• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Triest dat je alle vooroordelen over schoonmoeders zo makkelijk laat uitkomen.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Maar maar maar maar maar... Ik heb mij optijd opgegeven voor die wedstrijd en nu sta ik niet op de lijst? ):


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    STEEEEVE. Oké, misschien heb ik toch een favoriet. Het enige wat dat beter had kunnen maken was meer Bucky. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehm, waar blijft mijn geld? Ik zou het dinsdag al moeten hebben.. ik heb niet voor niets een uitkering aangevraagd. Ik heb héús niet zo snel mogelijk geld nodig om rekeningen te betalen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 1:38 ]

    Ik heb zoveel liefde voor mijn nieuwe kleding (bloos)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het gaat me echt verbazen als ik niet in slaap ga vallen op school


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I look stupid. Het was een slecht idee om een highwaisted short te kopen, die staat alleen mooi bij magere meisjes.


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    I look stupid. Het was een slecht idee om een highwaisted short te kopen, die staat alleen mooi bij magere meisjes.


    Ah, niet waar. Meisjes met rondingen vind ik juist veel mooier in zulke shorts. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    (...)

    Ah, niet waar. Meisjes met rondingen vind ik juist veel mooier in zulke shorts. (:


    Dit ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yep, oké, die vinger is echt flink gekneusd. Pfft, zet ik me een keertje in voor gym, krijg ik dit. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe snel ze FSOG verfilmden, zo lang gaan FSD en FSF duren om een film te krijgen.. zucht.

    En nu krijgen we dit? Veel succes ermee!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Whooh, 8,5 kilo, das niet gek. 8D


    Your make-up is terrible

    Nou heb ik dus helemaal geen zin om te gaan. (cat)

    Mjah, moet wel. Eerst ff op de markt staan en daarna binnen staan. Let's see of ik vandaag toch een goede dag zal hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ow yess, moneysss :3 tijd om games te kopen ^^ en kleren, daar ben ik ook wel weer aan toe.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 11:07 ]