• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit begint me inmiddels mijn strot uit te komen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Om deze tijd heb ik niet meer zoveel zin om helemaal naar de stad te gaan om kleren te passen. Daarnaast heb ik ook geen geld wat ik kan uitgeven.

    //
    Bijna usernaam verander tijd ^^

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 19:14 ]

    Ik hoor weer dat buren game of thrones aan het kijken zijn (cat)


    Stenenlikker

    O gawd, morgen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blodsvept schreef:
    Ik hoor weer dat buren game of thrones aan het kijken zijn (cat)


    Ach, gelukkig is het overdag en niet midden in de nacht (:
    Zie het positief; Als ze het nu doen hoeft het vanavond niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Takeru schreef:
    Om deze tijd heb ik niet meer zoveel zin om helemaal naar de stad te gaan om kleren te passen. Daarnaast heb ik ook geen geld wat ik kan uitgeven.

    //
    Bijna usernaam verander tijd ^^


    Maar Takeru is zo leuk! D:
    T.K. :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Ach, gelukkig is het overdag en niet midden in de nacht (:
    Zie het positief; Als ze het nu doen hoeft het vanavond niet.


    Oooooh! Je mag raden wie er om 11-12 uur s nachts nog muziek draaien (cat)


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    (...)

    Oooooh! Je mag raden wie er om 11-12 uur s nachts nog muziek draaien (cat)

    Oh gadver, jij hebt ook zulke buren. Bah. Ik zeg altijd tegen mijn ouders dat ik de politie ga bellen, maar zij houden me tegen omdat hij zo een vriendelijke buurman is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Oh gadver, jij hebt ook zulke buren. Bah. Ik zeg altijd tegen mijn ouders dat ik de politie ga bellen, maar zij houden me tegen omdat hij zo een vriendelijke buurman is.


    Ik had mijn ouders gevraagd of ze willen klagen, maar zij vinden dat het daarvoor niet hard genoeg staat... maar ik begin het wel echt bloed irritant te vinden. Weet alleen ook niet zeker welke buren het zijn, naast of schuin boven....
    Ben zo blij om van hun af te zijn als we verhuizen. Alleen hopen dat onze bovenburen dan meevallen...

    Maar dat is ook weer lekker van je ouders.... maar als hij zo'n vriendelijke buurman is, dan wilt hij toch vast wel rekening houden als hem gevraagd wordt zijn muziek wat zachter te zetten / s avonds met koptelefoon ofzo te luisteren...?


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    (...)

    Ik had mijn ouders gevraagd of ze willen klagen, maar zij vinden dat het daarvoor niet hard genoeg staat... maar ik begin het wel echt bloed irritant te vinden. Weet alleen ook niet zeker welke buren het zijn, naast of schuin boven....
    Ben zo blij om van hun af te zijn als we verhuizen. Alleen hopen dat onze bovenburen dan meevallen...

    Maar dat is ook weer lekker van je ouders.... maar als hij zo'n vriendelijke buurman is, dan wilt hij toch vast wel rekening houden als hem gevraagd wordt zijn muziek wat zachter te zetten / s avonds met koptelefoon ofzo te luisteren...?


    Ik hoop het ook voor je als je verhuisd bent!
    Ja, mam appt hem wel eens en dan gaat de muziek even zachter, maar aangezien hij een drankprobleempje heeft vergeet hij het snel en staat de muziek a snel weer harder. Ik snap overigens ook niet waarom zijn vriendin niet even zegt dat het wat zachter kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eerste loon binnen woehoee

    You killed the thing you loved most.


    •

    You wanted to show me so badly that you could make it without me. You got your way.
    Don't you dare to say that I didn't fight. I fought for the both of us. When you no longer would, I gave in on what you wanted.
    I loved you so fucking much that I let you go, no matter how I felt.
    So stop bulshitting around. If you loved me, you should've done something.

    + That's the problem. You were always too much to me.
    Don't hide behind your version of what happened.
    You walked away, and I'm not running after any one any more.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 20:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat een kutdag is dit zeg...


    I'm your little ray of pitch black.

    Soms moet ik me echt inhouden


    16 - 09 - '17