• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn dat mijn ouders even aan de hele wereld vertellen hoeveel ik nu weeg. Thanks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm so happy, wieeeeeh <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poisoning schreef:
    (...)
    Een Huawei.


    Google:
    Gelukkig kun je in de instellingen het Huawei-toetsenbord verwisselen voor het standaard Google-toetsenbord, wat wel prettig werkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van mijn school, alleen omdat het praktisch in het park ligt. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 16:48 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hoe kom ik ooit over een verliefdheid heen!
    Hoe vergeet je iemand!!!!!!
    Ik wordt echt helemaal gek....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Luz schreef:
    Ik hou van mijn school, alleen omdat het praktisch in het park ligt. :Y)


    Fijn hè! Die van mij ligt ook naast een bos/park met een enorm veld in het midden.
    Er kiepen allemaal ganzen kuikens so cute


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Buikpijn...


    Your make-up is terrible

    Hoe maak je in hemelsnaam een buurtprofiel zonder daarvoor de hele buurt door te gaan? Dit is veel te moeilijk voor mijn kleine hersentjes.

    ik ben men mobiel kwijt ik had dus hele school af gezocht maar had hem niet gevonden later heb ik dus thuis verteld mijn vader is wel rustig maar idk wat reactie van mijn moeder zal zijn als ze thuis komt. maar tijdens eten zij mijn broer dus dat mijn mobiel online is op whatsapp dus mijn vader bericht sturen of diegene a.u.b die mobiel wil geven maar hij werd geblokt en toen probeerde men broer en die werd ook geblokt (huil)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Overlays are killing me x.x
    Masken ook trouwens maar dat is ook aardig rustgevend. Muziekje op en punten plaatsen. Ugh hoezo zit ik niet aan mijn huiswerk? :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is zeven uur en drieëntwintig graden — ik lig in bed met alle gordijnen dicht en kijk AHS.
    Veel te veel prikkels vandaag.


    Cookies <3


    -

    pizzapizzapizza schreef:
    ik ben men mobiel kwijt ik had dus hele school af gezocht maar had hem niet gevonden later heb ik dus thuis verteld mijn vader is wel rustig maar idk wat reactie van mijn moeder zal zijn als ze thuis komt. maar tijdens eten zij mijn broer dus dat mijn mobiel online is op whatsapp dus mijn vader bericht sturen of diegene a.u.b die mobiel wil geven maar hij werd geblokt en toen probeerde men broer en die werd ook geblokt (huil)


    Nonstop blijven bellen totdat die asshole er klaar mee is.


    i put the fun in funeral

    Dat je het ook gewoon goed vind dat ik mezelf vandaag uithonger, verbaast me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    This is so sad. I hate and love writers at the same time. You stupid Veronica Roth, I love you.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'