• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind deze stilte echt heel vervelend. Waarom denk je altijd dat ik je niet leuk genoeg vind? Je bent alles voor me. Ik weet dat je Quizlet haat, maar daarom ga ik er niet mee stoppen. Sorry dat ik een berichtje naar iemand typ als jij niet meer tegen me praat op skype omdat je te druk bent met je spelletje.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 22:51 ]

    Vrolijk tegen je gaan praten. Stop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom vind ik het nou zo moeilijk om dingen samen te doen? Ik hou heel veel van hem, maar ik voel me zo belemmerd omdat ik me tijdens uitjes nooit helemaal op mijn gemak kan voelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben heel erg blij om je in mijn vriendenkring te hebben, ik houd enorm veel van je<3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Ik ben heel erg blij om je in mijn vriendenkring te hebben, ik houd enorm veel van je<3


    † Love? I want to sleep.

    Assassin schreef:
    (...)

    Iets van yoghurt met fruit (fruit is altijd goed!) of wat noten, crackers met kaas, chocolademelk en iets met pindakaas is altijd goed. ;3

    Bedankt voor de tips. ^^ Nootjes had ik toevallig nog liggen, dus dat kwam goed uit. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom zijn de leuke usernamen altijd ingepikt? (no_chears)


    -

    Hoeveel kan ik in hemelsnaam houden van alleen al de theme song van een serie?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ging zoveel doen deze vakantie; mijn haar kleuren, een neuspiercing nemen en what not. And guess what: ik heb niks daarvan gedaan. En deze keer is het mijn schuld niet, urg.


    kindness is never a burden.

    The fuck kijken al die mods plotseling op mijn profiel xd
    What did I wrong this time? D:


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I was yours and you were mine and even though it wasn't 'official', I considered it was real. Yóu were real.


    † Love? I want to sleep.

    It's almost 3am and I'm wide awake and lonely as fuck.


    kindness is never a burden.

    Dat was een vieze smoothie, getsie. Weer iets geleerd.


    Your make-up is terrible

    Ik haat het als je last minute nog opdrachten krijgt om te doen voor het intake gesprek.

    Zucht, weer gewoon een dag thuis zitten.


    Queer zijn is gewoon alles