• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    It was long ago,
    and far away ;
    but it never disappears.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    (...)

    Pff, docenten hebben soms een van de vreemdste vormen van logica in deze wereld. Ik kan me voorstellen dat dat ook niet bepaald motiverend is.
    Ik heb echt geen idee of dat normaal is, want ik heb nog nooit een baan gehad, maar het klinkt allesbehalve dat, als ik eerlijk ben. Als je echt zo gestresst en vermoeid wordt van een baantje waar je niet eens veel voor terugkrijgt, zou ik toch serieus overwegen om ontslag te nemen (mits je je dat kunt veroorloven, natuurlijk, want dat soort dingen zijn soms makkelijker gezegd dan gedaan). Bijverdienen is goed, maar hoe je je mentaal voelt is ook belangrijk. Of misschien kun je in ieder geval rondkijken naar een andere baan? :c
    Wat voor werk doe je nu eigenlijk?


    Ja, en nu moet ik morgen op gesprek, omdat ze niet ziet in welke richting mijn essay gaat. Nou, ik ook niet. Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel essay geschreven waarbij ik wist wat ik deed. Ja, één. Maar dat was voor mijn minorvak.
    Ik overweeg het nu ook al wel, ik heb alleen het geld nodig en het duurde de vorige keer maanden voordat ik ook maar een reactie had. Ik mag van mijn contract vast niet zeggen welke, maar ik vertel je nu alvast dat het een supermarkt is, en vrijdag welke. Nou ja, laat ik nu maar gaan slapen...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I decided I won't be believing the nice—bullshit—words you tell me for any longer: I'm nothing to you and that's not going to change.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 6:28 ]


    •

    Ugh, weer eens slecht geslapen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik wil de dag niet beginnen met buitengym. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vanmiddag solliciteren bij de pizzaria in het dorp. Of iig vragen of ze nog steeds mensen zoeken. Grote kans dat mams weer de helft van de eisen weggelaten heeft en ik daar straks voor jan lul kom.

    Waar kwam die hoofdpijn ineens vandaan. :c Do I need to worry?


    Ik wil een tuin vol egels

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, en nu moet ik morgen op gesprek, omdat ze niet ziet in welke richting mijn essay gaat. Nou, ik ook niet. Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkel essay geschreven waarbij ik wist wat ik deed. Ja, één. Maar dat was voor mijn minorvak.
    Ik overweeg het nu ook al wel, ik heb alleen het geld nodig en het duurde de vorige keer maanden voordat ik ook maar een reactie had. Ik mag van mijn contract vast niet zeggen welke, maar ik vertel je nu alvast dat het een supermarkt is, en vrijdag welke. Nou ja, laat ik nu maar gaan slapen...


    Ieh, een gesprek. Het is mogelijk dat je dat inmiddels al hebt gehad, maar zo niet, succes!
    En wauw, ik wist niet dat er supermarkten waren die zoiets deden. Dat klinkt wel heel geheimzinnig. Anyway, het is wel begrijpelijk dat je er dan zo mee zit, want een nieuwe baan vind je natuurlijk ook niet zomaar, dat is waar. Lastig. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw oké, dat was sneller dan verwacht.


    I'm your little ray of pitch black.

    Pap, kun je alsjeblieft niet ff zachter spelen? Ik kan niet bepaald accordeon studeren met jouw muziek er constant doorheen.
    Soms vind ik de saxofoon absoluut geen leuk instrument. Veelste hard momenteel. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zucht... Hoe moet ik al die rassen kennen!
    ras groep 1 t/m 10 uit mijn hoofd kennen, het gaat prima hoor tot je aankomt met honden rassen onder de naam
    - Polski owczarek nizinny
    - epagneul nain continental papillon
    - epagneul nain continental phaléne

    whaa ik wordt echt gek gek gek gek gek en dan vooral om te weten dat je van deze bijna 300 rassen maar 40 rassen op de toets ga krijgen.
    Gelukkig bestaan er ook nog de normale rassen als de Pointer, en de Duitse herders hond :Y)
    Want aangezien de spelling ook Correct moet zijn, hoop ik dat mijn leraar niet zo meedogenloos is....

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 15:03 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Thank the freaking gods, een 7,5 voor mijn eerste tentamen terug van die twee. Helaas heb ik vooral stress voor de uitslag van die tweede.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit is toch niet te geloven


    16 - 09 - '17

    Wanneer een bedrijf geen eigen site heeft...

    If you're not clear on what I should do, they how do you expect me to do it?


    kindness is never a burden.