• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Eindelijk weer eens goed geslapen, zonder nachtmerries of nachtelijk ontwaken. Eindelijk weer eens uitgerust.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahhhh rugpijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Confusing, hm? I actually mean it when I say that "I don't care".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zo misselijk.


    Your make-up is terrible

    Ook al ging het begin echt kut, ik heb wel lekker getraind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je mijn advies wil, boor het dan niet de grond in zodra ik het geef. Als je niet weet of je moet betalen voordat je je stripboeken krijgt of erna stuur je gewoon die verkoper een mailtje!
    En als je dat advies niet wilde hebben had je er niet om moeten vragen en zoek je het nu zelf maar uit. (puh)

    Bah, wat haat ik de maandelijkse periode. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Broodjes met hagelslag. Hmmmm!


    Pretty is just a pretty word.

    Lees alsjeblieft de posts door. Ik schrijf die stukken toch niet voor niets zo gedetailleerd mogelijk. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niks beter dan een spelletje COD AW met vriendjelief.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 12:57 ]

    Waarom kan ik je niet gewoon loslaten? Dat zou veel gemakkelijker voor me zijn in plaats van telkens het gevoel te hebben dat er geen afsluiting is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, Inge, chop chop. Tijd om van NOO BBY DON'T naar de vitaliteit van het Kashubian te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JE KAN EEN SEIZOEN NIET BEGINNEN MET EEN BREAKUP HOLY SHIT DIT IS NIET OKÉ.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zondagmiddagje maar eens spenderen met opa en oma. (:


    Pretty is just a pretty word.

    i wish i had something cool about me that stood out but im sort of really lame

    Homan schreef:
    i wish i had something cool about me that stood out but im sort of really lame

    Singer: You awesome!


    † Love? I want to sleep.