• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'f course. You will never change.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pfff stenen sjouwen is kutwerk. Maar alleen nog een betonnen bak wegsjouwen en het zeil van de staancaravan afhalen, dan ish et werk voor vandaag klaar. En dan morgen de kleine caravan schoonmaken. Mooi weer betekend schoonmaken/opruimen. :')

    Eigenlijk heb ik nu wel zin om es bier te drinken.. Ik hou niet eens van bier.. Idiot. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Dit ^-^


    Bedankt. Het is altijd leuk om zulke meningen te horen ^^ Toch denk ik niet dat ik die short nog ga aandoen. Ik werd drie keer lastiggevallen vandaag.


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    (...)

    Bedankt. Het is altijd leuk om zulke meningen te horen ^^ Toch denk ik niet dat ik die short nog ga aandoen. Ik werd drie keer lastiggevallen vandaag.


    Wat door wat voor idioten nou dan? Grr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga dood agh. Ik heb me opgegeven bij een modellenbureau en ik ga echt dood van de zenuwen.


    -

    Godverdomme. Dan dacht ik eens wat te breken met m'n "braaf, verlegen meisje dat nooit wat tegen de regels durft te doen"-imago door mee te doen aan ons stiekeme, niet toegestane slaapfeestje op internaat, word ik natuurlijk als eerste betrapt. Sneaky dingen doen is niks voor mij, maar nu zijn we wel ineens famous in het internaat. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mamihlapinatapa schreef:
    Ik ga dood agh. Ik heb me opgegeven bij een modellenbureau en ik ga echt dood van de zenuwen.

    Veel succes! ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Serieus?


    16 - 09 - '17

    Grrr waarom zijn alle user namen die ik wil al bezet (cat)
    IK wil geen Elros meer heten :[


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sommige mensen joh...

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 19:41 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat ik zo kan lachen om zo'n droog grapje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yours. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    Yours. (cat)

    Mine (cat)


    -

    Lyla schreef:
    (...)
    Mine (cat)

    We are so cute together, stahp. (joehoe)


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    (...)
    We are so cute together, stahp. (joehoe)

    We sure are, cutiepie (bloos)


    -