• ... Dat je je realiseert dat je alweer één jaar op Quizlet zit.

    Jawel dames en heren, ik zit alweer één jaar op Quizlet. Ik wil even wat mensen bedanken.

    Laleah:
    Lieve Leah. Jij was een van de eerste mensen met wie ik echt in contact kwam op Quizlet. Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet verwoorden, maar je stond altijd voor mij klaar. Ik weet niet hoe ik je moet bedanken, dus heel misschien wil ik wel overwegen om Chris Evans te delen. Heel misschien. Je bent best wel cool eigenlijk, je komt aardig in de buurt van Tony Starks niveau. Maar ahem, ik dwaal af. Stay who you are, because I like you this way.


    Sadist:
    SHERLOCK. Nee Xanthe, mijn awesome bijna-naamgenoot. Ik hou erg veel van je, aangezien we in mijn ogen zeer close zijn. Al mogen we allebei verschillen in onze acteur keuze (Ahem, ik bedoel Bell ja.) , ben jij echt de Bucky to my Steve. Eigenlijk wil ik je vertellen hoe awesome je bent, maar dan ben ik like: nah, you already know. Stay who you are, so stay awesome.


    De spammers:
    Idioten. Ik hou van jullie. Jullie staan altijd voor me klaar, no matter wat. Ik wil jullie even vertellen dat jullie superawesome zijn. Jullie zijn echte QT's.


    En ik wil natuurlijk de rest van Quizlet bedanken voor being awesome!

    Hier een paar taarten 8D




    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd!


    don't believe me, I'm a liar

    Happy Anniversary Xaaanth (H)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Congraz!


    wat was dit ookalweer

    Gefeliciteerd, misschien dat ik over een jaar het zelfde kan zeggen


    Gewoon een klein wiel