie je telefoonhoesje en hebben jullie ook een favoriet soort type telefoonhoesje?

    Waar koop jij, je telefoonhoesje?

    16.7% (6 stemmen)
     
    Op de markt

    19.4% (7 stemmen)
     
    In een winkel

    63.9% (23 stemmen)
     
    Op internet


    Physics is awesome

    MasterMindje schreef:
    xD alle 3 !!

    ligt eraan hoe leuk ik deze hoesje vindt

    mijn man heeft mij zijn s4 gegeven en een hoesje met felle kleuren van een libelle erop


    Je man heeft jou zijn s4 gegeven? Ik wist niet dat je getrouwd bent, dus vandaar mijn vraag. Dat is wel lief van hem.


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    In een winkel over het algemeen. Ik heb tot nu toe één hoesje niet in de winkel gekocht, maar dat was omdat mijn oude hoesje helemaal kapot was en de winkels hadden geen hoesjes meer voor mijn type telefoon, maar op de markt nog wel. Nou ja, dan maar één op de markt kopen...


    De meeste winkels hebben wel mooie hoesjes, alleen heb ik negen van de tien keer niet de goede telefoon. Was het hoesje dat je op de markt trouwens wel goed?


    Physics is awesome

    Elros schreef:
    mini in the box :Y)

    Wel 20 dagen levertijd... Maar je hebt ze voor weinig geld!


    20 dagen vind ik toch wel veel, het is wel een voordeel dat ze weinig kosten.


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    Ik koop eigenlijk niet veel hoesjes. Maar als ik het doe dan vraag ik aan mn ouders of ik mag bestellen. Ik koop ze bij ontwerpeencase.nl want dan kan je ze zelf ontwerpen en een dag later heb je hem al binnen.

    Al is het wel balen als iemand anders het hoesje dan voor je sloopt, maar gelukkig heb ik een 50% kortingsbon voor een volgend hoesje. Ik moet 'm maar nodig gaan maken haha


    Dat is wel ontzettend leuk, vooral voor het hoesje dat ik dan voor thuis wil hebben. Hoeveel kost het ongeveer zo'n soort hoesje?


    Physics is awesome

    Khan schreef:
    Ik heb een Sony Xperia SP, waar ik nergens een hoesje voor kon vinden in winkels, dus ik werd gedwongen om op internet iets te kopen ^^
    Ik heb nu een rode die om mijn telefoon zit. Het is zo'n openklaphoesje. Niet horizontaal, maar verticaal.
    Volgens mij had ik hem van telefoonhoesjes.nl.


    Zo'n soort hoesje wil ik ook, voor buiten huis, maar dan wel horizontaal, want die heb ik nu ook. Volgens mij heb ik al eens gekeken op telefoonhoesjes.nl


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    De meeste winkels hebben wel mooie hoesjes, alleen heb ik negen van de tien keer niet de goede telefoon. Was het hoesje dat je op de markt trouwens wel goed?

    Ja. Winkels hebben inderdaad meestal wel gewoon goede hoesjes en die van de markt zijn wel wat goedkoper en de kwaliteit is wat minder (de mijne gaf af op de rest van het hoesje op sommige plekken), maar het hoesje kan gewoon gebruikt worden ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Spotgaai schreef:
    Ik heb 'm van smartphonehoesjes.nl
    Normaal koop ik dit soort dingen op internet maar mijn vader kent een van de mensen van die site dus ik vertrouwde het wel :]


    Goeie tip, ik ga zeker even op die site kijken of er wat voor bij mij zit en binnen mijn budget past.


    Physics is awesome

    marshmellow schreef:
    Ik heb de mijne op coolblue gekocht =). En eentje ook gewoon in de winkel.


    Op coolblue had ik nog niet gekeken, bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Elros schreef:
    mini in the box :Y)

    Wel 20 dagen levertijd... Maar je hebt ze voor weinig geld!


    Wel onder de 20 euro blijven, anders moet je nog meer betalen aan de deur (tenminste dat heb ik gelezen).

    Ik wou een captain america hoesje kopen voor mijn tablet, precies 20 euro hmmm.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Royce schreef:
    interwebs, soms in de winkel, soms in de markt. Als ik iets echt specifieks zoek wel op t internet (bijv. laatst n sporthoesje gekocht)
    En gezien ik morgen n nieuwe telefoon ga aankopen waarschijnlijk op internet, gezien ik van huawei nooit veel hoesjes zie hangen ^^


    Ik heb ook een Huawei, welk type heb jij? Meestal hebben winkels (zoals Xenos) alleen hoesjes voor Iphone en andere bekendere merken.


    Physics is awesome

    Zamperini schreef:
    Ik haal ze echt overal vandaan. Vaak haal ik ze ook van de markt.
    Als ik een leuke in de winkel zie haal ik die en als ik ooit wat op mijn Paypal heb staan koop ik via internet :'D


    En waar koop jij dan op internet? En hoe bevallen de hoesjes van de markt jou?


    Physics is awesome

    Crucifix schreef:
    Je hebt vaak leuke hoesjes in de Primark in de uitverkoop :')) Nu heb ik een hoesje die ik bij Poundland heb gekocht, zo'n uitklaphoesje.


    O, Primark. Een van mijn favoriete winkels, niet dat ik er heel vaak kom. Maar ik had er nog geen telefoonhoesjes gezien, als ik volgende keer bij Primark ben dan ga ik goed kijken.

    Poundland heb ik even op gezocht, als ik ooit naar Engeland ga dan ga ik er zeker even naar binnen.


    Physics is awesome

    Madrugada schreef:
    (...)
    Ja. Winkels hebben inderdaad meestal wel gewoon goede hoesjes en die van de markt zijn wel wat goedkoper en de kwaliteit is wat minder (de mijne gaf af op de rest van het hoesje op sommige plekken), maar het hoesje kan gewoon gebruikt worden ^^


    Oké, bedankt voor de informatie. De winkels die wel hoesjes hebben voor het type telefoon dat ik heb, vragen meestal wel veel geld voor een hoesje. Dus daarom had ik een hoesje op de markt gekocht.


    Physics is awesome

    Cormac schreef:
    (...)

    Wel onder de 20 euro blijven, anders moet je nog meer betalen aan de deur (tenminste dat heb ik gelezen).

    Ik wou een captain america hoesje kopen voor mijn tablet, precies 20 euro hmmm.


    Dat is balen dan, als het echt waar is.

    Je kan het doen, als het precies 20 euro is. Komt het misschien uit een ander land? Want dan kan je met de douane te maken krijgen en dan mag je soms wat meer neerleggen.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Dat is wel ontzettend leuk, vooral voor het hoesje dat ik dan voor thuis wil hebben. Hoeveel kost het ongeveer zo'n soort hoesje?


    14,95

    Het lijkt misschien wel duur, maar je betaalt geen verzendkosten, het hoesje valt de volgende dag al door je brievenbus en ze hebben een ontzettend goede klantenservice + je hebt een origineel hoesje


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly