• Dit is een beetje een gênante vraag, maar toch moet ik hem stellen. Een aantal mensen hebben laatst tegen mij gezegd dat ik uit mijn mond ruik en dat vind ik echt heel erg vervelend. Ik heb al zo'n tongschraper geprobeerd, ik gebruik al best lang mondwater, ik eet geen sterk ruikend eten en ik drink genoeg water maar het gaat niet weg.
    Ik poets 2, soms 3 keer mijn tanden op een dag maar na een uur heb ik alweer zo'n vieze smaak in mijn mond.
    Heeft iemand enig idee hoe dit weg gaat?

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 23:53 ]


    Know yourself

    Langs de tandarts of langs de huisarts, want dat lijkt me niet echt normaal.
    Anders pepermunt of kauwgom?


    Your make-up is terrible

    Onlangs zag ik bij de tandarts een poster hangen dat je tandarts je graag te woord staat en helpt.
    Dus mijn advies is naar de tandarts te gaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik word altijd wakker met een vieze smaak in mijn mond, maar als ik op sta is ook het eerste wat ik doe mijn tanden poetsen. Daarna ontbijt ik en als ik naar school moet stop ik een kauwgompje (Xylifresh) in mn mond zodat op de fiets die vieze smaak niet terugkomt en dan heb ik er ook voor de rest van de dag geen last van.

    Dus misschien kun je kauwgom proberen?

    Oh, en misschien kun je proberen om je tanden te stoken met een tandenstoker of van die ragertjes (werken heel goed) of even flossen voordat je gaat tandenpoetsen? Dan blijven er geen 'kleine restjes' tussen je tanden hangen, maar ik weet niet of dat veel uit maakt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 7:20 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dankjewel (:


    Know yourself

    En veel drinken!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik zou even naar de tandarts gaan, want zo te horen poets je genoeg. Misschien dat er iets met je tandvlees is ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yoghurt schijnt ook te werken!


    Life is hard and then we die

    Ook je tong poetsen, die houdt veel bacteriën vast. Maar ik heb geen idee of dat helpt bij geurtjes uit je mond.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?