• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow, Ashton Irwin lijkt een beetje op Axl Rose.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 20:16 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ouija. . . God waarom kijk ik dit. Horrors maken het alleen maar slechter.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    School. Urg.


    kindness is never a burden.

    Mijn vriend heeft zojuist indirect gezegd dat ik dik ben. Fijn, weer een klap terwijl ik mijzelf net beter begon te voelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    All I want is
    All I need is
    to find somebody
    somebody like you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abundance schreef:
    All I want is
    All I need is
    to find somebody
    somebody like you.


    kindness is never a burden.

    Het liefste zou ik morgen gewoon de hele dag skippen, maar als ik dat doe ga ik zeker weten niet meer over...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elke keer als ik denk aan de uitslag van de tentamens word ik al misselijk. :c Zo nerveus!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 23:20 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    11 layers en nog maar 6 seconden geainmeerd. Ik gok dat ik eindig op 32 :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet echt bewegen, maar daar ben ik nu veels te lui voor. #struggles


    -

    Ik zou eigenlijk wat moeten eten, maar er is echt niets waar ik zin in heb. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TOMLlNSON schreef:
    Wow, Ashton Irwin lijkt een beetje op Axl Rose.

    PRECIES. Omfg, eindelijk ben ik niet meer de enige die dat denkt. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen zie ik je weeeer. Ik zit echt al twee weken lang de dagen af te tellen en toch ben ik nog altijd even fucking nerveus. Voor iemand die vast toch twintigduizend veel volwassenere en mooiere en slankere meisjes achter zich aan heeft zitten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil echt niet morgen naar school.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    PRECIES. Omfg, eindelijk ben ik niet meer de enige die dat denkt. :'D

    YES. Ik ging naar Guns N' Roses op Spotify en daar stond die dude en ik dacht WOOW HIJ LIJKT OP ASHTON OMG.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 22:42 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.