• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je er voor me was, waar ben je nu dan? Precies. Bij een andere meid.


    † Love? I want to sleep.

    Meh, twijfelgeval of ik dit idee zal uitvoeren of niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, ik kan zoveel meer dan een jaar geleden. #proud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cwtch schreef:
    Meh, twijfelgeval of ik dit idee zal uitvoeren of niet.


    Welk ideeee?


    Your make-up is terrible

    Het is zo mega koud in de wind

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 13:28 ]

    Jesus fucking Christ, wat is het vreselijk om met, like, honderd mensen in één treinwagon gepropt te zitten, met drie op een stoel. Goddank dat ik eruit ben, want ik ging dood van de claustrofobie. Bah, bah, bah. >< En ik hoop zó hard dat ik niet gefilmd ben geweest, want hell er zaten echt overal journalisten en cameramannen op het station om reportages te maken over het mooie weer aan zee en blablabla. Vreselijkste treinrit ooit.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 13:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik merkte nu op dat het subforum "Dieren" sinds enkele dagen nieuw is. Super dat deze suggestie is uitgevoerd! :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Assassin schreef:
    (...)

    Welk ideeee?


    Wacht even. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een heerlijke productieve luierdag. Ik heb de moestuin voor dit jaat weer gezaaid. Wat heerlijk om dat in de volle zon te doen. Van de zomer genieten van witte aardbeien, lavendel en rode zonnebloemen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 15:11 ]

    En de ouders bijven maar zagen! Ik hoor jullie heus wel hoor, wil je dat ik nog eens begin te schreeuwen? Ik ben altijd braaf geweest, en nu ja ik maak 1 fout, een grote fout.. maar daar over blijven doordrammen, doe normaal! Wat help je mij daarmee? -_- Of jullie zelf?!
    Het probleem is overigens tussen mij en hem, jullie hebben er niets mee te maken, omg! Ik heb jullie niet verteld dat hij me heeft gevraagd morgen nog eens samen series te kijken. Hij probeert tenminste wel wat positiviteit boven te brengen. Proberen dat we nog gewoon als vrienden met elkaar kunnen omgaan. Maar jullie, gvd. Ik heb niet alles verteld, en ga dat niet doen want jullie gaan me toch niet begrijpen, maar eerder superdom vinden terwijl jullie niet weten wat er in me omgaat. En jullie maken mij psychisch ook gek met van alles, ook al ben ik er niet bij betrokken. Maar ik bemoei me er tenminste niet zo mee.
    Ik ben stiekem benieuwd hoe jullie zullen reageren als ik zeg dat ik morgen naar hem ga. Maar toch ga ik het niet zeggen. Dan krijg ik toch gezaag.

    Ik herken mezelf niet, nu ik dit heb getypt. Zo ben ik normaal niet. Ik heb nooit gezegd, en zal nooit zeggen dat mijn ouders slecht zijn. Maar de beste ouders zijn het zeker niet. Ze willen wel het beste voor me, maar dat los je zo niet op. Ze lijken alleen maar te moeien met problemen, maar over goede dingen praten we nooit.

    Ik blijf altijd kalm wanneer zij eens hun stem verheffen, door terug te schreeuwen, wordt het alleen erger. Maar nu moest ik wel, ze moeten stoppen ipv daar steeds over te beginnen. Hoe gaat het anders nu vooruit? We hebben het erover gehad, that's enough.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ga vooral foto's van die taart naar me sturen. D:


    Your make-up is terrible

    Omfg, ik heb eindelijk een nieuwe telefoon! Maar hoe stel ik toch een ander toetsenbord in..


    † Love? I want to sleep.

    Poisoning schreef:
    Omfg, ik heb eindelijk een nieuwe telefoon! Maar hoe stel ik toch een ander toetsenbord in..


    Welke heb je, misschien kan ik dan helpen. Maar vaak is het bij opties al wel te vinden bij taalinvoer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Welke heb je, misschien kan ik dan helpen. Maar vaak is het bij opties al wel te vinden bij taalinvoer.

    Een Huawei.


    † Love? I want to sleep.

    Waarom nu??? Dit is zo ontzettend onhandig en ik kan ook echt niet meer met een smoes aankomen.