• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als je nou eens zelf namen voor je personage zou verzinnen, zou dat heel fijn zijn (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Dat is niet waar! Je bent absoluut goed genoeg! En mensen die vinden van niet, hebben het gewoon mis. Ik begrijp dat het leven nu even heel vervelend is, maar dat houdt ook weer op, echt waar. En wie weet? Misschien is hij wel hopeloos verliefd op je (zoals hij zou moeten zijn :P )

    Slaap lekker, als je dit nog leest. En anders goedemorgen, ik hoop dat deze dag beter wordt.


    Zijn wel heeeel veel mensen die vinden van niet... En ik geloof dat nu eenmaal erg makkelijk, want in real life is het nu eenmaal ongeveer 't enigste wat ik hoor. :/
    Wat dr voor zorgt dat ik het zelf ook ga geloven, ookal wil ik het niet. Maar het klinkt zo waar. Dat ik inderdaad niet zoveel voorstel.
    Haha nee, hij valt denk ik niet op me. Gelukkig heb ik nog wel genoeg gezond verstand om dat wel te snappen en wel te weten dat ik 'm nu gewoon écht uit mijn hoofd moet gaan zetten. Leuk is anders but yeah.

    Meh, nog veel beter is hetn iet. Had gisteren vet last van mijn knieën en nu van mijn armen. :') Mjah, zo even lekker NCIS verder kijken. Dat vrolijkt me altijd wel weer wat op.
    Thanks though. You're awesome. Goodmorning. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nereid schreef:
    Als je nou eens zelf namen voor je personage zou verzinnen, zou dat heel fijn zijn (cat)


    Jammer dat de mods er niks aan gedaan hebben. ;c


    Your make-up is terrible

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Zijn wel heeeel veel mensen die vinden van niet... En ik geloof dat nu eenmaal erg makkelijk, want in real life is het nu eenmaal ongeveer 't enigste wat ik hoor. :/
    Wat dr voor zorgt dat ik het zelf ook ga geloven, ookal wil ik het niet. Maar het klinkt zo waar. Dat ik inderdaad niet zoveel voorstel.
    Haha nee, hij valt denk ik niet op me. Gelukkig heb ik nog wel genoeg gezond verstand om dat wel te snappen en wel te weten dat ik 'm nu gewoon écht uit mijn hoofd moet gaan zetten. Leuk is anders but yeah.

    Meh, nog veel beter is hetn iet. Had gisteren vet last van mijn knieën en nu van mijn armen. :') Mjah, zo even lekker NCIS verder kijken. Dat vrolijkt me altijd wel weer wat op.
    Thanks though. You're awesome. Goodmorning. <3


    Die mensen die dat zeggen, zijn de domste die ik ken. Want je bent heel veel waard, zeker voor mij. <3 Zonder jou zou ik me echt niet zo goed voelen als ik me nu voel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die mensen die dat zeggen, zijn de domste die ik ken. Want je bent heel veel waard, zeker voor mij. <3 Zonder jou zou ik me echt niet zo goed voelen als ik me nu voel.


    Heel wat domme mensen op de aarde dan... :p
    But thanks. You're the best. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw zelfs de gehele opmaak van mijn RPG personages wordt overgenomen. Zo geweldig is het niet hoor. (;


    I'm your little ray of pitch black.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Heel wat domme mensen op de aarde dan... :p
    But thanks. You're the best. <3


    Ja, vind ik wel! Ik vind sowieso de halve wereldpopulatie dom, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, vind ik wel! Ik vind sowieso de halve wereldpopulatie dom, haha.


    Hahaha, that made me laugh. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk doe ik niets. Ik kan niets. Ik ben niets. Ik reageer jou er toch ook niet op af dat jij niet kan keepen? Flikker een eind op alsjeblieft.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik word helemaal kriebelig van het geluid van duiven.


    Okay, but now I really wanna cosplay as Jedi!Anna.


    kindness is never a burden.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Zijn wel heeeel veel mensen die vinden van niet... En ik geloof dat nu eenmaal erg makkelijk, want in real life is het nu eenmaal ongeveer 't enigste wat ik hoor. :/
    Wat dr voor zorgt dat ik het zelf ook ga geloven, ookal wil ik het niet. Maar het klinkt zo waar. Dat ik inderdaad niet zoveel voorstel.
    Haha nee, hij valt denk ik niet op me. Gelukkig heb ik nog wel genoeg gezond verstand om dat wel te snappen en wel te weten dat ik 'm nu gewoon écht uit mijn hoofd moet gaan zetten. Leuk is anders but yeah.

    Meh, nog veel beter is hetn iet. Had gisteren vet last van mijn knieën en nu van mijn armen. :') Mjah, zo even lekker NCIS verder kijken. Dat vrolijkt me altijd wel weer wat op.
    Thanks though. You're awesome. Goodmorning. <3


    Zoals Nikki al zei: ze hebben het gewoon fout. Voor sommige mensen is het gewoon nooit goed, en dan reageren ze hun eigen onzekerheid op jou af (hoor mij nou, mevrouw de psycholoog). Het is heel logisch dat je iets van ze aantrekt, maar denk maar aan ze aan de mensen die je in de grote steden op straat ziet, en die het hebben over het einde de tijden (ja, ik ben ze wel eens tegengekomen). Ze kunnen nog zo hard schreeuwen, morgen leven we allemaal nog. En die mensen die dat van jou vinden kunnen dat nog zo hard vinden, ze hebben het nog steeds mis. En die jongen? Het is vervelend, maar soms is het inderdaad beter om zoiets achter je te laten. Tijd voor een lekkere bak ijs!

    Beterschap met je armen nog!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jij bent de enigste waar ik altijd naar terug zal komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Singer schreef:
    Jij bent de enigste waar ik altijd naar terug zal komen.


    Pretty is just a pretty word.

    Jezus christus. Ik begin echt een steeds grotere hekel te krijgen aan mijn achterburen, met hun kutherrie altijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered