• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ughhh, hurry up. (bat)


    Caution first, always.

    Vakantie *.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Duuuuude serieus. Je gaat mij nu nog mailen om een verslag te mailen wat ik allang op papier bij je hebt ingeleverd, like, 3 maanden geleden?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Serieus, je mag nu wel gewoon doen. Irritant wezen. Verdwijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weekend. Finally. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien moet ik toch maar stoppen met deze opleiding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je vind mij niet leuk zoals ik jou leuk vind, zo krijg ik de indruk.
    Meh. Dan maar mijn gevoelens weer op "vergeet-stand" zetten. Buhbuhbuh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit godverdomme echt meer dan een kwartier met mijn hand in de lucht en dat kutwijf van mijn lerares helpt iedereen behalve mij. Echt val dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woohooo als alles op rolletjes loopt, dan a ik vanavond naar Age Of Ultron!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Woohooo als alles op rolletjes loopt, dan a ik vanavond naar Age Of Ultron!


    Het is zo goeeed. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je vermeld dat men altijd bij je terecht kan voor vragen, moet je ook wel antwoorden, zeker als mod/admin. (cat) (Dit gaat niet over Quizlet!)
    Ook al weet je er geen antwoord op, dat kan je ook zeggen. Verwacht maar een kleine klacht op je topic.


    Ik wil een tuin vol egels

    IK heb er zo'n hekel aan om het eerste hoofdstuk te beginnen aan een verhaal.
    En het uitwerken van de verhaallijn gadverdamme, ik wil gewoon gelijk schrijven maar dan weet ik dat het een mislukking wordt. Vooral gezien ik al bijna een jaar niet heb geschreven :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik kan er echt niet tegen als mensen een RPG opzetten en dan zelf te weinig online zijn om er ook echt iets mee te doen.


    Your make-up is terrible

    FoxAngel schreef:
    Als je vermeld dat men altijd bij je terecht kan voor vragen, moet je ook wel antwoorden, zeker als mod/admin. (cat) (Dit gaat niet over Quizlet!)
    Ook al weet je er geen antwoord op, dat kan je ook zeggen. Verwacht maar een kleine klacht op je topic.

    En natuurlijk is mijn bericht verwijderd. :') Samen met degene die op mij antwoordde. En zo snel ook nog! Maar snel antwoorden op een kleine vraag kon je niet. Ik snap wel dat je eens iets over het hoofd kan zien, maar je controleert toch ook wel of je niks mist. Buh, nvm. En dat het off-topic van me was, mee eens. Dat het 'not done' is, kan ik ergens ook wel begrijpen, maar jullie geven de users niet echt veel vrijheid. Het moet maar via privé berichten want dan kan de rest dat niet zien, ja.
    Ik weet niet of ik antwoord had gekregen hoor als ik het via PB had gedaan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Moest je serieus voor een stuk van twee minuten lopen de auto mee? Je bent aan het oppassen en hebt de auto niet nodig, ik wel.