• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zal nog eens iets aan je vertellen. Verdomme zeg.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik zal nog eens iets aan je vertellen. Verdomme zeg.


    Are you ok? You know where to find me if you need me.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh. Wat is het nu? Geen verspringen meer? Ofwat? Moet ik nu opeens aflossing doen? Waarom moet zij nu net mijn onderdeel afpakken. En waarom heb ik opeens niet meer volgende week wedstrijd? Ugh. Duidelijk zijn is soms zo moeilijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    Veel succes! ;D



    Thanks ^^


    -

    Wauw, blijkbaar ben ik niet de enige die zich een beetje aan je ergert. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Wat door wat voor idioten nou dan? Grr.


    Een keer door een klootzak die me lachend om mijn nummer vroeg en twee keer door klootzakken die denken dat meisjes het leuk vinden om lastiggevallen te worden.

    +

    Wow, niet te geloven dat je zei ik je rolmodel was. Je hebt geen idee hoe fucked up ik ben.


    kindness is never a burden.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Are you ok? You know where to find me if you need me.


    I know. <3


    Caution first, always.

    Only if you knew how much I care. . .


    [ heaven knows ]

    I can't fake the happines anymore.


    wat was dit ookalweer

    Het kroegleven is niets voor mij. Nope.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    In this moment I finally understand the struggle between heart and mind ; between holding on or letting go.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I don't wanna be this sad about some stupid little message.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 22:18 ]


    Abundance schreef:
    In this moment I finally understand the struggle between heart and mind ; between holding on or letting go.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil geen chocola eten, maar ik wil wel eten en we hebben alleen chocola...


    Your make-up is terrible

    Abundance schreef:
    In this moment I finally understand the struggle between heart and mind ; between holding on or letting go.


    -