• Aangezien mijn telefoonhoesje stuk is of beter gezegd, ik heb hem gesloopt door hem te vaak te laten vallen, vroeg ik mij ineens af waar mensen hun telefoonhoesje kopen.

    Ik ben nooit zo van de telefoonhoesjes geweest, de telefoon/mobiel die ik nu heb is de eerste met een hoesje.

    Mijn telefoonhoesje heb ik trouwens op de markt gekocht.

    Dus waar kopen jullie je telefoonhoesje en hebben jullie ook een favoriet soort type telefoonhoesje?

    Waar koop jij, je telefoonhoesje?

    16.7% (6 stemmen)
     
    Op de markt

    19.4% (7 stemmen)
     
    In een winkel

    63.9% (23 stemmen)
     
    Op internet


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ik heb ook een Huawei, welk type heb jij? Meestal hebben winkels (zoals Xenos) alleen hoesjes voor Iphone en andere bekendere merken.



    Wacht, jij hebt ook huawei? Haha ik ook :P welke?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    McCarthy schreef:

    eBay ken ik wel, maar ik heb geen account op eBay dus dan moet ik iemand even vragen. AliExpress ken ik niet, is dat net zoiets als eBay?


    Jaa, het is vrijwel hetzelfde.
    Zelf heb ik een Huawei en kan ik in winkels niets vinden, maar op deze sites hebben ze volop aanbod en ook nog eens heel goedkoop (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Derks schreef:
    (...)

    14,95

    Het lijkt misschien wel duur, maar je betaalt geen verzendkosten, het hoesje valt de volgende dag al door je brievenbus en ze hebben een ontzettend goede klantenservice + je hebt een origineel hoesje


    Fijn dat er geen verzendkosten bij zitten, ik ben alleen bang dat het er anders uit zal zien op het hoesje dan hoe je hem zeg maar maakt op internet.


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    (...)


    Wacht, jij hebt ook huawei? Haha ik ook :P welke?


    Ja, ik heb ook Huawei. Ik heb de ascend P2 en welke heb jij?


    Physics is awesome

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Jaa, het is vrijwel hetzelfde.
    Zelf heb ik een Huawei en kan ik in winkels niets vinden, maar op deze sites hebben ze volop aanbod en ook nog eens heel goedkoop (:


    Nog een Huawei, ik heb namelijk ook een Huawei. Ik ga kijken op AliExpress, ik hoop dat ze wat leuks hebben.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Dat is balen dan, als het echt waar is.

    Je kan het doen, als het precies 20 euro is. Komt het misschien uit een ander land? Want dan kan je met de douane te maken krijgen en dan mag je soms wat meer neerleggen.


    Ja volgens mij zit dat bedrijf in China? Klopt douane kosten kwam er even niet op.

    Ik heb gewoon een standaard hoesje om mijn Galaxy Alpha waar ik mijn ID en pinpas ook in heb zitten, lekker handig. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik koop ze op ebay. Altijd handig aangezien het een ramp was om voor mijn vorige telefoon een leuk hoesje te vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ik heb ook een Huawei, welk type heb jij? Meestal hebben winkels (zoals Xenos) alleen hoesjes voor Iphone en andere bekendere merken.

    Als het goed is ga ik morgen de Huawei Ascend p7 kopen :)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Miniinthebox :Y)


    Life is a beautiful struggle

    McCarthy schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook Huawei. Ik heb de ascend P2 en welke heb jij?


    Ascend Y530 (had tot de herfstvakantie de Y300, daarmee kon je teminste nog hoesjes in de winkel kopen :P)



    En oh, even over ontwerpeencase.nl ; als je een hoesje ontwerpt dan wordt ie ook gewoon precies zo geleverd. Tenminste, dat is mijn ervaring dan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    eBay (: Als je met die veilingen mee doet, heb je soms heel goedkoop een hoesje. Zo had ik een keer een hoesje voor 9(!) cent en toevallig heb ik er gisteren eentje binnen gekregen die maar 25 cent was. En ze zijn niet slechter dan hoesjes die je normaal in de winkel koopt, een vriendin van mij heeft precies hetzelfde hoesje en die moest er 10 euro voor betalen.. En ik maar 25 cent.

    Geen :'D


    wat was dit ookalweer

    Net via internet een hoesje besteld voor mijn gloednieuwe huawei :3 ze hadden niks in de winkel :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cormac schreef:
    (...)

    Ja volgens mij zit dat bedrijf in China? Klopt douane kosten kwam er even niet op.

    Ik heb gewoon een standaard hoesje om mijn Galaxy Alpha waar ik mijn ID en pinpas ook in heb zitten, lekker handig. _O_


    Aha, dan kan je inderdaad met douane kosten te maken krijgen en als je pech hebt, maken ze je pakketje nog open ook.

    En wat is voor jou een standaard hoesje? Wel fijn dat je hoesje handig is.


    Physics is awesome

    Blackthorn schreef:
    Ik koop ze op ebay. Altijd handig aangezien het een ramp was om voor mijn vorige telefoon een leuk hoesje te vinden.


    Misschien dan toch iemand met een ebay account even vragen.


    Physics is awesome