• Aangezien mijn telefoonhoesje stuk is of beter gezegd, ik heb hem gesloopt door hem te vaak te laten vallen, vroeg ik mij ineens af waar mensen hun telefoonhoesje kopen.

    Ik ben nooit zo van de telefoonhoesjes geweest, de telefoon/mobiel die ik nu heb is de eerste met een hoesje.

    Mijn telefoonhoesje heb ik trouwens op de markt gekocht.

    Dus waar kopen jullie je telefoonhoesje en hebben jullie ook een favoriet soort type telefoonhoesje?

    Waar koop jij, je telefoonhoesje?

    16.7% (6 stemmen)
     
    Op de markt

    19.4% (7 stemmen)
     
    In een winkel

    63.9% (23 stemmen)
     
    Op internet


    Physics is awesome

    Royce schreef:
    (...)
    Als het goed is ga ik morgen de Huawei Ascend p7 kopen :)


    De foto's op internet zien er goed uit, zag wel dat hij iets goedkoper is dan wat ik voor mijn telefoon heb betaald.


    Physics is awesome

    Vedere schreef:
    Miniinthebox :Y)


    Die had Elros al genoemd, maar toch bedankt voor de tip!


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    (...)

    Ascend Y530 (had tot de herfstvakantie de Y300, daarmee kon je teminste nog hoesjes in de winkel kopen :P)



    En oh, even over ontwerpeencase.nl ; als je een hoesje ontwerpt dan wordt ie ook gewoon precies zo geleverd. Tenminste, dat is mijn ervaring dan.


    Jammer, dat de winkels geen hoesjes voor de Y530 verkopen.

    Dat is dan wel mooi, misschien hoor ik te vaak verhalen over hoe dingen kunnen mislukken als je ze op internet bestelt. Waardoor ik dus iets terughoudender word om dingen via internet te bestellen.


    Physics is awesome

    Andria schreef:
    eBay (: Als je met die veilingen mee doet, heb je soms heel goedkoop een hoesje. Zo had ik een keer een hoesje voor 9(!) cent en toevallig heb ik er gisteren eentje binnen gekregen die maar 25 cent was. En ze zijn niet slechter dan hoesjes die je normaal in de winkel koopt, een vriendin van mij heeft precies hetzelfde hoesje en die moest er 10 euro voor betalen.. En ik maar 25 cent.


    Ebay begint steeds beter te klinken. Leuk dat je zo goedkoop hoesjes hebt kunnen kopen, word je portomonnee ook blij van.


    Physics is awesome

    Whatsapp schreef:
    Geen :'D


    Dat kan natuurlijk ook. Hoe hou jij dan je telefoon schoon? En komen er dan geen krassen op of andere beschadigingen?


    Physics is awesome

    Royce schreef:
    Net via internet een hoesje besteld voor mijn gloednieuwe huawei :3 ze hadden niks in de winkel :/



    Dat is een mooi hoesje. Fijn dat je zo'n mooi hoesje hebt kunnen bestellen, aangezien ze niks in de winkel voor je telefoon hadden. Bij welke site heb jij, je hoesje bestelt?


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Dat is een mooi hoesje. Fijn dat je zo'n mooi hoesje hebt kunnen bestellen, aangezien ze niks in de winkel voor je telefoon hadden. Bij welke site heb jij, je hoesje bestelt?

    Ja beetje balen, mediamarkt waar ik hem net had gekocht en ze hadden niet eens iets simpels. Vind t niet fijn om zonder hoesje met die telefoon over straat te gaan (zo onhandig ben ik gewoon) en bij smartphonehoesjes.nl


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    (...)
    Ja beetje balen, mediamarkt waar ik hem net had gekocht en ze hadden niet eens iets simpels. Vind t niet fijn om zonder hoesje met die telefoon over straat te gaan (zo onhandig ben ik gewoon) en bij smartphonehoesjes.nl


    Dat is inderdaad balen, als ze een type telefoon verkopen dan mag je toch wel verwachten dat ze dan ook hoesje voor dat type verkopen.

    Daar heb ik al gekeken, volgens mij hebben ze geen hoesjes voor het type dat ik heb.


    Physics is awesome

    Ik heb wel eens besteld bij miniinthebox, maar ik heb nu ook voor het eerst een hoesje ontworpen en besteld bij de Hema. Helaas is hij inderdaad iets vager geworden dan ik had gehoopt, maar ik kon niet blijer zijn toen mijn hoesje door de brievenbus viel. Ondertussen loop ik al weer een paar maanden rond met mijn jersey(van het Duitse elftal)-hoesje en ziet hij er nog even goed uit als eerst. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Perfect! Ik ga snel een nieuwe mobiel kopen en dan is wat hints voor een telefoonhoesje wel leuk ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    McCarthy schreef:
    (...)

    Zo'n soort telefoonhoesje(bijvoorbeeld een berenhoesje) wil ik voor thuis en buiten huis wil ik een hoesje dat je open en dicht kan doen. Aangezien ik het idee heb dat mijn telefoon snel vies word. En ik ben bang dat hij buiten huis sneller beschadigd.


    Ik neem even aan dat het berenhoesje zo een hoesje was, zeg het mij als ik het verkeerd heb.

    Dat Nutella hoesje.. I WANT.


    Pretty is just a pretty word.

    Poulter schreef:
    Ik heb wel eens besteld bij miniinthebox, maar ik heb nu ook voor het eerst een hoesje ontworpen en besteld bij de Hema. Helaas is hij inderdaad iets vager geworden dan ik had gehoopt, maar ik kon niet blijer zijn toen mijn hoesje door de brievenbus viel. Ondertussen loop ik al weer een paar maanden rond met mijn jersey(van het Duitse elftal)-hoesje en ziet hij er nog even goed uit als eerst. ^^


    Fijn om te lezen dat hij er nog zo goed uit ziet, kwaliteit is toch ook wel belangrijk.


    Physics is awesome

    Poulter schreef:
    Ik heb wel eens besteld bij miniinthebox, maar ik heb nu ook voor het eerst een hoesje ontworpen en besteld bij de Hema. Helaas is hij inderdaad iets vager geworden dan ik had gehoopt, maar ik kon niet blijer zijn toen mijn hoesje door de brievenbus viel. Ondertussen loop ik al weer een paar maanden rond met mijn jersey(van het Duitse elftal)-hoesje en ziet hij er nog even goed uit als eerst. ^^


    Wacht wacht wacht wacht heb jij een foto van je hoesje? Hij klinkt interessant hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Dat Nutella hoesje.. I WANT.


    Heel begrijpelijk, ik had hem even geplaatst als voorbeeld van een type hoesje.

    Misschien dat ze hem ook wel ergens verkopen.


    Physics is awesome

    Singer schreef:
    Perfect! Ik ga snel een nieuwe mobiel kopen en dan is wat hints voor een telefoonhoesje wel leuk ^^


    Ja, als je ook op zoek bent naar een hoesje dan is dit topic wel handig.

    Fijn dat nog iemand er profijt van heeft.


    Physics is awesome