• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm on my own. And I think that I'm going to make it too.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 17:29 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Godver, wie zet ook een printer op de grond. me tenen kraakt zelfs toen ik er tegen aan stoten. ;_;
    En, Jeej! Nieuwe username.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eh wat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb echt zin om dwars te doen over het eten omdat ze gewoon zó dom zijn, maar ik heb de energie er niet voor...


    Your make-up is terrible

    Kan het hoesten aub eens afgelopen zijn? Er is volgens mijn niks meer van mijn keel over....

    Assassin schreef:
    Ik heb echt zin om dwars te doen over het eten omdat ze gewoon zó dom zijn, maar ik heb de energie er niet voor...


    Maak dan zelf wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Maak dan zelf wat?


    Dat moest ik sowieso al, haha. Ze hebben gekozen om broodje ei te eten. Ik probeer juist minder dierlijk producten te eten en minder koolhydraten. Volgens mijn zusje zitten er toch weinig koolhydraten in brood, schijnbaar.


    Your make-up is terrible

    En nu heb ik een schuldgevoel van hier tot Tokio. Geweldig dit. >.<
    Eerst lees ik topics voordat ik een naam claim. >.<


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fuck, ik ben zo misselijk. Ik ga nooit meer gebak met zuivelproducten eten. Nooit meer. Wtf. What the fuck. Ik haat mezelf.


    Caution first, always.

    I was waiting for you. For anything.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zit er echt doorheen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Ik ben een fors meisje maar ik heb een croptop gekocht en een rokje dat voor de verandering eens niet 10 cm korter is aan de achterkant door mijn dikke kont en ik voel me er geweldig door :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wil weer eens schrijven. Komedie. Maar ik weet geen verhaallijn en of het bij een SA moet blijven of toch een story. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk heb ik pijn, maar ik ben niet zo dom om drugs te gebruiken.


    † Love? I want to sleep.

    I destroy everything because I can't fix myself.


    Feel the fire, but do not succumb to it.