• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom is NCIS being such an ass? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stepping back in the Darkness.


    Beckendorf schreef:
    Ik wil niet een derde avond huilen hierover. . .



    What's wrong? :c





    OTOFT: Daaamn. Wordt nieuw plan bedenken dus om 'm aan te spreken... :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abundance schreef:
    I was waiting for you. For anything.


    † Love? I want to sleep.

    Juist, want dat is een excuus om weg te lopen? Belachelijk.


    16 - 09 - '17

    You don't need me. I'm a mess. So choose her.
    I was never a long shot. Never am, never will be.
    But I never lied. I loved you, alright.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 22:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En ik ben alweer zo moe. Wat is dit? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zucht.. Messed up again. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Die opdracht was onduidelijk, maar ik wil ook eigenlijk niet verder met dit afschuwelijke essay. Kon ik maar stoppen...
    En misschien heeft iedereen wel te maken met zulke afschuwelijke mensen op het werk. Misschien heb ik het er wel naar gemaakt. Misschien moet ik gewoon niet zeuren en mijn werk doen. Ik zou willen dat ik nog zou kunnen praten met iemand, maar die vriend spreek ik waarschijnlijk nooit meer. Fade out, denk ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Abundance schreef:
    You don't need me. I'm a mess. So choose her.
    I was never a long shot. Never am, never will be.
    But I never lied. I loved you, alright.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ben geslaagd voor mijn rekenexamen! *O*
    Ook al is het maar een vijf, ik ben toch trots op mezelf.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    BoromirOfGondor schreef:
    Zucht.. Messed up again. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Die opdracht was onduidelijk, maar ik wil ook eigenlijk niet verder met dit afschuwelijke essay. Kon ik maar stoppen...
    En misschien heeft iedereen wel te maken met zulke afschuwelijke mensen op het werk. Misschien heb ik het er wel naar gemaakt. Misschien moet ik gewoon niet zeuren en mijn werk doen. Ik zou willen dat ik nog zou kunnen praten met iemand, maar die vriend spreek ik waarschijnlijk nooit meer. Fade out, denk ik.


    Aw, dat klinkt heel rot allemaal. D:
    Als je eens goed wilt klagen over alles, bied ik me aan als luisterend oor. Onduidelijke opdrachten zijn vreselijk en ik weet niet wat die mensen op het werk je allemaal aandoen, maar als zij jou zo naar laten voelen, is het in ieder geval niet jouw schuld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw, dat klinkt heel rot allemaal. D:
    Als je eens goed wilt klagen over alles, bied ik me aan als luisterend oor. Onduidelijke opdrachten zijn vreselijk en ik weet niet wat die mensen op het werk je allemaal aandoen, maar als zij jou zo naar laten voelen, is het in ieder geval niet jouw schuld.


    Aw, dank je. De opdracht stond vast wel ergens, maar is mij heel onduidelijk verteld. Maar ja, dat is nooit een excuus. Docenten zijn van mening dat als het ergens staat, jij het automatisch weet. En blijkbaar wist iedereen het wel, maar ik heb geen college gemist. Het werk is... ik heb het idee dat niemand me mag en een paar mensen hebben geen probleem om hun stress op mij af te reageren. De hele werksfeer is slecht, maar de meeste mensen hebben gezegd dat het altijd wel gebeurd. En dat klopt ook wel, want bij mijn eerste baan was het net zo. Alleen mijn tweede was echt leuk. Maar moet ik dan zoveel stress hebben voor minimumloon, vraag ik me af?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Rhaella schreef:
    Ik ben geslaagd voor mijn rekenexamen! *O*
    Ook al is het maar een vijf, ik ben toch trots op mezelf.


    Gefeliciteerd!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Holy moly adblock staat weer op mijn macbook. lang leve de lol ik ben weer helemaal weer blij om 23.38


    oh darling

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Aw, dank je. De opdracht stond vast wel ergens, maar is mij heel onduidelijk verteld. Maar ja, dat is nooit een excuus. Docenten zijn van mening dat als het ergens staat, jij het automatisch weet. En blijkbaar wist iedereen het wel, maar ik heb geen college gemist. Het werk is... ik heb het idee dat niemand me mag en een paar mensen hebben geen probleem om hun stress op mij af te reageren. De hele werksfeer is slecht, maar de meeste mensen hebben gezegd dat het altijd wel gebeurd. En dat klopt ook wel, want bij mijn eerste baan was het net zo. Alleen mijn tweede was echt leuk. Maar moet ik dan zoveel stress hebben voor minimumloon, vraag ik me af?


    Pff, docenten hebben soms een van de vreemdste vormen van logica in deze wereld. Ik kan me voorstellen dat dat ook niet bepaald motiverend is.
    Ik heb echt geen idee of dat normaal is, want ik heb nog nooit een baan gehad, maar het klinkt allesbehalve dat, als ik eerlijk ben. Als je echt zo gestresst en vermoeid wordt van een baantje waar je niet eens veel voor terugkrijgt, zou ik toch serieus overwegen om ontslag te nemen (mits je je dat kunt veroorloven, natuurlijk, want dat soort dingen zijn soms makkelijker gezegd dan gedaan). Bijverdienen is goed, maar hoe je je mentaal voelt is ook belangrijk. Of misschien kun je in ieder geval rondkijken naar een andere baan? :c
    Wat voor werk doe je nu eigenlijk?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan